zweven? nog nooit van gehoord!
stampen? zeker.. als het maar niet platvloers is.
grommende en krakende bassen, rauwe beats, snerpende hi-hats, tegenstrijdige ritmes en opzwepende percussie.. that's how we like it!
nee hoor, ik sta open voor allerlei soorten muziek maar hoe je het (in mijn geval) went of keert; het gaat om de beats en om de ritmes!
Mar-05-2002 00:04
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Jukx
nee hoor, ik sta open voor allerlei soorten muziek
zullen we ff naar Hardhouse gaan luisteren Jukx?
Mar-05-2002 00:11
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by mgerrits Absoluut Zweefen voor mij.
Maar wat me opvalt is dat de meesten hier echt van stampen houden.
Niet om iemand aan te vallen hoor maar zijn veel van deze mensen voordat ze trance liefhebber werden misschien ooit fan geweest van hardcore. Dat zou voor mij een hoop verklaren aangezien ik hardcore echt een ramp vindt.
achja, dat is toch een beetje de tendens van de laatste tijd. alles moet harder want als iets niet hard is, is het niet goed.
een dj heeft toch ook pas goed gedraaid als die harde en makkelijke stampbare platen heeft gedraaid.
ik geloof dat die Piet Bervoets van rank 1 (in deze thread naar voren geschoven als vertegenwoordiger van de zweef-trance) tegenwoordig ook nog alleen maar hardtrance ala Johan Gielen draait.
sterker nog, noem mij maar eens een trance-dj die niet is overgestapt op het hardere werk en alleen nog maar zweefplaatjes draait.
hardstyle is niet voor niets zo populair.. er zijn de laatste tijd niet voor niets ineens zo veel hardcore feesten.
Mar-05-2002 00:16
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by Optimus
zullen we ff naar Hardhouse gaan luisteren Jukx?
hahaha, die kon ik verwachten!
nouja als ik ergens voor open sta hoef ik het natuurlijk niet gelijk goed te vinden!
Mar-05-2002 00:18
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx
achja, dat is toch een beetje de tendens van de laatste tijd. alles moet harder want als iets niet hard is, is het niet goed.
een dj heeft toch ook pas goed gedraaid als die harde en makkelijke stampbare platen heeft gedraaid.
Ja idd! dan ist pas beter geweest! en moet pijn aan me knien/voeten hebben..
beginne met beetje uplifting.. zaakje verkennen en daarna flink voor lul staan met je springnicht acties... zo doe k t liefst..
echt voor t stampen a la hardcore.. ook niet erg.. en das bij mij niet van laatste tijd hardcore..(alhoewel ik t toch tijdje niet zo meui heb gevonde) dat stevige zit er al in vanaf de 1e thunderdome cd.. eeh bandjes.. haha.. heb er vast nog wel 1.. Maarrr toch prefereer ik stevige beuktrance.. denk ik.. aah wtf.. ik ben ook weegschaal he..
sterker nog, noem mij maar eens een trance-dj die niet is overgestapt op het hardere werk en alleen nog maar zweefplaatjes draait.
ok, misja helsloot (niet zo heel groot, maar toch)
ennum.. ik weet niet hoe ferry C momenteel draait... maar das volgens mij ook 1tje die niet enorm stevig draait (toch )
greetz
Mar-05-2002 08:01
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Doe mij maar onwijs zwaar gaar keihard beuken..........
Maar zweven ken ook wel heeel rilekst wezen, nexus was inderdaad dik hard zweven
massah!
Mar-05-2002 08:08
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Ferry is echt niet hard ofzo. Beste nummer wat ik hem wel ooit heb horen draaien is van Der Dritte Raum - Hale Bop ofzo.. Ze zeggen dattie progressive draait meer het is gewoon trens.
Oja, als ik thuis zit te chillen ga ik echt geen stampmuziek luisteren, dan wil ik gewoon relaxen op heerlijke trance/progressive, en af en toe wel een beukplaatje om wakker te blijven (vandaag bijv. al vanaf 3 uur snacht's wakker, maar das een ander verhaal).
IIG, als ik dan op een feest sta, dan komt die zweefmuziek soms helemaal niet zo relaxed over zoals het in je kamer is. Dan is het ineens een vette dansplaat (voorbeeldje: nu nrg - dreamland). Maar als we op een feest dan toch aan het dansen zijn moet er echt wel harder gedraaid worden! Een feest is geen feest zonder keihard te kunnen stampen!
De combinatie!!
Eerst lekker een set waarop je rustig kan opbouwen om daarna flink te stuiteren!!
Mar-05-2002 16:42
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Blik eerst zweven en dan verder in de avond meer naar het stampen toe
en dan weer langzaam uitzweven
quote:
Originally posted by tijs08
Ik ga Donderdag naar Marco V dus dat word ook wel heftig, maar kijk toch meer uit naar QLIMAX!
En als dat voorbij is verheug ik me weer op bijv. QONTACT
Dit x een meeting opzetten Lex gaat ook, jij.. en Stampertje ook? wordt gezellig!
Mar-05-2002 17:09
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Is dat in Off Corso aanstaande donderdag Marco V?????