|
komop komop, rustig.....het was beetje sarcastisch hoor.....wilde effe kijken wie het eerste ging toehappen...maarja, had nooit verwacht dat lex dat zou doen gheghe....als het een ander was geweest had het een andere richting op gegaan........tja, maargoed....als we het op een andere manier gaan stellen, (serieuzer), dit is mijn mening over tiesto.....dus lex...wat jij van mijn mening vind.........mwah, linker oog der in...rechter oog eruit......
Blik.....wat deed ik dan? niets illegaal......ik heb nobody geflamed.......enzowel, ik werdt gedwongen
Ik gaf mijn mening......krijg meteen een flamepost van 'Postman' op me af........kijk.....en dan ga ik toch echt niet zijn hiele likken.....dussuh, kan ik die regels wel gemaakt hebben......maaruh, ik kom ze gerust na hoor...wees maar niet bang.......misschienm dat Lex ze nog even moet lezen voordat hij mij aanvalt.......
LEX nog effe dit........--------> klik op mijn profile......sleep je balk naar onder en klik "put user in ignore list"...en dan effe OK klikken......
[Edit stukje]
Oja, nog effe over dit stukkie "....als het een ander was geweest had het een andere richting op gegaan........"
Check die post van Jukx.......wat ik zei...ligt helemaal aan het individu......lex die zit gewoon te kankerenj......hoe wij met elkaar omgaan.....ken aan me kont roesten.....komopzeg.....ik flamen.......fak dit.....ga effe lex zijn PM maar volboeren dat hij de regels moet lezen.....tering toch op man........GGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR......./me is angry.................beetje jammer mensen.....ik de boel verneuken.....hou toch op man.......
zo, nu ga ik pitten.......morgen misschien in een betere humeur.......
[nog een edit stukje]
Die jongen is hier voornamelijk om vervelend te doen
Het slaat nergens op om te zeggen dat Tiesto zuigt. Ze stijl staat je misschien niet aan, maar dat heeft nix te maken met ze draaikwaliteiten. Als ik nix aan zo'n rampestamper vind zeg ik toch ook nie dat hij zuigt. Hij zal best wel kunnen draaien, maar zijn stijl staat me dan gewoon niet aan.
ROT OP MAN!
Ik kom hier alleen maar om vervelend te doen.....ten eerste HEB IK DIE REGELS NIET VOOR NIETS WILLEN OPSTELLEN!!!!!! TEN TWEEDE MOET JIJ EENS AL MIJN POST LEZEN.....TEN DERDE VOER JE HIER GEEN ENE FLIKKER UIT EN KOM JE HIER ALLEEN OM MIJ AF TE KANKEREN.....WAAR ZIJN AL JE USEFULL POSTS TERINGLIJER!!!!!!!!OPHOEREN SUKKEL!!!!!!!! delete deze maar, kan me geen reet meer interreseren, maar dit wilde ik effe kwijt... g*verdmme zeg........
Last edited by New Wave on Feb-09-2002 at 14:18
|