|
Snälla tomten, jag har varit väldigt snäll i år, här är min önskelista:
-Eric Prydz (kommer inte hända..)
-Erick Morillo (kommer inte hända..)
-Martin Solveig (kommer inte hända..)
-Paolo Mojo (tveksamt men större chans än^)
-Desyn Masiello (tveksamt men wh00t tänk om!)
.. å nån härifrån såklart !
___________________
www.soundcloud.com/braxn
|