Proficiat aan de Genk-fans, jullie hebben verdiend gewonnen!
Lierse kwam er gewoonweg niet aan te pas, slechte passes, alle duels verliezen, ...
Maar ja, volgende week beter zeker ..
Aug-05-2006 21:21
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
Als supporter van Anderlecht moet ik toch toegeven dat ze onterecht de 3 punten hebben gepakt. Het liep over 't algemeen voor geen meter en GBA speelde behoorlijk sterk. De tackle van Goor was een zuivere penalty, en de penalty van Anderlecht was er geen (het was sowieso al licht gefloten maar het gebeurde net buiten het strafschopgebied).
En da 2e geel van VDB, komaan zeg, zijn we nog serieus bezig hier? Zoals al eerder gezegd, ne ref moet bij zijn beslissing blijven, tenzij na overleg met zijn lijnrechters. Maar eerst niks geven en na protest van de tegenstander toch een 2e geel geven, hoe belachelijk zijt ge dan bezig
Originally posted by Glexx
Proficiat aan de Genk-fans, jullie hebben verdiend gewonnen!
Lierse kwam er gewoonweg niet aan te pas, slechte passes, alle duels verliezen, ...
Maar ja, volgende week beter zeker ..
Thanks!
Heb er echt goede hoop ik dat we dit seizoen nog veel kunnen bereiken. Eindelijk staat er terug een ploeg op het veld die mentaliteit en inzet toont.. Ook langs het veld heerst er weer een schitterende sfeer onder de supporters.. De 0-3 overwinning lag dus ook niet aan het feit dat Lierse zwak was, wij warren gewoon goed.
Originally posted by Bl@ckOut
Als supporter van Anderlecht moet ik toch toegeven dat ze onterecht de 3 punten hebben gepakt. Het liep over 't algemeen voor geen meter en GBA speelde behoorlijk sterk. De tackle van Goor was een zuivere penalty, en de penalty van Anderlecht was er geen (het was sowieso al licht gefloten maar het gebeurde net buiten het strafschopgebied).
En da 2e geel van VDB, komaan zeg, zijn we nog serieus bezig hier? Zoals al eerder gezegd, ne ref moet bij zijn beslissing blijven, tenzij na overleg met zijn lijnrechters. Maar eerst niks geven en na protest van de tegenstander toch een 2e geel geven, hoe belachelijk zijt ge dan bezig
ah komaan.. die arbiter ging zowieso geel trekken en het was ook de enige juiste beslissing.. ge gaat toch niemand wijsmaken dat dat geen gele was :/ dus terechte beslissing, de enige terechte beslissing van de match trouwens
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Originally posted by ConFig
ah komaan.. die arbiter ging zowieso geel trekken
Zeker niet waar, pas na druk van Monteyne heeft hij nog beslist om geel te trekken. Zeer rare reactie van de scheidsrechter, maar het was zoizo geel natuurlijk.
Wat een scheidsrechter debuteert in zo'n match daar kan ik echt niet bij. De spelleiding trok echt op niks.
Nuja, volgende week wint Genk, en dan ligt Bossie ni ver nimeer van de deur
___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."
quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Aug-06-2006 14:34
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Location:
Lol, 1-0 voor Roeselare
___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."
quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Aug-06-2006 16:10
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Location:
Lol, 2-0 voor Roeselare
(Het moest wal al 3-0 of 4-0 zijn)
___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."
quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Aug-06-2006 16:33
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Nabistai
Lol, 2-0 voor Roeselare
(Het moest wal al 3-0 of 4-0 zijn)
denk dat de bruggelingen een feestje hadden gisteren en te diep in 't glas gekeken
Aug-06-2006 16:46
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
quote:
Originally posted by ConFig
ah komaan.. die arbiter ging zowieso geel trekken en het was ook de enige juiste beslissing.. ge gaat toch niemand wijsmaken dat dat geen gele was :/ dus terechte beslissing, de enige terechte beslissing van de match trouwens
Ik betwist de beslissing op zichzelf niet, tuurlijk moest hij geel trekken. Het gaat erom dat hij zich liet beïnvloeden door de andere ploeg waardoor hij zijn beslissing herzag. Zo verlies je als ref toch wel je geloofwaardigheid.