Originally posted by Braxen
Steve Lawler e tydligen bokad .. och d ryktas om Deep Dish WTF
ZOMG?
Sep-05-2006 16:17
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
STEVE LAWLER
T
E
V
E
L
A
W
L
E
R
Dessa nyheterna har räddat min dag. Ledsen MBar, men det ska nog till ett fyrtal i ess ur rockärmen för att jag ska åka på Luciakryssningen istället. Båda lär jag inte ha råd med
Och så kommer Dave Seaman till göteborg i Oktober. PROGEN HAR ÅTERVÄNT TILL SVERIGE! Låt oss nu också hoppas att dessa för vanliga medelsvenssons lite mindre kända namn inte lockar till sig alla bråkstakar och annat vanligt krogfolk som gärna bara förstör. Detta kommer bli årtiondets kryssning
Att sen Deep Dish också skulle vara bokade finner jag högst osannolikt, av den enkla anledning av det helt enkelt skulle vara för jävla bra för att vara sant. Skulle så vara fallet kommer jag lägga mig ner och dö av lycka.
Originally posted by Laszlo
tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer gå förbi utan att vi ens kommer hinna blinka...
Precis. För mig får skeppet gärna gå på grund någonstans bara de fortsätter lira. Kommer bli huge detta.
Sep-05-2006 18:55
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Är ruskigt sugen på att släpa mig upp på detta...
LAWLER! <3
Sep-05-2006 19:03
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
kommer inte kunna gå på denna (pga massa skäl), trots att linan är väldigt intressant, det enda namnet man kommer missa är warren, blev så sne när tribalism hade bokat warren och jag missade det med en dag för jag skulle åka utomlands.
Sep-05-2006 20:25
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...
batteries not included.
- dave
Sep-05-2006 20:48
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Vizay
linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...
??? vanura ? .. för övrigt är dom 2st, vet du om d va Dubfire lr Sharam du såg ? .. varför va han kass ?
Registered: Dec 2001
jag såg honom inte lira men dels hörde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och såg intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varför ställer du frågor till mig, vem är du" när dernulf intervjuade honom.
Minns dock inte om det var båda eller bara ena killen men misstänker att det bara var ena eftersom jag benämnde dom som en person nyss
batteries not included.
- dave
Sep-05-2006 20:53
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Vizay
jag såg honom inte lira men dels hörde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och såg intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varför ställer du frågor till mig, vem är du" när dernulf intervjuade honom.
Minns dock inte om det var båda eller bara ena killen men misstänker att det bara var ena eftersom jag benämnde dom som en person nyss
hehe okej, diviga kan ja mkt väl tänka mig att dom är, med tanke på hur stora dom är och vad dom åstakommit i branschen, + att dom bor i usa :P .. framgångens baksida, tokgrymma djs och producenter anyhow imo