Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Marco V in off_corso donderdag!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Raymond
Wordt het dan nu 1 uur.............???????????????????
In iedergeval ik ben er wel omstreeks half 1 a 1 uur in die hoek!
Mmmm........ Hoe ik eruit zie HeHe ik ben een rooie dakduif en ben vandaag geknipt Btw ik zal een spijkerbroek, Donkerblauw vest en een wit shirt aan hebben en loop op PUMA © schoenen en heb waarschijnlijk een Chuppa Chup © in m'n mond
Tot zover het signalement van deze jongen

Btw. Opsporing verzocht is ook al ingelicht........

C U All Tonight GuysZZ

ja het word 1 uur!
maar kben dur ook rond half 1 1 uur.

En kan je voor mij ook ff zoon choepa choep meenemen, ff de vrouwen een likje aan mijn lollie laten geven

ray: lees ff het Dance Again guestbook

ltrsss

Old Post Mar-07-2002 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Ben al klaar ga zo ff nog bij iemand langs en daarna gelijk door, dus als je iemand ziet met donker (lees bijna zwart)haar ziet lopen met zwarte schoenen spijkerbroek en lichtblauwe trui dan ben ik dat.
Tot zo

Old Post Mar-07-2002 17:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Zowiehe..

Ben weer helemaal heel terug, ik vond het echt een topavond Alleen vreemd heel vreemd, dat tijdens Marco V het steeds stiller werd.. Hadden al die mensen morgen een tentamen??

Ik vond m trouwens lekker draaien btw, ben ook flink wezen stuiteren geloof ik

Verder, net nog de meeting gehaald, hoewel de NS nog heeft geprobeerd om dit te voorkomen haha..

Overigens.. Tijs & Raymond, (en offcourse lex) Vond t aardig gezellig, en ook leuk om is wat mede ta-ers te zien.. Nu op naar Qontact! Spreek jullie morgen wel weer een x (ga nu ff pitten, mn redbull / wodka is tamelijk uitgewerkt

LATOR!

Old Post Mar-08-2002 05:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Ja idd kvond het op zich wel jammer dat er al zo snel zo veel mensen weg gingen. Vonden het misschien toch te hard?
Zelluf vond ik hem ook goed draaien, zoals hij altijd doet lekkere harde platen.
Meeting was ook leuk. Kennis gemaakt met Tijs en Raymond.
Zo op naar school hehe 3,5 ur slaap moet genoeg zijn

Old Post Mar-08-2002 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

King Dance Again & Again & Again

Jaaaaaaa!

Ik ben ook weer in de wereld van de levenden beland

Ik vond het ook WEER en top feestje. Goede sfeer en natuurlijk weer een hoop mooi dames! Ik had zelfs nog de kans om er 1 te pakken maar dit niet gedaan , vraag me niet waarom , want ze was ERG lekker.
Meeting was cool, echt leuk jullie ontmoet te hebben Alex, Jasper en Raymond !! En Ray ik zorg dat ik erbij ben in de <> met Armin, zou echt super zijn

Mark Stable was weer goed bezig, en toen moest het geweld nog los barsten van Marco V.....

LIFE IS A MYSTERY.....................

Hij draaide niet echt mijn stijl, iets te vaag. Maar ik vond het wel lekkere muziek. Vooral naar het einde toe. En toen hij Back To Earth (SHOKK Remix) draaide ging ik echt uit mijn dak

Al met al dus weer een top avond!

Greetzz Tijs

Old Post Mar-10-2002 12:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ik vind het echt zwaar zuigen. Dat ik niet kon. Ik had net zo goed wel kunnen gaan want ik voel me nu ook kut. Ben nl ziek maar daardoor wel dat apres-skie feest kunnen ontlopen.
nou volgende keer hoop ik er wel bij te zijn...

later

Old Post Mar-10-2002 16:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

quote:
En Ray ik zorg dat ik erbij ben in de <> met Armin, zou echt super zijn

Komt goed =]

Ik heb nog wat mensen gesproken vrijdag op school en ik ben ook nog ffies langs de Ichtus geweest Bij een vriend van me langs, en daar heb ik nog zitten lullen met een paar vrouwen en die vonden Marco V echt niet om aan te horen!!! En bij mij op school vonden ze het ook niet echt denderend, myzelf inclusief (Maar dat hadden jullie al begrepen aan de hand van het Guestboek van DA) Moeten jullie eens kijken naar het tijdstip waarop ik m'n laatste post daar heb gedaan....... Meteen toen ik terug kwam!!!!!!! Ik moest toch meteen door naar school dusse ik had nog wat tijd om te internetten voordat ik onder de douche stapte en de eerst volgende trein terug naar Rotterdam nam....

Maargoed, we hebben het weer overleeft volgende keer Eric E in Now&Wow in de oude Van Nelle Fabriek, dus niet meer op de oude plaats op de Mullepier!!

Als julle dan weer komen, moeten we maar weer een meetingtje opzetten, ik ben er zowieso weer!!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Mar-10-2002 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:

Komt goed =]

Ik heb nog wat mensen gesproken vrijdag op school en ik ben ook nog ffies langs de Ichtus geweest Bij een vriend van me langs, en daar heb ik nog zitten lullen met een paar vrouwen en die vonden Marco V echt niet om aan te horen!!! En bij mij op school vonden ze het ook niet echt denderend, myzelf inclusief (Maar dat hadden jullie al begrepen aan de hand van het Guestboek van DA) Moeten jullie eens kijken naar het tijdstip waarop ik m'n laatste post daar heb gedaan....... Meteen toen ik terug kwam!!!!!!! Ik moest toch meteen door naar school dusse ik had nog wat tijd om te internetten voordat ik onder de douche stapte en de eerst volgende trein terug naar Rotterdam nam....

Maargoed, we hebben het weer overleeft volgende keer Eric E in Now&Wow in de oude Van Nelle Fabriek, dus niet meer op de oude plaats op de Mullepier!!

Als julle dan weer komen, moeten we maar weer een meetingtje opzetten, ik ben er zowieso weer!!

He Ray,

Was zeker gezellig! Dat komt zeker goed dan !!!

Ik heb ook maar 2 uurtjes geslapen, kwas echt te brak voor woorden. Ik was wel lichamelijk aanwezig...maar geestelijk lag ik in mijn bed

Now&Wow al in de oude Van Nelle Fabriek?? zo snel al, ik dacht dat ze pas na de zomer gingen verhuizen! Maar goed ik weet niet of ik erbij ben. Donderdag nog ff met Mark Stable staan praten en hij zou ook weer draaien... logisch! Dus das wel tof, maar Erick E, tsja misschien moet ik hem toch maar gaan zien dan, 2 uurtjes moet ik wel kunnen uithouden. ik vind zijn muziek iets te slapjes, maar goed. 'Het word dan waarschijnlijk de enige en laatste keer dat ik hem weer ga zien'

Hoogstwaarschijnlijk ga ik de dag erna naar A'dam, de Escape: I Love Trance, met ARMIN!!!!!! Dat vind ik toch wel een iets betere optie, maar das weer verder weg duurder en blablabla... Maar als ik moet kiezen ga ik voor armin! Ik zie het allemaal nog wel!

Greetzz Tijs

Old Post Mar-10-2002 18:03  Netherlands
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

Ik dacht dat het ook pas eind 2002 naar de van nelle fabriek zal gaan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het ongeveer rond september zou gebeuren maar ik kan het ook mis hebben

Old Post Mar-10-2002 19:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

quote:
Originally posted by Yarnie
Ik dacht dat het ook pas eind 2002 naar de van nelle fabriek zal gaan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het ongeveer rond september zou gebeuren maar ik kan het ook mis hebben

Ik zal dan wel fout zitten........
Maargoed, dan hoef ik ook minder ver te rijden
Want, de Mullepier is dichter bij m'n huis dan de Van Nelle fabriek!!!

We zien wel waar het is......

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Mar-10-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:

Ik zal dan wel fout zitten........
Maargoed, dan hoef ik ook minder ver te rijden
Want, de Mullepier is dichter bij m'n huis dan de Van Nelle fabriek!!!

We zien wel waar het is......

Zekers, zou wel minder zijn als ze nu al naar de fabriek gaan. Je kan daar bijna niet komen je moet wel met de auto/taxi of een tering end lopen...

Old Post Mar-11-2002 11:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Ja, ik snap het ook niet helemaal>

Waar Now & Wow zit is het echt een goede locatie, en de tent is zeker erg vet. Dat ze gaan verhuizen ok, maar waarom naar zoon afgelegen plek. Inderdaad, de Van Nelle fabriek is wel een super originele en toffe locatie, maar om deze te bereiken is echt een ramp!

Trouwens de Dance Again volgende maand is gewoon weer in Off_Corso, met Johan Gielen.

Greetzz

Old Post Mar-11-2002 11:31  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Marco V in off_corso donderdag!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID - DAVE The Drummer@Techcardia Brazil [2005] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAsem Shama & Axel Bartsch - Drumfiles 2.0 [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:22.

Forum Rules: