Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > דור ישן הולך - דור חדש בא
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

טופ100 של הבנותת....

גם להם לא חסרר בכלל דיגיותת טובות שגם הן יכולת להסתמן בדור הבא כמו :
מוניקה קראשש
מאגדה
ליסה לאשס
מסיטרס ברברה
ועודד.....
הצד שלהם רק הולך ומתחזק....

Old Post Jun-26-2006 23:57  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by DvJ
טופ100 של הבנותת....

גם להם לא חסרר בכלל דיגיותת טובות שגם הן יכולת להסתמן בדור הבא כמו :
מוניקה קראשש
מאגדה
ליסה לאשס
מסיטרס ברברה
ועודד.....
הצד שלהם רק הולך ומתחזק....

מספר 18 אישתי לעתיד.

Old Post Jun-27-2006 00:32  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel
Re: Re: Re: דור ישן הולך - דור חדש בא

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לדי גיים חשוב להכנס למצעד הזה כי זה למעשה מהווה להם:
א. אפשרות לשדרוג כמות הכסף שהם יקבלו על הופעות
ב. מועדונים רבים לא רק בארץ אלא ברוב העולם אוהבים לעטר כרזה של מסיבה עם די גיי שנמצא במקום מכובד בדי גיי מאג - זה הפך כבר מזמן למצעד הרשמי שמעניין בעלי מועדונים.
ובסופו של דבר ההצבעה של הקהל שבאמת אוהב טראנס/האוס/אלקטרו/מינימל/טכנו/ברייקביט ועוד מיליון ואחד אוהבי זאנרים שונים באלקטרוני מאזנת את ההצבעה של אלה שלא מכירים ונותנת מצעד שדומה יותר למשלדעתך ולדעת רבים צריך להיות.
לגבי הדי גיים האנונימיים...הם פשוט מנגנים סגנונות שאתה לא מכיר זה הכל...יש להם תקהל שלהם

תרשה לי לומר שאתה תמים.
אלו בדיוק הסיבות למה הדירוג לא אמין!
זה תחום פרוץ לגמרי, אומנות זה עיניין של פרסום ושם. אתה יכול להיות פצצת כשרון אבל אתה מוכן לתקלט בחינם כדי להשיג הופעות. גם טעם וריח מאוד חשובים פה. כל עוד אנשים לא יכירו יותר משלושה תקליטנים ההצבעה שלהם לא הגונה. ההצבעות מהאינטנט בודאי-ובודאי לא אמינות, תסכים איתי??

Old Post Jun-27-2006 07:10  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: Re: Re: Re: דור ישן הולך - דור חדש בא

quote:
Originally posted by uzi
תרשה לי לומר שאתה תמים.
אלו בדיוק הסיבות למה הדירוג לא אמין!
זה תחום פרוץ לגמרי, אומנות זה עיניין של פרסום ושם. אתה יכול להיות פצצת כשרון אבל אתה מוכן לתקלט בחינם כדי להשיג הופעות. גם טעם וריח מאוד חשובים פה. כל עוד אנשים לא יכירו יותר משלושה תקליטנים ההצבעה שלהם לא הגונה. ההצבעות מהאינטנט בודאי-ובודאי לא אמינות, תסכים איתי??


עוזי
תגיד משתגיד
די גיים מקבלים בוקינג מכובד מאוד בזכות הדירוג הזה
נכון שגורמים כמו סוכן בעל שם עוזרים מאוד (ראה את האנשים שאצל דייויד לואיס - בוא נאמר שהם מסודרים) אבל אם תתכחש לזה שדי גיים משתדרגים בזכות המצעד אז מה אני יגיד לך...אתה נלחם באמת

אני מכיר בחסרונות של המצעד ולגבי ההצבעות מהאינטרנט אם יש לך 20 מחשבים אתה יכול להצביע מכל ה-20 זה נכון אבל למי יש יותצר מ-גג 2-3 מחשבים ביתיים?

המצעד לא משקף נאמנה את המציאות בוא נגיד שאם זה היה תמונה של המציאות אז זו תמונה שיוצאת מטושטשת ומעוותת אבל יש בה כדי לתת תמונה מסוימת של המציאות אפילו אם זו תמונה חלקית מאוד


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jun-27-2006 21:15 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

אילן, עניתי בשלבים על מנת שתרד לסוף דעתי. תשובותי יופיעו לאחר הכוכביות.

די גיים מקבלים בוקינג מכובד מאוד בזכות הדירוג הזה.
**** ברור, זה למה יש הרבה הצבעות לא אמינות.

נכון שגורמים כמו סוכן בעל שם עוזרים מאוד (ראה את האנשים שאצל דייויד לואיס - בוא נאמר שהם מסודרים) אבל אם תתכחש לזה שדי גיים משתדרגים בזכות המצעד אז מה אני יגיד לך...אתה נלחם באמת
**** אני לא מתכחש למצעד בכלל, הוא פשוט פלצני ולא אמין. כמובן שיש לו חשיבות, מאוד מעצבן שמיוחס לו כל כך הרבה משמעות ללא תוכן מהותי.

אני מכיר בחסרונות של המצעד ולגבי ההצבעות מהאינטרנט אם יש לך 20 מחשבים אתה יכול להצביע מכל ה-20 זה נכון אבל למי יש יותצר מ-גג 2-3 מחשבים ביתיים?
**** לא ידידי, ההצבעות נרשמות לפי כתובות אי-מייל (מילא אם היתה נרשמה כתובת איי-פיי). לכן יכולים אנשים לצביע מלא קולות מזופיים. אנשים כבר עשו את זה.

המצעד לא משקף נאמנה את המציאות בוא נגיד שאם זה היה תמונה של המציאות אז זו תמונה שיוצאת מטושטשת ומעוותת אבל יש בה כדי לתת תמונה מסוימת של המציאות אפילו אם זו תמונה חלקית מאוד.
**** יש משפט יפה באנגלית שאומר "אני אקח את זה עם קמצוץ מלח".

Old Post Jun-28-2006 21:49  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

טוב ירדתי לסוף דעתך
בוחא נגיד גם שאני מייחס למצעד הזה יותר חשיבות ממשבפועל אני חושב שיש לו


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jun-29-2006 20:35 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב ירדתי לסוף דעתך
בוחא נגיד גם שאני מייחס למצעד הזה יותר חשיבות ממשבפועל אני חושב שיש לו

בחברות....

Old Post Jul-01-2006 22:39  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by DvJ
טופ100 של הבנותת....

הצד שלהם רק הולך ומתחזק....

אני גם חושב שעם הזמן היחס יתאזן יותר ויותר לכיוון הפיפטי פיפטי.

וחוצמזה, טטאנה צריכה להיות במקום גבוה הרבה יותר!


___________________
Check My Music

Old Post Jul-04-2006 17:19  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

פשש אדיר המצעד הזה של הבנות
הייתי בטוח שקיטן ומאגדה יקחו בהליכה אבל בסוף לקחה איזה אחת אנונימית שבחיים לא שמעתי עליה

ומי אמר שקרל קוקס לא מעורב בסצנה???
השמן חי ובועט !!

ותרשו לי להתייחס לצד של הדירוג שלא נוגע לטראנס
אני צופה שריצ'י אוטין יזנק חזק חזק למעלה
אולי אפילו לשלישיה הראשונה(אמן) אחרי ששנה שעברה קפץ 32 שלבים

בכלל אני צופה עליה לכל האמנים שקשורים לתחום המינימל כמו מאגדה,ריקרדו וילאלובוס,מארקו ביילי(שהחל לנטות לכיוון היותר רגוע של הטקנו) וחבריהם
הטקנו הגבוה לדעתי יאבד מהתאוצה שלו ואנשים כמו אדם בייר,סוון ואט וכריס ליבינג ירדו למטה

דיגוויד,כעמוד הטווח של הסצנה,ישאר בטופ 10 אבל לא יגיע לטופ כי הוא כבר כנראה עבר את השיא שלו
סאשה לדעתי יצא מהטופ 10 שנה הבאה אבל ישאר קרוב
וששמישהו יעיף משם כבר את דיפ דיש !!!
ואיי טי בי מה זה הביזיון הזה...
לקטנאו אין מספיק חשיפה כדי להיות מקוםם ראשון למרות הכישרון שלו
אבל הוא ישאר בטופ 10

אמנים על טהרת האלקטרו כמו טיגה והפלאש בראדרס יעלמו כלא היו

אני מקווה מאד שהאמנים הבאמת מגוונים ומיוחדים של הסצנה הזאת שמנגנים הכל מהכל בצורה הטובה ביותר כמו לורן גרנייה,פרג'י,דזן מאסיילו,ג'יימס הולדן וזאביילה יזכו סוףסוף בהערכה הראוייה להם
טוב בעצם זה כמו לבקש שרוב המצביעים באתר יהיה מעל גיל 15...בקיצור בלתי אפשרי

מה שבטוח,את ראש המצעד יקח מישהו מתחום הטראנס
ואני מקווה שטייסטו ימשיך לנצוח למרות שזה לא סביר...


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Jul-10-2006 13:45  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

כאחד החברים כאן ששומע כיום דברים אחרים בעיקר ציפיתי באמת שתיתן לנו כאן רשימת שמות שפחות מוכרים לרוב האנשים כאן ואכן עשית זאת

תאמת אני ישמח אם זה לא יותר מדי שתפרט קצת לגבי אלה שאתה באמת חושב ששווים האזנה אני מאמין שיש כאן מספיק אנשים שיקחו את ההמלצה הזו אולי ויתנו צ'אנס גם למשהו טיפה שונה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-10-2006 16:21 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

פירוט?
איזה פירוט אתה רוצה?
תשמע קשה לפרט על אנשים במילים ודרך זה לגרום לאנשים להכיר את הדיג'יי האלה
מה שאני ממליץ זה פשוט להוריד את הסטים של האנשים האלה
המוסיקה שלהם אומרת הכל...


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Jul-10-2006 18:47  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
פירוט?
איזה פירוט אתה רוצה?
תשמע קשה לפרט על אנשים במילים ודרך זה לגרום לאנשים להכיר את הדיג'יי האלה
מה שאני ממליץ זה פשוט להוריד את הסטים של האנשים האלה
המוסיקה שלהם אומרת הכל...


בוא נגיד ככה בתור אחד שעדיין טועם משתי העולמות אני חייב לציין שסטים לדוגמא של הרנאן קאטאניו לאוהבי פרוגרסיב הם בסיס מצוין להתחבר למשהו טיפה אחר
כי קאטאניו מנגן עד פרוגרסיב טראנס
אבל הוא משלב סגנונות רבים בסטים שלו וזו הדרך המצוינת להתחבר לדברים אחרים - שמיעת סט עם דברים שאתה מזדהה עימם מבחינת טעם מוזיקלי ודרך כך להיחשף פתאום לקטעים שמביאים אותך למחשבה שזה לא קטע בסגנון שאתה רגיל לשמוע אבל אתה מאוד אוהב אותו
ככה זה התחיל אצלי זה בטח לא מחייב לכולם
אבל אולי זה יעבוד גם לאחרים - באמת שזה כיף להתחבר גם לסגנונות אחרים ולו רק כדי לנסות - אי אפשר לפסול משהו שמעולם לא ניסיתם (איך אני רואה את המשפט הזה חוזר אלי כבומרנג ולווא דווקא בהקשר של הדיון הנוכחי או קוראי הפורום)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-10-2006 19:21 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > דור ישן הולך - דור חדש בא
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld house once more :P [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGladiator & Izzy - Now We Are Free [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:11.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!