Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes ..::.. 5 juni
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

På tal om (samma) Finnar....

Grabbarna ska spela på Love Parade...

Floaten representeras av
CLUB MILLENIUM: FIN / HELSINKI
DJ's:
Miika Kuisma
Dallas Superstars
Cosmicman
TAB
Super8
Alex Kunnari
Cosmo, Luka
Sasha F
Eliot Ness

Inte dåligt !

Old Post May-31-2006 22:36  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jace2
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2003

Jag kan ju gissa att spelschema kommer ser så här ut:

Miika Kuisma
Super8
Dallas Superstars

Åtminstone dom har spelat i finland med denna ordning men men vi få se...

Old Post Jun-01-2006 09:30  Finland
Click Here to See the Profile for Jace2 Click here to Send Jace2 a Private Message Add Jace2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mkuisma
tranceaddict

Registered: Sep 2002

Hi there,

I wish I knew more swedish.. It's about 15 years since my last lesson so I'm a bit rusty

We're all looking forward to this party so much! Schedule looks something like this (not 100% sure).

22:00 - 23:00 Miika Kuisma
23:00 - 02:00 Dallas Superstars
01:00 - 02:30 Super8
02:30 - 03:30 Miika Kuisma

See you soon and let's have a great evening.

Cheers,
- Team HV

Old Post Jun-01-2006 20:56  Thailand
Click Here to See the Profile for mkuisma Click here to Send mkuisma a Private Message Visit mkuisma's homepage! Add mkuisma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Looks really nice

Wish I could go to this

Old Post Jun-01-2006 21:38  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

looking forward to this, har inte sett nån av killarna innan så det ska bli spännande.
Var ett tag sen man va på en fest å inte visste vilken musik man kan vänta sig riktigt (sist det hände mig va typ när hary lemon lirade vilket var lite smått asgrymt)

batteries not included.

- dave

Old Post Jun-01-2006 23:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

kan inte komma, mest pga av pengaproblem. dvs jag har inga, blev slängd på en räkning som sög up det mesta

Old Post Jun-02-2006 08:38  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vilka ser jag ikväll ????

Old Post Jun-05-2006 17:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragon Kick
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Jag fick inget svar vart man kunde skaffa tickets så det är lite för sent för mig att haka på, tyvärr
Nåja, inte fy skam att dra på bio heller för den delen, haha

Ni som drar, hoppas ni får det svinkul och se till att gunga golvet så man känner det ända till biografen

Old Post Jun-05-2006 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Dragon Kick Click here to Send Dragon Kick a Private Message Add Dragon Kick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

mememememe!

fast jag kommer va fett seg, haft typ influensan hela helgen å har ont i kroppen som fan just nu

batteries not included.

- dave

Old Post Jun-05-2006 17:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

herre gud, vet inte var jag ska börja riktigt. Vilken jäkla kväll.

Hade ju under helgen insjuknat i något influensaliknande sådär lagom passande så jag tänkte jag skulle ta det ganska lugnt. Satt å chillade under Mikas första lir eftersom det inte var något drag alls ändå. Sen gick dallas superstars på, då sprack alla mina planer om att ta det lugnt!
Killarna vet verkligen hur man rockar ett dansgolv med tunga grooves, helt patetiskt bra. Och sen när dom lirade sin remix (tillsammans med orkidea) av killa så ballade jag ur totalt.

Sen lite senare gick Super8 på, trevligt tänkte jag men nu måste jag verkligen ta det lugnt. Tji fick jag igen
Tog faktiskt några vilopauser men vad hjälpte det när han sen drar av en helt galen kombination av låtar.

Först Saltwater, sen Helsinki Scorchin å sen Venus av Stoneface & Terminal. Kan inte beskriva det med annat än ren å skär jävla eufori just då!

Orkade tyvärr inte Mikas sista del, var helt enkelt för slutkörd, benen bär knappt. Men jag är otroligt nöjd med kvällen iaf, finska maffian imponerade stort på mig iaf

helt klart 5/5 i betyg!

batteries not included.

- dave

Old Post Jun-06-2006 02:05  Sweden
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Ja det var verkligen en galet bra kväll/natt.
Som sagt, det var lite segt början, men när Mika släppte
på smooky room så gick det bara inte att stå still längre
Dallas-grabbarna röjde på riktigt bra, men höjdpunkten för min
del var nog ändå Super8. Där snackar vi trääääns

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Jun-06-2006 11:20  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Carl_Paris
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

Positivt överraskad, hade bara trott att jag skulle gilla Super 8. Har sett Dallas Superstars förut (iofs. direkt efter PVD) och då var de ingen höjdare. Nu rockade de på som attan! Super 8 var dock kvällens solklara höjdpunkt.

Någon som kan droppa lite fler låtar från kvällen? En hel del riktiga höjdare under kvällen som jag inte har en aning om vad det var, alltid lika frustrerande!

Följande är ungefär vad jag kan sätta namn på:

Miika Kuisma:
Coburn - We Interrupt This program (Ledge Bold Remix?)

Dallas Superstars:
Way Out West - Killa (Orkidea Vs. Dallas Superstars Remix)
Dallas Superstars - Fine Day
Sunblock - First Time (Dallas Superstars Remix)
Darude - Sandstorm (Mix?)
Okänd Modjo Vs. Kings of Tomorrow

Super 8:
Aalto Vs. Motorcycle - Rush As The Rush Comes
Aalto - 5
Above & Beyond - Can't Sleep
Chicane - Saltwater (Thrillseekers Remix?)
Super 8 Vs. DJ Tab - Helsinki Scorchin'

Och ett extra LOL @ killen som försökte bua ut Dallas när de släppte på Sandstorm.

Old Post Jun-06-2006 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Carl_Paris Click here to Send Carl_Paris a Private Message Add Carl_Paris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Summertrance med Helsinki Vibes ..::.. 5 juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Beautiful Trance Song - Needs Identifying... [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKaze - The Voice [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:41.

Forum Rules: