Ik denk wel dat ik ga gaan, alleen hoop dat er geen achterlijke buitwippers gaan zijn die vrij goed betaald worden per uur om amper iets te doen maar wel om 6 uur 's morgens schoon met hun polleke open staan als je (als man) voorbij komt.
Jul-14-2006 15:31
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik denk wel dat ik ga gaan, alleen hoop dat er geen achterlijke buitwippers gaan zijn die vrij goed betaald worden per uur om amper iets te doen maar wel om 6 uur 's morgens schoon met hun polleke open staan als je (als man) voorbij komt.
securityvoorschriften op de site zijn wel lachen
Ik heb zeker interesse maar mijn komst hangt wel af van een aantal factoren
Ik kan jullie verzekeren dat er goed gecast zal worden wat beveiliging betreft. Daar sta ik garant voor. De portiers zijn ervaren genoeg om elke situatie aan te kunnen en zijn geen r*tz*kken.
Tot op TranceSessioN!
PS: vanavond gaat TranceSessioN: Radio Show in premiere, luisteren kan je via Dance Paradise Radio
Jul-14-2006 16:28
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Ik denk wel dak ga gaan, heb ik iets om naar uit te kijken in augustus en als het me niet aanstaat ga ik naar huis, het is niet dat ik ver moet gaan
Jul-15-2006 14:29
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik denk wel dak ga gaan, heb ik iets om naar uit te kijken in augustus en als het me niet aanstaat ga ik naar huis, het is niet dat ik ver moet gaan
en als hij uitvaart???
Jul-15-2006 15:04
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by domineesje
en als hij uitvaart???
Dan zoek ik mij een goed plekske en geniet ik van de boottocht
Jul-15-2006 15:18
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
i'm going
Jul-15-2006 16:00
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
"Me and my good friend Sied Van Riel will join forces on 26th of August in Antwerp, Belgium for our very first back-2-back DJ set. Fearless challenge which I must take"
Anyway: Event heb ik gemakshalve maar ff toegevoegd in de Klubitus Kalenteri omdat Sied en Miika daar ook zitten en je nooit vantevoren weet wie van de Suomi's present zullen (gaan) zijn
De week ervoor is namelijk al eerder een MASSALE Finse invasie met Tab, Elo (Super8) en Tapsa (Orkidea) met een zooi Suomi's...geen idee of ze langer blijven dus ...
Kiksuuuuuuuuu o/
Last edited by Loraine on Jul-16-2006 at 10:57
Jul-15-2006 17:22
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
quote:
Originally posted by kokkenmaster
Als jullie BETA V3 goed vonden, dan moet je zeker hierheen! Ik was op beiden en het waren alle 2 superfeestjes + de locatie is echt wel speciaal en je moet er gewoon geweest zijn.
Kzal proberen afkomen... Maar kzit al met een bday party waar ik nr toe moet ook al die avond...