|
| quote: | Originally posted by Devilex
Dat ze het dan gewoon een andere naam geven é seg, da maakt toch de zaak niet? Dan kunnen ze het bv in de Heizelpaleizen geven ofzo. Zolang er maar een indoor trance event komt. |
Op den Heysel is ooit al eens een event gegeven (ik dacht innercity). Daar is echt wel ruimte zat, veeeeeeeeeeeeeeeeel parking, centrale ligging, hééééél goed bereikbaar, geen directe buren, accomodatie is voorzien voor dergelijke events... kortom ideaal als je het mij vraagt...
|