|
| quote: | Originally posted by Raymond
Komt goed =]
Ik heb nog wat mensen gesproken vrijdag op school en ik ben ook nog ffies langs de Ichtus geweest Bij een vriend van me langs, en daar heb ik nog zitten lullen met een paar vrouwen en die vonden Marco V echt niet om aan te horen!!! En bij mij op school vonden ze het ook niet echt denderend, myzelf inclusief (Maar dat hadden jullie al begrepen aan de hand van het Guestboek van DA) Moeten jullie eens kijken naar het tijdstip waarop ik m'n laatste post daar heb gedaan....... Meteen toen ik terug kwam!!!!!!! Ik moest toch meteen door naar school dusse ik had nog wat tijd om te internetten voordat ik onder de douche stapte en de eerst volgende trein terug naar Rotterdam nam....
Maargoed, we hebben het weer overleeft volgende keer Eric E in Now&Wow in de oude Van Nelle Fabriek, dus niet meer op de oude plaats op de Mullepier!!
Als julle dan weer komen, moeten we maar weer een meetingtje opzetten, ik ben er zowieso weer!! |
He Ray,
Was zeker gezellig! Dat komt zeker goed dan !!!
Ik heb ook maar 2 uurtjes geslapen, kwas echt te brak voor woorden. Ik was wel lichamelijk aanwezig...maar geestelijk lag ik in mijn bed 
Now&Wow al in de oude Van Nelle Fabriek?? zo snel al, ik dacht dat ze pas na de zomer gingen verhuizen! Maar goed ik weet niet of ik erbij ben. Donderdag nog ff met Mark Stable staan praten en hij zou ook weer draaien... logisch! Dus das wel tof, maar Erick E, tsja misschien moet ik hem toch maar gaan zien dan, 2 uurtjes moet ik wel kunnen uithouden. ik vind zijn muziek iets te slapjes, maar goed. 'Het word dan waarschijnlijk de enige en laatste keer dat ik hem weer ga zien' 
Hoogstwaarschijnlijk ga ik de dag erna naar A'dam, de Escape: I Love Trance, met ARMIN!!!!!! Dat vind ik toch wel een iets betere optie, maar das weer verder weg duurder en blablabla... Maar als ik moet kiezen ga ik voor armin! Ik zie het allemaal nog wel!
Greetzz Tijs