quote:Originally posted by Vishnu @ diddi: Mask was ook super ja, nog uren met die ventjes gespeeld, veel meer dan GI Joe. Ik heb boven nog een hoop ventjes, tuigen en zelfs den Boulder Hill staan. Iemand spelen?
___________________ www.dj-vega.net
omg niemand heeft hier alfred j. kwak al vermeld!! shame on you guys oooh en bouli!! wat een geweldige site
haha en dommel natuurlijk ook
En BOES BOES!!! What's next: Calimero ?
Welke os kan ons iets leren Boes Boes Of een fietspad repareren Boes boes ...
Rock en roll en ook al de samba, danst hij met je mééé! Wie laat zich niet koeieneren... Boes Boes Boes Boes Boes BOes Boes Boes
Kent er iemand Carlos en Co nog?
quote:Originally posted by Devilex Kent er iemand Carlos en Co nog? na da fotoke gezien te hebben, is er zo'n gevoel van herkenning
MacGyver nix tege, vond da heel goe vroeger ma als ge dan nu zo is terug denkt wa die allemaal kon make me zen zakmes
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik heb boven nog een hoop ventjes, tuigen en zelfs den Boulder Hill staan. Iemand spelen? prachtig die heb ik hier ook nog staan net als van He-Man
___________________
Airwolf! dan van 1 generatie verder Viper en Acapulco H.E.A.T. of gaank al te ver VR troopers ook gezien, hier zelfs action figures gehad.
ik zie geen "kinderen voor kinderen"?
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA