ik mis Johan Gielen in het rijtje!!!! Johan Gielen is voor mij echt absolute topper in tranceverneuking, die jongen weet ECHT niet waar ie mee bezig is
DJ Jean -- ok, hij is commercieel, maar bedenk wel ff wat die man voor de scene heeft gedaan... en wat iemand hierboven al zei, hij moet zich bij club houden eigenlijk
DJ Jurgen -- kan gewoon fijn draaien
Gigi -- cd is kut, maar hij brengt wel leuke plaatjes uit, lekker vrolijk
Die belg achter milk inc en sylver -- producer van Nunca - House of Doom... en milk inc etc noem ik meer dance...
Radio 538 -- 538 is een COMMERCIELE zender, says it all
ID-T -- misschien wel ja, geld is beetje naar het bolletje gestegen...
anders (=reactie) -- JOHAN GIELEN IS EEN DROPVETER!!! maar wel geblondeerd, want dat is koel man hé!!
Mar-02-2002 19:30
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by tijs08 flikker op met die fucking Trance Files compilaties enzo... armin en boozy woozy op 1 cd
uuh.. ik heb (toen zat ik nog nie op ta) de 1ste cd van trance files gekocht en die (vin ik dan) is nog steeds erg vet, voorbeeldje
cd2
14.A.I.D.A. - Remember Me
15.Alpha Breeds - Epic Future
16.Diminish - Feel That
17.Onephatdeeva - In And Out Of My Life (Quake Vocal Mix)
18.Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiesto Power Mix)
19.Pulsdriver - Take U High
en das toch echt wel lekker
maar zoals ik al zei, meeste zooi die ik nie mag in dat lijstje zijn gewoon geen trance, beetje popi-jopie-house (???)
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
uuh.. ik heb (toen zat ik nog nie op ta) de 1ste cd van trance files gekocht en die (vin ik dan) is nog steeds erg vet, voorbeeldje
cd2
14.A.I.D.A. - Remember Me
15.Alpha Breeds - Epic Future
16.Diminish - Feel That
17.Onephatdeeva - In And Out Of My Life (Quake Vocal Mix)
18.Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiesto Power Mix)
19.Pulsdriver - Take U High
en das toch echt wel lekker
maar zoals ik al zei, meeste zooi die ik nie mag in dat lijstje zijn gewoon geen trance, beetje popi-jopie-house (???)
ik heb ook niks tegen sommige nummers die op dei cds staan! TUURLIJK staan er hele goeie nummers op. Maar die compilaties hebben meestal 100 nummers (4CD) waarvan 20 (hooguit) echte trance is en de rest bagger ----> dance -----> opvulling!
Mar-02-2002 20:11
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
JOHAN GIELEN
en ik ben het dus helemaal ééns met gekhouse, er komen echt foute figuren op feesten als zijn naam op de flyer staat...
Mar-02-2002 21:42
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote:
we zijn allemaal via 538, tmf of wat dan ook trance lief hebber geworden hoor...
spreek voor jezelf Opti, ik heb niet eens radio
Mar-02-2002 21:50
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Ik ben ook voor 'anders' gegaan. Ik moet wel toegeven dat veel goede met slechte trance door elkaar gegooid wordt, maar ieder kiest uiteindelijk toch wat hij of zij leuk vindt. De een is van mening dat trance dj melvin is en de ander is weer van mening dat het kai tracid is die de trance het beste promoot. Het wordt wel verneukt door bepaalde dj's en/of groepen, maar ieder gaat toch voor hetgeen hij of zij als trance vindt klinken....
Met vriendelijke groet.
Mar-02-2002 23:06
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
aardappelhoofdje staat erbij
als er nog wat verandert moet worden.. je vote van eerst voor dit naar iets anders.. dan meu je eem pmme.. of hier zegge da ken ook
1. Hij selecteert de FOUTE muziek
2. Hij denkt dat hij kan mixen.
3. Maar hij kan niet mixen (tenzij je onder mixen verstaat: "Oh het plaatjes is afgelopen, ik zal alvast op play drukken voor de volgende plaat)
Hij zuigt echt, en verkracht echt de muziek.
En die sukkels van milk inc zuigen ook. Dat vrouwke is wel lekker maar kan niet play backen. En die sukkel staat een beetje op een keyboard te rammen (dat kan ik ook nog wel, echt waar!). Maar hij vergeet op het aankopje te drukken
Dat lucht op!
Sandman
Gigi??? *groot vraagteken*
Hij maakt niet eens trance.....
Het is eurodance wat hij maakt en nu wordt hij beschuldigd van het vervuilen van de trance???
Vreemd....
Mar-04-2002 07:29
Valhalla
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Milk Inc.
Beetje op toetsenbord gaan staan rossen en een chick erbij die staat te playbacken en je hebt iets wat voor veel mensen trance is.
Mar-04-2002 07:56
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
voor mij is het toch Jean.
Vooral naar wat ie op TE heeft gedaan met PPK -Resurection
En hij mixt ook nie eens maar laat de platen ook gewoon in elkaar
over lopen. Klonk nergens naar!!!!!!