Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Jezus wat is die pim fortuyn een sukkel.
Gooit echt zijn eigen glazen in.

Old Post Feb-10-2002 10:55  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

Hey wel een goed idee van dat afschaffen van art 1 van de grondwet. Misschien krijgen we er dan in een later stadium erdoorheen dat islamieten die pas in nederland zijn een gele ster op hun paspoort moeten hebben. En eentje op hun jas, zodat je objectief kan zien wie er nu wel en wie er nu niet nieuwe islamiet is. Dan kunnen ze ook naar hun eigen winkeltjes enzo gaan, om onze culturen gescheiden te houden zodat ze niet met elkaar verstrengelen. Dan hebben zij hun problemen en wij de onze!

niet blind zijn. Er moet inderdaad wat gebeuren aan het buitenlander-beleid, maar leefbaar nederland is niet de weg.

Old Post Feb-10-2002 11:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Pjotr G
Hey wel een goed idee van dat afschaffen van art 1 van de grondwet. Misschien krijgen we er dan in een later stadium erdoorheen dat islamieten die pas in nederland zijn een gele ster op hun paspoort moeten hebben. En eentje op hun jas, zodat je objectief kan zien wie er nu wel en wie er nu niet nieuwe islamiet is. Dan kunnen ze ook naar hun eigen winkeltjes enzo gaan, om onze culturen gescheiden te houden zodat ze niet met elkaar verstrengelen. Dan hebben zij hun problemen en wij de onze!

niet blind zijn. Er moet inderdaad wat gebeuren aan het buitenlander-beleid, maar leefbaar nederland is niet de weg.

kijk jij hebt het door

Old Post Feb-10-2002 11:26  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

Het enige wat ik weet is dat Pim Fortuyn niet dezelfde standpunten heeft als Leefbaar Nederland, Pimmetje gebruikt Leefbaar Nederland om bekend te worden

Old Post Feb-10-2002 11:33 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

Fortuyn en Leefbaar Nederland uitelkaar!!

Het was net op tv: Leefbaar Nederland heeft Pim Fortuyn uit de partij gezet. Pimmy kan nu óf iets nuttigs met z'n leven gaan doen óf zelf een partij oprichten (Lijst Fortuyn bijvoorbeeld). Ik hoop dat 'ie er mee kapt want de waanideeën die deze man heeft horen niet in de Nederlandse politiek thuis.

WTB.

Old Post Feb-10-2002 11:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Henkie_henk
ik heb zon vermoeden he.. dat leefbaar nederland vandaag of morgen naarbuiten komt met.. "het was niet zo bedoelt".. Kijk zelf zeg je ook als je een bekeuring krijgt "ah ze moeten die rotbekeuringen afschaffen" ...eigenlijk weet je wel dat het niet kan.. en nooit zal gebeuren maar toch zeg je dat.
De heer fortuyn heeft hoogstwaarschijnlijk elke dag te maken met beschuldigingen van racisme.. dus kan hij daarom deze uitlating hebben gedaan..
tadaa..

WTF!!!!! Bekeuringen afschaffen????? Ik snap echt niet dat mensen zo kunnen denken......ik ben het zo SCHIJTZIEK dat dit KUTland zo vol met hypocriete profiteurs zit Regels zijn alleen goed als je er zelf beter van wordt????? damn!!
/me bonkt met haar hoofd tegen de muur

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Daarnaast zal der nooit echt gevaar zijn voor afschaffing toch.. alle andere partijen zijn zwaar tegen afschaffing of aanpassing (meteen lekker punt om leefbaar nederland aan te pakken.. lol best zielig.. als gieren op hun prooi..

Dat dachten mensen ook in de tijd van Hitler "ach...zo ver zal het wel niet komen" maar ja.....6 miljoen joden mnder en ze wreven zich toch nog eens flink achter hun oren

Ik heb me niet zo in die partij verdiept, maar wat ik zo heb gelezen (ID&T forum, HN forum etc)...het maakt mij bang dat zo'n partij zo populair kan worden. Dat zegt wel wat over de Nederlandse bevolking....ik snap gewoonweg niet dat zoveel mensen zo ontevreden kunnen zijn en zo kunnen lopen zeuren over "buitenlanders" en het asielzoekersbeleid...Maar ja...ik denk dat het volgend scholljaar in Zuid-Afrika nog wel een stukje erger zal zijn....

En over dat artikel van de grondwet.....er staat toch eigenlijk "Iedereeen is gelijk"
Dat betekent dus niet dat het artikel alleen over allochtonen vs. autochtonen gaat, maar ook over de balans tussen man en vrouw, over gehandicapten, over homo's en lesbiënes....Stel je voor wat dat allemaal teweegbrengt als je zo'n ontzettend belangrijk arikel afschaft!

Man....wat word ik hier moedeloos van Op de dag dat z'n klotepartij in de kamer komt ga ik door t lint en ga ik het Ark van Noach ritueel herhalen

[edit]
Leuk feitje trouwens.....mijn beste vriend, geboren in Nederland, op-en-top Leeuwarders, blanke moeder, indonesische vader....is vrijdagnacht door 8 van die FOKKING TERINGLIJENDE NEO-NAZI'S in elkaar gehuft...en het duurt niet lang of ik schiet die lui zelf door hun verrote varkenskoppen

Old Post Feb-10-2002 11:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Pjotr G

T zal maar echt gebeuren...

Old Post Feb-10-2002 12:16 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by WTB
Fortuyn en Leefbaar Nederland uitelkaar!!

Het was net op tv: Leefbaar Nederland heeft Pim Fortuyn uit de partij gezet. Pimmy kan nu óf iets nuttigs met z'n leven gaan doen óf zelf een partij oprichten (Lijst Fortuyn bijvoorbeeld). Ik hoop dat 'ie er mee kapt want de waanideeën die deze man heeft horen niet in de Nederlandse politiek thuis.

WTB.

en terecht.
zul je je toch maar bij het Stormfront moeten aansluiten, henkie.

Last edited by Jukx on Feb-10-2002 at 13:32

Old Post Feb-10-2002 12:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Jukx

en terecht.
zul je je toch maar bij het Stormfront moeten aansluiten, henk.

en dat bewijst ook gelijk dat hij dus ECHT al die onzin heeft uitgekraamd, want Henk Westbroek zei dat ze eerst zouden kijken of er verkeerd geciteerd was (kon ie zich niet voorstellen omdat desbetreffende journalist zijn buurman is ), en als hij die shit echt gezegd had dan zouden ze kijken of de meerderheid van de partij achter Fortuyn stond (als dat zo was zou Henk W. iig opstappen) en als dat ook niet het geval was dan zouden ze hem uit de partij knikkeren...

conclusie: Fortuyn heeft z'n eigen glazen ingegooid met de intelligentie die een echte professor het schaamrood o de wangen zou doen staan

wat een nul

Old Post Feb-10-2002 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

wat een gezeik tog, ziet dan niemand dat nederlandse politiek gewoon zwaar ruk is atm.

die fraude enzo, die paars ziet het allang aankomen, tzou me niet verbazen dat die nagel geld van paars heeft gekregen

Old Post Feb-10-2002 13:52 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
wat een gezeik tog, ziet dan niemand dat nederlandse politiek gewoon zwaar ruk is atm.

die fraude enzo, die paars ziet het allang aankomen, tzou me niet verbazen dat die nagel geld van paars heeft gekregen

"..heel lang geleden, in een land hier ver vandaan, leefde een meisje samen met haar moeder in een huisje in het woud. haar naam was Roodkapje.."

Siesta, doorloop jij alsjeblieft eerst eens al je 2e klas maatschappijleer-lessen alvorens hier zulk soort onzin uit te kramen.

Old Post Feb-10-2002 14:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000
Thumbs up

Ik neem aan dat jullie mijn standpunt nu wel kennen en ik ga er ook verder nix over zeggen! Maar ik wil jullie allemaal wel ff een compliment geven dat er eindelijk weer een thread is waar er niet oppervlakkig geluld wordt en waar wel echt nuttige dingen in besproken worden!(en dan heb ik het over de beide standpunten)! Ookal heeft het nix met trance te maken dit is nou waarom je een forum wil lezen! BTW er is nog geen flamewar bezig, houden zo, das trouwens ook de rede waarom ik niet mee ga doen want anders onstaat hier meteen OORLOG!!

Old Post Feb-10-2002 14:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEpic Track @ Paul Oakenfold (Queen Mary, Long Beach, CA!) (Re-uploaded sample...) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuzon - "Manila Sunrise" (Markus Schultz Moscow Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:19.

Forum Rules: