|
Sinnsykt fet helg! Fyra igang litt på People's med litt godmusikk fra utescena. Det er ikke ofte hva ? Kose seg ute med en pils til kvalitetsmusikk. Var vel til stede under hele Black Hole opptredenen fra 16:00 til 19:00. Hørte saker som Karen Overton, Billie Ray Martin, Orjan, Lucid +++. Namm namm.
Derifra bar det til et lite nach hos meg i en tre timers tid. Var greit å lade opp litt til etterpå også.
Vi var vel nede på Sentrum Scene igjen ca. klokken 23 tenker jeg.
Var så vi rakk å få med oss Signum fyre løs klokken 23:30.
På forhånd var vel Signum høydepunktet mitt for kvelden, selv om jeg må si meg skuffet over at han ikke droppet klasikkere som fks Push Through eller Second Wave.
Men det var nå et fett sett og skal sies at jeg ble _VILL_ når de droppa Signum remixen av Sting - Fragile! OMFG for en låt live!
Også var det vel 4 Strings etterpå da som egentlig fikk crowden enda mer i gang. Slår jo ikke feil når du starter og åpner med din egen klasikker heller Lurer på om det ikke var Mac Zimms remix forresten, 2006 remake.
Yves DeRuyter åpnet faktisk veldig bra. Han startet vel med Divini & Warning - 4LB (hørt tidligere på kvelden og), kort etterfulgt av Direct Dizko tror jeg.
En feit start, men jeg hadde fått nok av det harde for kvelden.
Så da bar det opp til Zral den siste timen! OMFG haha! Hadde bare noen spilt sånn i mainroom så hadde det tatt heeelt aav.
Tror vi kun var ca 20 folk der oppe i DJz.no Lounge som det het.
Men fy faen, tok jo sinnsyyykt av. Han snurra Marco V - Godd, Orjan - Arctic Globe, Airbase - Escape o.l.
Jeg tror han ble veldig overasket over reaksjonen han fikk av oss 
En fet aften det må sies, men det hadde nok vært mer kvalitet hvis jeg hadde tatt turen over til Yatzi. Jeg fikk signert plater av Phynn, Mark Norman, Cor Fijneman OG Progression - Ocean Green plata mi, som de forresten skulle snurre. Så de borte på Orange fikk vel seg en liten bombe sluppet der ja. Er spent på bilder og review derifra. Men som sagt, vi hadde det drit morro i et rom med rundt 20 folk, hvor fett var det vel ikke på Yatzi med 400 folk da?
Men til slutt må jeg si at jeg er glad det i det hele tatt ble noe, selv om den forbanna paraden aldri skulle blitt avlyst, faens idioter.
Men utescene konseptet tror jeg noen bør se mer inn i. Det derre People's opplegget var jo geniialt. Fint utevorsspiel tidlig på kvelden/ettermidagen på en vanlig lørdag.
Ses neste år på Hellerudsletta?!? 
AvB vs Laura Jansen - Coming Home vs Use Somebody (AvB Mashup)
Jose Amnesia - Louder (AvB Edit)
AvB - Fine Without You + Hold On To Me (Full Ext. 12" Mix)
Ilse Delange - The Great Escape (AvB Remix)
| quote: | frostdude1 wrote:
Just because Deadmau5 has no class, you don't have to associate Tijs with him. |
Last edited by KrissO on Jul-30-2006 at 22:00
|