Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
het valt wel op hoe weinig volk van die oorspronkelijke BETA founding fathers hier nu nog steeds zitten
___________________
Aug-02-2006 22:29
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by Bertn
Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier
Waarom denk u anders dat enkele NLTA's zoveel op dit forum vertoeven ?
Aug-02-2006 22:48
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Bertn
Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier
we lijken serieuzer he
Aug-02-2006 23:09
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
aan de andere kant hebben de meeste op NLTA een betere muzieksmaak
Joke natuurlijk
Muzieksmaak is en blijft subjectief en het 1 is niet beter dan het ander. Mooi gezegd he
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-03-2006 01:09
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België
quote:
Originally posted by domineesje
we lijken serieuzer he
nadruk ligt hier wel duidelijk op lijken....
___________________
How to make laptop dj-ing more exciting ?
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Aug-03-2006 02:06
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
Het Belgisch forum is zeker populair genoeg van zijn eigen. In europa staan we op de 5e plaats qua posts voor Groot Brittanie. En ik denk dat we nog aan een inhaalbeweging bezig zijn.
Originally posted by Phortastic
Joke natuurlijk
Muzieksmaak is en blijft subjectief en het 1 is niet beter dan het ander. Mooi gezegd he
amai ik ben ontroerd...
Aug-03-2006 07:23
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe
quote:
Originally posted by X-Tune
Diene krijgt al schrik. Hij wilt het beta gedeelte onder zijn controle houden en dat gaat niet lukken met nederlanders er bij. Ook zal hij zijn beta feest niet meer kunnen organiseren.
PS:
Ik ben er niet tegen, op voorwaarde dat de Nederlanders frans leren.
Zie maar eerst da gij frans kunt, rotten appel
Aug-03-2006 07:36
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven!
En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-03-2006 08:56
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by christina
amai ik ben ontroerd...
geloof niet wat hij zegt hij meent da niet, hij wilt gewoon weer politiek correct overkomen door te zeggen da het 1 niet beter is dan het ander
Originally posted by Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven!
En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.
en dan gaan wij allemaal hollands moeten praten
Aug-03-2006 09:20
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven!
En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.
Ik beken, ik moest van ei jullie langs achteren aanvallen.