Heb op de regionale partij gestemd in de Gemeente Apeldoorn. De was nog een naam die me bekend voorkwam, komt uit mijn buurtje dus ja. Maar inderdaad die programma's houden ze wel heel erg vaag. Er is er niet één die nou eruit springt met een programmá waar je echt van kunt zeggen, daar heb je wat aan.
Mar-07-2002 07:33
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
.. het lijkt wel of vroomshoop de enige plek in nederland was waar niet gestemd werd...
ik dus ook niet...scheelt weer een trippie richting stembus...
___________________
Progressive
Hard = goed
Mar-07-2002 08:10
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! /me heb nie gestemd.
Reden: ben niet bekend met de plaatselijke politiek dus dan vind ik dat je beter niet kunt stemmen
ik sluit mij aan bij profeetrus
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Mar-07-2002 08:36
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
quote:
Originally posted by kolkiewolkie .. het lijkt wel of vroomshoop de enige plek in nederland was waar niet gestemd werd...
ik dus ook niet...scheelt weer een trippie richting stembus...
In Utrecht mochten we ook niet stemmen hoor (was het een keer verkiezingen, mag ik nog niet stemmen )
Mar-07-2002 10:08
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
K heb op Liberaal 2000 gestemd. Dat was nog om een praktische reden
ook.
Apeldoorn bouwt richting Twello. Deventer wil de IJssel over. Ma dat
wil ik nie dus voor mij Liberaal 2000!!
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Mar-07-2002 13:15
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Remy D Ik wou op EVE stemmen maar het bestond niet. Jammer nu ga ik ook niet stemmen zat wel ff te denken om straks op Pim te gaan stemmen maar dat is eigenlijk ook maar een stuk verdriet. Ze zoeken het maar lekker uit daar in Den Haag. Ik hou me gewoon aan de normen en waarden en volg keurig de regels op.
Vergeet dit: PIM krijgt mijn stem.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
pvda, maar ik had eigenlijk vvd meoten stemmen want die wilden meer uitgaansgelegenheden hier in dordt...naja vergissen is menselijk? :P
ik zou iig nooit op zn lokale partij stemmen...vinnik maar drama allemaal.
niet stemmen is dom..stem dan op een grote partij die weten meestal wel wat ze doen, je weet een beetje waar ze voor staan en verkondigen niet al te veel dingen die ze toch niet waar kunnen maken (zoals pimsvoortuin dat doet...iedere nederlander wil wat zien gebeuren tav het asielzoekers beleid en de wachtlijsten, maar een concreet plan van hoe die dat wil doen hebbik nog niet gezien..en zn lijst + programma is nog geen eens klaar.. conclusie, wie op pim stemt is kortzichtig en denkt veels te simpel...maja das mijn mening dan weer en heeft verder nix met wat ik gestemd heb te maken pim heeft trouwens wel strakke opmerkingen )
heb op Democraten Beverwijk (hun motto: een leefbaar Beverwijk) gestemd... waren TEGEN de randweg die ze hier dwars door het bos aan de overkant van mijn huis willen leggen, hadden voor de rest ook nog wel een paar leuke ideetjes, maar die ben ik ff vergeten D66 is de gemeenteraad uitgeknikkerd hier trouwens
landelijke verkiezingen weet ik nog niet though... had vandaag bij de kapper gehoord dat met die debatten er maar 1 gast was die Pimmetje het hoofd kon bieden, maar ben ff zn naam weer kwijt... had ook gehoord dat Melkert zich als een klein kind gedroeg... ik ga in ieder geval niet Pimmetje of paars stemmen...
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Mar-08-2002 15:10
Trunks
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Close to AA
stemmen
Volg No.1 v/d gemeente Rheden heeft gestemt op: VVD
Grz Trunks ..
___________________
The Weak will perish... and the strongest will survive..!! -<_Vegeta_>- & -<_Trunks_>-