Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
Nee maar het zijn wel weer alle gasten van Groovecollection die zitten te kotsen op Markus Schulz omdat het een 'trance-dj' is...
Jul-20-2006 10:44
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Muppy
Nee maar het zijn wel weer alle gasten van Groovecollection die zitten te kotsen op Markus Schulz omdat het een 'trance-dj' is...
Snuggle en ik zitten ook op phono en partyflock...Wie zegt dat wij kotsen op schulz?? Wij zeggen alleen dat het geen grote dj is. Je maakt het weer erger dan het is.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-20-2006 12:34
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Last van de hitte jongens
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-20-2006 12:54
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by magrec
Snuggle en ik zitten ook op phono en partyflock...Wie zegt dat wij kotsen op schulz?? Wij zeggen alleen dat het geen grote dj is. Je maakt het weer erger dan het is.
LOL inderdaad. Ik kots nul komma nul op Schulz, ik weet niet waar jullie dat lezen? Ik zeg alleen dat het GEEN grote DJ is. Wat verstaan jullie dan objectief gezien onder grote DJ? Dan kan je een Benny Rodriguez OOK een grote DJ noemen, netzoals een 16 bit Lolita's. Niet dus, dat zijn geen wereld DJ's.
Groovecollection vs TA....over beren op de weg zien gesproken...LOL. Dusssssss........
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-20-2006 20:00
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
Ja en Sander Kleinenberg is ook een trens dj
Maja die is niet meer dope nu natuurlijk omdat ie nu bekend is
___________________
I hate the global warming hoax
Jul-20-2006 20:17
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Siesta
Ja en Sander Kleinenberg is ook een trens dj
Maja die is niet meer dope nu natuurlijk omdat ie nu bekend is
Ja Gerrit, Kleinenberg is een tranceDJ, dus ik ben een grote trancert. l33t he?
(k)
Sander K. blijft altijd dope!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-20-2006 20:34
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja Gerrit, Kleinenberg is een tranceDJ, dus ik ben een grote trancert. l33t he?
(k)
Sander K. blijft altijd dope!
begon al even te twijvelen maar weet het nu zeker!
anyways ik mag sander k ook wel. dus ik ben ook weer trancenicht
___________________
I hate the global warming hoax
Jul-20-2006 21:13
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL inderdaad. Ik kots nul komma nul op Schulz, ik weet niet waar jullie dat lezen? Ik zeg alleen dat het GEEN grote DJ is. Wat verstaan jullie dan objectief gezien onder grote DJ? Dan kan je een Benny Rodriguez OOK een grote DJ noemen, netzoals een 16 bit Lolita's. Niet dus, dat zijn geen wereld DJ's.
Ik denk dat je de populariteit van Schulz op dit moment wat onderschat. Ik sta niet raar te kijken alsie de top tien in komt rollen dit jaar...
Edit, voor mij is dit de eerste echte dikke Dancetour Line-up trouwens... het sprak me nooit zo onwijs aan, maar met Remy, Sander, Markus en Armin is het een dubbeldikke vette line-up als je het mij vraagt!
Jul-21-2006 02:14
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik denk dat je de populariteit van Schulz op dit moment wat onderschat. Ik sta niet raar te kijken alsie de top tien in komt rollen dit jaar...
Zo, de eerste normale reply hier
Oke, dat wist ik niet. Heb hem in ieder geval nooit zo gezien. Is hij nu 'de man' na Armin/Ferry/Tiesto of wat? Zo ver zit ik namelijk niet in de trance (behalve Sander K. ). Hoe liggen de verhoudingen tegenwoordig Ruben?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-21-2006 04:39
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by eieregooie
Edit, voor mij is dit de eerste echte dikke Dancetour Line-up trouwens... het sprak me nooit zo onwijs aan, maar met Remy, Sander, Markus en Armin is het een dubbeldikke vette line-up als je het mij vraagt!
Idem ben helemaal happy met de line-up en helemaal dat het op 5 minuten lopen van mijn huis is....oftewel rollend naar huis
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-21-2006 06:33
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
precies line up is goed voor een gratis feessie.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-21-2006 07:52
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zo, de eerste normale reply hier
Oke, dat wist ik niet. Heb hem in ieder geval nooit zo gezien. Is hij nu 'de man' na Armin/Ferry/Tiesto of wat? Zo ver zit ik namelijk niet in de trance (behalve Sander K. ). Hoe liggen de verhoudingen tegenwoordig Ruben?
Paul Van Dyk er nog bij en dan is Schulz denk ik de 5e man (op trance gebied dus), voor Above & Beyond en Andy Moor gok ik zo... En wellicht nog ergens ATB ertussen. Die stelt in NL niet zoveel voor, maar is wereldwijd ook heel groot.