Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

komop komop, rustig.....het was beetje sarcastisch hoor.....wilde effe kijken wie het eerste ging toehappen...maarja, had nooit verwacht dat lex dat zou doen gheghe....als het een ander was geweest had het een andere richting op gegaan........tja, maargoed....als we het op een andere manier gaan stellen, (serieuzer), dit is mijn mening over tiesto.....dus lex...wat jij van mijn mening vind.........mwah, linker oog der in...rechter oog eruit......

Blik.....wat deed ik dan? niets illegaal......ik heb nobody geflamed.......enzowel, ik werdt gedwongen
Ik gaf mijn mening......krijg meteen een flamepost van 'Postman' op me af........kijk.....en dan ga ik toch echt niet zijn hiele likken.....dussuh, kan ik die regels wel gemaakt hebben......maaruh, ik kom ze gerust na hoor...wees maar niet bang.......misschienm dat Lex ze nog even moet lezen voordat hij mij aanvalt.......

LEX nog effe dit........--------> klik op mijn profile......sleep je balk naar onder en klik "put user in ignore list"...en dan effe OK klikken......

[Edit stukje]

Oja, nog effe over dit stukkie "....als het een ander was geweest had het een andere richting op gegaan........"

Check die post van Jukx.......wat ik zei...ligt helemaal aan het individu......lex die zit gewoon te kankerenj......hoe wij met elkaar omgaan.....ken aan me kont roesten.....komopzeg.....ik flamen.......fak dit.....ga effe lex zijn PM maar volboeren dat hij de regels moet lezen.....tering toch op man........GGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR......./me is angry.................beetje jammer mensen.....ik de boel verneuken.....hou toch op man.......

zo, nu ga ik pitten.......morgen misschien in een betere humeur.......

[nog een edit stukje]

Die jongen is hier voornamelijk om vervelend te doen
Het slaat nergens op om te zeggen dat Tiesto zuigt. Ze stijl staat je misschien niet aan, maar dat heeft nix te maken met ze draaikwaliteiten. Als ik nix aan zo'n rampestamper vind zeg ik toch ook nie dat hij zuigt. Hij zal best wel kunnen draaien, maar zijn stijl staat me dan gewoon niet aan.

ROT OP MAN!
Ik kom hier alleen maar om vervelend te doen.....ten eerste HEB IK DIE REGELS NIET VOOR NIETS WILLEN OPSTELLEN!!!!!! TEN TWEEDE MOET JIJ EENS AL MIJN POST LEZEN.....TEN DERDE VOER JE HIER GEEN ENE FLIKKER UIT EN KOM JE HIER ALLEEN OM MIJ AF TE KANKEREN.....WAAR ZIJN AL JE USEFULL POSTS TERINGLIJER!!!!!!!!OPHOEREN SUKKEL!!!!!!!! delete deze maar, kan me geen reet meer interreseren, maar dit wilde ik effe kwijt... g*verdmme zeg........

Last edited by New Wave on Feb-09-2002 at 14:18

Old Post Feb-09-2002 13:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by New Wave

ROT OP MAN!
Ik kom hier alleen maar om vervelend te doen.....ten eerste HEB IK DIE REGELS NIET VOOR NIETS WILLEN OPSTELLEN!!!!!! TEN TWEEDE MOET JIJ EENS AL MIJN POST LEZEN.....TEN DERDE VOER JE HIER GEEN ENE FLIKKER UIT EN KOM JE HIER ALLEEN OM MIJ AF TE KANKEREN.....WAAR ZIJN AL JE USEFULL POSTS TERINGLIJER!!!!!!!!OPHOEREN SUKKEL!!!!!!!! delete deze maar, kan me geen reet meer interreseren, maar dit wilde ik effe kwijt... g*verdmme zeg........

Jij zegt tegen mij dat ik al jou posts moet lezen en dan zeg jij dat ik alleen useless post dan kan je beter ook mijn posts lezen denk ik. Enne ignore functie daar vind ik nix aan, moet altijd wel lachen om jou post niveau, altijd dat coole gescheld en gekanker van jou. Dat staat echt stoer man
Dit was het laatste wat ik erover zeg, want wil me niet nog meer verlagen naar jou
Laters Lex

Old Post Feb-09-2002 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

gheghe, lex de perfecte jongen...altijd geweest of niet?
Leuk dat veel andere mensen mij beter kennen dan de nerd die zijn gevreesde post style een beetje gaat vergelijken met die van stoere Tim..helaas kerel.....beetje zielig van je.....jouw reactie is totaaaal anders dan de andere......wil je je befaamde "naam" afscheuven naar mij toe? lijkt er wel op.....eerst was je zelf de lul bij iedereen.....nu zoek je een zondebok om je van je 'naam' af te komen, je bent net zo'n probleemkind die het vroeger moeilijk heeft gehad en dat nu ook weer bij zijn kinderen doet......vaag zeg.....iedereen is cool tegen mij......jij niet..omdat ik je wees op je achterlijke gelul van vorig jaar......als grapje.....helaas was je te dom om alles serieus te nemen...tja.....zeg er inderdaad niets meer over.........blik succes met je regels.......ik zit(zat)nu op 999......phoehey..........misschien tot de 1000ste, de massel..............tering, jammer dat ik het weer verpest heb.........mijn facking excuses voor al die posts waarbij ik het voor jullie verziekt heb..............................................................................................................

Old Post Feb-09-2002 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Als jullie nou ff allebei gewoon niet meer op elkaar reageren, dan is het toch klaar. Jullie hebben allebei even veel recht om hier op dit forum te zijn.

En New_Wave, je laat de frustraties wel erg ver oplopen. Beetje minder had ook wel gekunt. Bepaalde woorden kunnen nml nog wel kwetsend overkomen zonder dat je t door hebt.

Laat elkaar gewoon links liggen (of rechts)

Maar goed, ik dacht dat het zo wel duidelijk was.

(tering, ik lijk wel een MOD )

gegroet!!

Old Post Feb-09-2002 14:56 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
tering, jammer dat ik het weer verpest heb...

je verpest het pas als je mij nu in de steek laat!!!

Petrus heeft gelijk: laat die Lex alsjeblieft links liggen want hij is t gewoon niet waard Tim...we weten allemaal hoe jij gewoon af en toe flink radicaal uit de hoek kan komen, en dat zal gewoon je karakter wel zijn denk ik, en ik neem het dus ook niet zo zwaar op...maar kennelijk denk jij dat ik, en de andere members dat wél doen :S

Denk je nou s in...je zit hier al zo lang, en je hebt gewoon t lef om jezelf te zijn op t forum...en dan deze ene keer dat mensen vinden dat je wat te ver bent gegaan denk je erover om weg te blijven!! dat kan niet!!! iedereen maakt wel fouten, en die fouten blijven heus niet de rest van je leven in je voorhoofd gekerft zodat iedereen je er altijd mee lastig kan vallen.......ik bedoel te zeggen: wij vergeven en vergeten allemaal....zo is t toch altijd al geweest! en je hoeft niet bang te zijn dat je je aanzien verloren hebt, want jij bent gewoon ons nieuwe golfje (wanna riiiiiide )....ons ENIGE golfje en ik was van plan om die golf tot aan t strand te blijven vasthouden

Laat alsjeblieft je plezier op t forum hier niet door verpesten...ik heb ook momenten gehad dat ik dacht "zoek t maar uit stelletje ^!$#$!%!&" maar ik blijf hier, omdat r altijd nog mensen zijn waar ik me in de loop der tijd aan gehecht heb en jij staat bovenaan op die lijst

SEE YA 'ROUND (K)

Old Post Feb-09-2002 15:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

burp...

AMEN!

en nou kappuh

Old Post Feb-09-2002 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Om dan maar weer eens even ON-TOPIC te replyen:
Rudy, hartstikke kewl daar man. Ik denk dat, wat je ook van Tiesto z'n draaien of z'n muziek vindt, iedereen toch wel kan zeggen dattie echt tof met z'n fans omgaat.
Ik ben maar een klein beetje jaloers hoor Rudy, klein beetje maar...

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Feb-09-2002 15:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

tis maar een forum jongens

ya all

Old Post Feb-09-2002 17:12 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by M_Peror
wat je ook van Tiesto z'n draaien of z'n muziek vindt, iedereen toch wel kan zeggen dattie echt tof met z'n fans omgaat.

Ja wat ik mij ook heb laten vertellen is dat je ook wel even zuigt voor een geeltje (12 euro)!! Dus mocht je intresse hebben dan moet je het gewoon ff aan hem vragen.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Feb-09-2002 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Remy D

Ja wat ik mij ook heb laten vertellen is dat je ook wel even zuigt voor een geeltje (12 euro)!! Dus mocht je intresse hebben dan moet je het gewoon ff aan hem vragen.

ervaring??

Old Post Feb-09-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:

ik werdt

ik werd <--jaja

En met ze alle! Ik wil naar amsterdam!.. ik heb het hier gehad.. weer in me eige bed weer in me eige bed ik wil naar Amsterdam! alleen in Amsterdam is er vanalles wat!

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-09-2002 17:53 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by TranceFool

ervaring??

Ja in die 9 uur ben ik 2 x door hem gezogen en 3 x heb ik zijn vriendin gepaald.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Feb-09-2002 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive, tribal, housy with sexy lady talking - awesome tunage [2006] [10]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark James - Hot Like Sun [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:41.

Forum Rules: