Registered: Sep 2001
Tja ik lig er ook niet wakker van! AL is het wel jammer dat sommige nummers op de radio komen, gelijk kent iedereen het en een dj weigert gelijk de plaat te draaien (over het algemeen genomen dan). Er zullen altijd dj's zijn die hem wel draaien.
Wat betreft het Sunscreem vs Push nummer, ik vind en vond het nooit een goed nummer. Dus vind dit zo i zo allemaal wel best. En er blijft genoeg andere nummers over die nooit commercieel zullen worden.
Lijkt me wel een keer lachen als ooit een Dj Scot Project song commercieel wordt, maar zal denk ik nooit gebeuren alleen maar omdat dit als "te hard" wordt bestempeld.
Feb-09-2002 10:55
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
ghe ja, of die Russenmafia mix van Schwarze Puppen
"dan heb je de poppen aan t dansen"
Feb-09-2002 12:05
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Krijgen we weer die zinloze discussie of trance wel of niet commercieel is.
Ja JA JAAAA, het is commercieel. SO FUCKING WHAT!!!!!!!!
Anders waren jullie hier nooit verzeild geraakt.
Waarom kan ID&T zulke grote feesten organiseren??
[SCHREEUW-MODE] OMDAT ER VRAAG NAAR IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/SCHREEUW-MODE]
En dan wordt er een keer een 1% (ja 1%) van alle Trance uitgebracht op single voor de Top 40 en moet je horen wat een gemauw.
Denk ff na, dit soort onzin discussies zijn er al vanaf het moment dat ik deze site begon te bezoeken en nog wel eerder.
Maar goed....
Veel plezier het weekend en als er in een disco een trance nr wordt gedraaid gelijk de DJ op ze'n bek slaan en zeggen dat ie niet commercieel moet draaien OK
Gegroet
En dat ie commercieel gaat is jammer, maar niks aan te doen.
Feb-09-2002 13:24
TranceFool
Rollin´ Rhythms
ik kan dat woord nie meer horen en ik word misselijk van deze thread
Originally posted by TranceFool ik kan dat woord nie meer horen en ik word misselijk van deze thread
índerdaad
over-en-uit
*thread closed*
Feb-09-2002 15:35
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by LightForce Lijkt me wel een keer lachen als ooit een Dj Scot Project song commercieel wordt, maar zal denk ik nooit gebeuren alleen maar omdat dit als "te hard" wordt bestempeld.
nou volgens mij heb ik gisteren anders mooi de scot project remix van club bizare op de radio gehoord.. tussen kernkraft en dance nation door.
dus dat duurt niet lang meer..
te hard? iedereen wil tegenwoordig alleen nog maar hard man! als je al kijkt hoe populair qlimax en die andere q-dance feesten zijn en ook heb ik het idee dat vrjwel iedereen voor de hard-trance zaal gaat op TE.
hardstyle is zo een beetje de nummer 01 stijl aan het worden.. en dan hardcore wat weer helemaal aan het terugkomen is.. nee, ik denk dat de drempel "te hard" steeds lager komt te liggen.
Feb-09-2002 16:07
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Miss Proximus
índerdaad
over-en-uit
*thread closed*
Voor mij ook ja!
En Jukx heb ook gelijk
(ik ben het dan ook altijd met hem eens)
Feb-09-2002 16:15
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by Jukx
nou volgens mij heb ik gisteren anders mooi de scot project remix van club bizare op de radio gehoord.. tussen kernkraft en dance nation door.
dus dat duurt niet lang meer..
te hard? iedereen wil tegenwoordig alleen nog maar hard man! als je al kijkt hoe populair qlimax en die andere q-dance feesten zijn en ook heb ik het idee dat vrjwel iedereen voor de hard-trance zaal gaat op TE.
hardstyle is zo een beetje de nummer 01 stijl aan het worden.. en dan hardcore wat weer helemaal aan het terugkomen is.. nee, ik denk dat de drempel "te hard" steeds lager komt te liggen.
Let wel op dat we Hardstyle niet in de waar halen met Hardtrance. Hardstyle wat Dana Pavo enzo draaien spreekt denk ik echt niet aan bij het tmf-publiek. Dat is denk ik toch echt te 'duister' daarvoor
maar goed, of het duister is of niet, die muziek van dana (pavo ken ik niet) blijft makkelijk "stampbaar".. alleen maar van die four on the floor beatjes, herkenbare sampletjes en veel hoef je er niet bij na te denken.
dus ik denk dat, zoals jij het zegt, het tmf-publiek dat "van lekker stampen" (jezus, wat klinkt dit fout) houdt, niet zoveel moeite zal hebben om die hardstyle muziek te kunnen trekken.
en hardstyle-hardtrance zoveel verschil zit daar toch niet meer tussen?
Feb-09-2002 17:56
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by Jukx duister??
nou als dat duister is..
maar goed, of het duister is of niet, die muziek van dana (pavo ken ik niet) blijft makkelijk "stampbaar".. alleen maar van die four on the floor beatjes, herkenbare sampletjes en veel hoef je er niet bij na te denken.
dus ik denk dat, zoals jij het zegt, het tmf-publiek dat "van lekker stampen" (jezus, wat klinkt dit fout) houdt, niet zoveel moeite zal hebben om die hardstyle muziek te kunnen trekken.
en hardstyle-hardtrance zoveel verschil zit daar toch niet meer tussen?
ik bekijk et nu in de ogen van et tmf-publiek heh. Die vinden 'hardstyle' echt wel duister. Dat publiek vindt alles waar een melodietje met synths in en een bas onderzit alles best. In 'hardstyle' komen echt geen synths in voor enzo. Dat zal in hun ogen echt wel duister zijn.
Dr zijn echt veel mensen die hardtrance en hardstyle door elkaar halen
Edit: Ik ben et trouwens wel met je eens dat de commerciele troep steeds harder gaat en ook richting hardtrance gaat