|
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Gratis event in Nederland...
Dan moeten ze toch ergens aan verdienen !
Gratis uitdelen zullen ze volgens mij nooit doen. |
ja das wel waar en ze zullen zeker wel ne goeie verdiend hebben.
Maar normaal delen ze in België altijd water uit op een evenement als het boven de 30 graden is.
Last edited by Margaux on Jul-25-2006 at 15:05
|