Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Mondelinge Examens
Hoe kleed jij je voor een mondeling examen ?
You do not have permission to vote on this poll.
Altijd in kostuum (blazer, das, hemd, ...) 6 20.69%
Altijd deftig (hemd, propere schoenen, ...) 9 31.03%
Hangt af van vak tot vak, maar steeds deftig 7 24.14%
In kledij zoals ik ze door het jaar draag 7 24.14%
Total: 29 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En ja, dat is ook een beetje voor het zelfvertrouwen, en ook wel een beetje naar de prof toe om te laten blijken dat je zijn of haar vak serieus genoeg neemt om u er voor op te kleden

Dat bevestigt eigenlijk mijn stelling uit de examenthread, want wat heeft dat nu in godsnaam met de stiel te maken die je aan het aanleren bent?

Dat zijn allemaal van die overbodige zaken die de aandacht van de essentie afleiden.

Old Post Jun-23-2006 21:01  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by TOR
Dat zijn allemaal van die overbodige zaken die de aandacht van de essentie afleiden.

Mja, dat het niet met je vak te maken heeft daar ga ik akkoord mee... Maar het biedt toch wel een surplusje vind ik
Waarom dragen zakenlui kostuums? Om beleefd en zelfzeker over te komen denk ik toch... Het heeft ook niets met het aflsuiten van een contract te maken hé.

Old Post Jun-23-2006 21:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soliplex
tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Push2005
Dat heeft niet noodzakelijk met "tijden veranderen" te maken. De verplichting van het dragen valt wel weg; maar tis nie omdage een kostuum draagt dage "ouderwets" ofzo zijt é

Da bedoel ik daar ook helemaal ni mee. Kheb het zelf ook nog gedragen, maar kvoel mij daar echt een stijve hark in, dus ja.
Met tijden veranderen bedoel ik: de kloof tss student en prof wordt gewoon kleiner en kleiner, zeker in richtingen (zoals de mijne) waar er ni al teveel studenten zitten.

Old Post Jun-23-2006 21:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Soliplex Click here to Send Soliplex a Private Message Add Soliplex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:
Waarom dragen zakenlui kostuums? Om beleefd en zelfzeker over te komen denk ik toch... Het heeft ook niets met het aflsuiten van een contract te maken hé.

Om zich te onderscheiden van het gewone volk

Dunno, hoe die gewoonte er gekomen is maar ik vind dat dat weinig te maken heeft met zelfzeker overkomen. Iemand die gewoon deftig gekleed komt in kledij waar hij zich goed in voelt kan denk ik veel zelfzekerder overkomen dat iemand die een kostuum aandoet maar er zich erg onzeker in voelt. Als ge continu zelfzeker wilt overkomen moet ge het uiteindelijk ook gewoon zijn. En beleefd, mja, is voor discussie vatbaar. Het is gewoon iets dat zo gegroeid is in de cultuur/maatschappij denk ik (maar imo wel onnodig want het voegt niets aan waarde of kwaliteiten toe).

Old Post Jun-23-2006 21:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

Image building he... mensen vertrouwen al sneller een nette zakenman in kostuum dan een clochard... dat heeft allemaal te maken met onze hersenverbinding, stereotypes, enzovoort...

Old Post Jun-23-2006 21:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Bertn
Image building he... mensen vertrouwen al sneller een nette zakenman in kostuum dan een clochard... dat heeft allemaal te maken met onze hersenverbinding, stereotypes, enzovoort...

Dat zal het waarschijnlijk wel zijn... Ge komt deftiger over.
Als ge daar voor u examen toekomt zonder u in een week te hebben gewassen, daar zit te stinken uit uwen bek in kleren met vlekken op waar niemand nog juist de oorsprong in kan herkennen, denk ik dat ge sowieso al iets goed te maken hebt. Tis gewoon ja, geeft die mannekes gewoon het gevoel datze belangrijk zijn en ze vinden u leuk en als ze u leuk vinden aan ze u misschien een puntje meer geven, en daar komt het dus soms op aan.

Trouwens, ni van belang is veel gezegd. Hoe belangrijk is het in deze wereld ni om uzelf te kunnen verkopen . U plan mag dan nog zo goe zijn, als ge het ni kunt verkopen, zult ge voor altijd nen armoezaaier zijn.

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-23-2006 22:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tomorrow Traxx
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2005

Ik heb nog nooit een kostuum gedragen voor een mondeling examen. Niemand draagt da in mijn school, dus ik zie nie in waarom ik da zou dragen. Der is in mijn school dan ook geen enkele prof die daar aandacht aan besteed! Gewone, deftige kledij is volgens mij al meer dan voldoende. Ik zou het zelfs gewoon ronduit belachelijk vinden moest ne prof u buizen omdat ge geen kostuum aandoet

Old Post Jun-24-2006 12:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Tomorrow Traxx Click here to Send Tomorrow Traxx a Private Message Visit Tomorrow Traxx's homepage! Add Tomorrow Traxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

In mijn eerste kan zei een prof van mij ooit:

"het examen zal mondeling zijn. mensen die in kostuum afkomen, zullen van mij maximaal een 10 krijgen."

Old Post Jun-24-2006 16:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Mondelinge Examens
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackElectro track from recent Kazell set [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSafri Duo - Played A Live [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:57.

Forum Rules: