|
Hmm fucked up dat ik dit gemist heb, benny en armin op 1 feestje, wel vet. Zat laatst met vriend van me weer te piekeren om naar een trens feestje te gaan, maar een hele avond trens dig ik ook niet. Dus een combi met Benny was ideaal geweest. En Erick E als leuke opvulling. niks mis mee.
___________________
I hate the global warming hoax
|