|
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik heb vroeger mineralen en edelstenen verzameld.. ja kweet het 
Ik heb nu voor onfgeveer en ton aan stene in huis liggen, waarvan 95% in dozen in kasten. Maar kheb ook nog een vitrinekast op mijn zolder staan en die zit prop vol met echte edelstenen (diamant safier enz.) enzo.. geschatte waarde 1500 Euro! Ik doe er niks meer mee en moet ze maar eens gaan verkopen op een beurs ofzo.
maar het zijn toch vooral de wat gewonere mineralen, kben vroeger ook lid geweest van een stenen club (hoe kon ik het leuk vinden) en ben op kamp geweest naar mijnen in Duitsland en heb daar echt mooie dingen gevonden.

Ik ben er nu al een hel tijd mee gestopt, blij toe!
Hier heb ik al mijn zakcentjes in gestoken vroeger. Echt zonde als ik nu kijk wat ik nu allemaal met dat geld had kunen doen.
Ik spaar nu ook platen en das een hobby die nooit meer overgaat 
Greetzz |
Wahahahahah . Ik had vroeger precies dezelfde hobby. Alleen was ik geen lid geworden van een cluppie ofzo . Nou liggen de steentjes in een doosje ver achter in een diepe kast.
En nu spaar ik ook platen natuurlijk. (heb er toch al redelijk wat, zo rond de 200)
Verder ook heb ik ook nog Baseball kaartjes gespaard.
greetz ChooChoo
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
|