Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
haha det hela e bara så sjukt.. tragik utan dess like.
är den boten själv han spänner på på bilden eller? tweakar den lite..
ja,, bått har jag också alltid sagt. men de säger han ju i låten också.. varje satans studentflak man har sett har ju manglat den här låten.. men vem vet det kanske e bra för nu kommer ju alla nya generationens fjortisar att tokdigga TRANCE!
Jun-26-2006 16:04
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
Registered: Nov 2004
Location: Lidingö, Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by staz
men vem vet det kanske e bra för nu kommer ju alla nya generationens fjortisar att tokdigga TRANCE!
Det är snarare så att alla fjortisar tror det är trance och sånt man lyssnar på när man säger att man lyssnar på trance... jag vågar knappt säga att jag lyssnar på trance till noobsen längre, de kan ju få fel tankar om mig
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Jul-01-2006 15:06
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
kunde inte någon datornörd kastat en dator på honom
Jul-01-2006 15:38
fe_maLe
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14
suck..ibland undrar man om inte vissa borde låsas in i tvångströja och aldrig få komma nära en dator eller studio
videon är om möjligt mer tragisk än själva låten