|
פשש אדיר המצעד הזה של הבנות
הייתי בטוח שקיטן ומאגדה יקחו בהליכה אבל בסוף לקחה איזה אחת אנונימית שבחיים לא שמעתי עליה
ומי אמר שקרל קוקס לא מעורב בסצנה???
השמן חי ובועט !!
ותרשו לי להתייחס לצד של הדירוג שלא נוגע לטראנס
אני צופה שריצ'י אוטין יזנק חזק חזק למעלה
אולי אפילו לשלישיה הראשונה(אמן) אחרי ששנה שעברה קפץ 32 שלבים
בכלל אני צופה עליה לכל האמנים שקשורים לתחום המינימל כמו מאגדה,ריקרדו וילאלובוס,מארקו ביילי(שהחל לנטות לכיוון היותר רגוע של הטקנו) וחבריהם
הטקנו הגבוה לדעתי יאבד מהתאוצה שלו ואנשים כמו אדם בייר,סוון ואט וכריס ליבינג ירדו למטה
דיגוויד,כעמוד הטווח של הסצנה,ישאר בטופ 10 אבל לא יגיע לטופ כי הוא כבר כנראה עבר את השיא שלו
סאשה לדעתי יצא מהטופ 10 שנה הבאה אבל ישאר קרוב
וששמישהו יעיף משם כבר את דיפ דיש !!!
ואיי טי בי מה זה הביזיון הזה...
לקטנאו אין מספיק חשיפה כדי להיות מקוםם ראשון למרות הכישרון שלו
אבל הוא ישאר בטופ 10
אמנים על טהרת האלקטרו כמו טיגה והפלאש בראדרס יעלמו כלא היו
אני מקווה מאד שהאמנים הבאמת מגוונים ומיוחדים של הסצנה הזאת שמנגנים הכל מהכל בצורה הטובה ביותר כמו לורן גרנייה,פרג'י,דזן מאסיילו,ג'יימס הולדן וזאביילה יזכו סוףסוף בהערכה הראוייה להם
טוב בעצם זה כמו לבקש שרוב המצביעים באתר יהיה מעל גיל 15...בקיצור בלתי אפשרי
מה שבטוח,את ראש המצעד יקח מישהו מתחום הטראנס
ואני מקווה שטייסטו ימשיך לנצוח למרות שזה לא סביר...
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|