Floaten representeras av
CLUB MILLENIUM: FIN / HELSINKI
DJ's:
Miika Kuisma
Dallas Superstars
Cosmicman
TAB
Super8
Alex Kunnari
Cosmo, Luka
Sasha F
Eliot Ness
Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B
Looks really nice
Wish I could go to this
Jun-01-2006 21:38
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
looking forward to this, har inte sett nån av killarna innan så det ska bli spännande.
Var ett tag sen man va på en fest å inte visste vilken musik man kan vänta sig riktigt (sist det hände mig va typ när hary lemon lirade vilket var lite smått asgrymt)
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jun-01-2006 23:37
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden
kan inte komma, mest pga av pengaproblem. dvs jag har inga, blev slängd på en räkning som sög up det mesta
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ????
Jag fick inget svar vart man kunde skaffa tickets så det är lite för sent för mig att haka på, tyvärr
Nåja, inte fy skam att dra på bio heller för den delen, haha
Ni som drar, hoppas ni får det svinkul och se till att gunga golvet så man känner det ända till biografen
___________________
Dance The Night Away
Image removed - over max allowd file size (50kb) yours = 1047kb!
Jun-05-2006 17:41
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ser jag ikväll ????
mememememe!
fast jag kommer va fett seg, haft typ influensan hela helgen å har ont i kroppen som fan just nu
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jun-05-2006 17:48
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
herre gud, vet inte var jag ska börja riktigt. Vilken jäkla kväll.
Hade ju under helgen insjuknat i något influensaliknande sådär lagom passande så jag tänkte jag skulle ta det ganska lugnt. Satt å chillade under Mikas första lir eftersom det inte var något drag alls ändå. Sen gick dallas superstars på, då sprack alla mina planer om att ta det lugnt!
Killarna vet verkligen hur man rockar ett dansgolv med tunga grooves, helt patetiskt bra. Och sen när dom lirade sin remix (tillsammans med orkidea) av killa så ballade jag ur totalt.
Sen lite senare gick Super8 på, trevligt tänkte jag men nu måste jag verkligen ta det lugnt. Tji fick jag igen
Tog faktiskt några vilopauser men vad hjälpte det när han sen drar av en helt galen kombination av låtar.
Först Saltwater, sen Helsinki Scorchin å sen Venus av Stoneface & Terminal. Kan inte beskriva det med annat än ren å skär jävla eufori just då!
Orkade tyvärr inte Mikas sista del, var helt enkelt för slutkörd, benen bär knappt. Men jag är otroligt nöjd med kvällen iaf, finska maffian imponerade stort på mig iaf
helt klart 5/5 i betyg!
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jun-06-2006 02:05
FredAcler
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Örebro, Sweden
Ja det var verkligen en galet bra kväll/natt.
Som sagt, det var lite segt början, men när Mika släppte
på smooky room så gick det bara inte att stå still längre
Dallas-grabbarna röjde på riktigt bra, men höjdpunkten för min
del var nog ändå Super8. Där snackar vi trääääns
Positivt överraskad, hade bara trott att jag skulle gilla Super 8. Har sett Dallas Superstars förut (iofs. direkt efter PVD) och då var de ingen höjdare. Nu rockade de på som attan! Super 8 var dock kvällens solklara höjdpunkt.
Någon som kan droppa lite fler låtar från kvällen? En hel del riktiga höjdare under kvällen som jag inte har en aning om vad det var, alltid lika frustrerande!
Följande är ungefär vad jag kan sätta namn på:
Miika Kuisma:
Coburn - We Interrupt This program (Ledge Bold Remix?)
Dallas Superstars:
Way Out West - Killa (Orkidea Vs. Dallas Superstars Remix)
Dallas Superstars - Fine Day
Sunblock - First Time (Dallas Superstars Remix)
Darude - Sandstorm (Mix?)
Okänd Modjo Vs. Kings of Tomorrow
Super 8:
Aalto Vs. Motorcycle - Rush As The Rush Comes
Aalto - 5
Above & Beyond - Can't Sleep
Chicane - Saltwater (Thrillseekers Remix?)
Super 8 Vs. DJ Tab - Helsinki Scorchin'
Och ett extra LOL @ killen som försökte bua ut Dallas när de släppte på Sandstorm.
___________________
IN ROTATION:
01. Mark Norman - Niagara
02. Phynn - C U SMile