|
Re: Tja...
| quote: | Originally posted by Nicky_16
Jullie hebben eigenlijk nog mazzel. Ik zit bij zeelandnet en ik betaal 70 euro per maand. Ik heb een verkeerslimiet van 5 GB! Jullie kunnen voor 10 euro nog 5 gb bijkopen en dat gaat bij zeelandnet niet. Het is misschien wel klote maar jullie hebben nog een betere provider dan de zeeuwen |
Ik heb een datalimiet van 50gb per week en intern op de Uni Twente van 150 GB per week. Dat hele grapje kost me maar 3,5 Euro per maand 
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|