Originally posted by Unique2701
clubcharts is ook wel van goed niveau maar beetje dood ook volgens mij. En NLTA is echt dood ja Zelfs spam leeft er amper.
Mwa, clubcharts dood zou ik niet zeggen maar er zitten nogal veel liefhebbers van house en hardere stijlen, trancekenners niet zo heel veel heb ik de indruk.
May-24-2006 16:43
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als je naar M.I.K.E. @ Illusion komt Diddi zal ik je wel aan hem voorstellen
Zalige kerel trouwens, en alles wat hij beweerde over M.I.K.E. is volkomen waar.
Bij mijn weten surft hij hier wel niet...
It's a deal...
M.I.K.E. = my hero (na lolo off course )
May-26-2006 08:58
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
het is altijd kewl om met connecties te kunnen uitpakken
Originally posted by Kaidreas ik heb ooit eens naast mike gestaan OOOOOOOOOOOMG!
Ik heb ooit Tiësto de hand geschud OMFG³ !!!1!!
May-26-2006 14:47
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
trance.nu is wel iets aan het aantrekken qua kwaliteit, veel nieuwe gezichten. Helaas zal het niet meer zo worden als de eerste twee jaar toen elke post bijna een origineel, goed opgebouwd verhaal was. Het is met de fora net als met de muziek, teveel toestroom, te weinig kwaliteit. Ik moet zeggen dat ik vrijwel moedeloos wordt van het aantal (digitale) labels dat trance uitbrengt zonder een gedachte. De flair en het underground gevoel is totaal weg en dat is wat een scene nodig heeft.
Ik denk dat over als armin, tiesto, paul van dyk en ferry corsten allemaal een jaar vakantie zouden opnemen dat dit een enorme boost voor kwaliteit van trancemuziek zou zijn, omdat dan de kwaliteit van een track de doorslag zou geven voor een succes, ipv een playlist van een DJ. (dezelfde situatie als pre-2000)
May-26-2006 14:48
Dj Mike Foston
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
Ik lees regelmatig:
Dance4mation
Partyflock
Dj2dj
Illusion
Trance.nu
en natuurlijk ook het forum van Ivibes, een voortvloeisel uit het legendarische Shadowzone (boden waanzinnig veel kwalitatieve trance mp3's aan, maar ergens in 2000 of 2001 gesloten)
Last edited by Dj Mike Foston on May-27-2006 at 17:43
May-27-2006 17:38
Unique2701
in deep space
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Vishnu
Denk dat de meesten allemaal op trance.nu rondhangen.
In threads over feesten in NL worden ook niet veel gepost. In NLTA nog altijd wel meer de laatste x dat ik keek tenminste, dus denk t niet. Ik weet verder niks over een andere NL forum..