|
Zin om samen te werken, dan raken we misschien nog op de eerste plaats?
Btw, als de toekomstige winnaar geen zin heeft om een nieuwe contest op te stellen, mogen niet-winnaars zich dan kandidaat stellen?
Ik heb toch als eerste gedaan met examens (vandaag begonnen, 18 juni finito ), dus ik zou het zeker zien zitten.
|