Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Another Twisted Halloween Kryssning
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Gate 42
kör en zlatan, christiansson och mellberg. ut å sup och när du blir avstängd kan du bojkotta istället

Det e fan ingen dum idé, seriöst .. verkar som kryssen kommer bli geerryyym

Old Post Sep-05-2006 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Braxen
Steve Lawler e tydligen bokad .. och d ryktas om Deep Dish WTF

ZOMG?

Old Post Sep-05-2006 16:17 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

STEVE LAWLER
T
E
V
E

L
A
W
L
E
R

Dessa nyheterna har räddat min dag. Ledsen MBar, men det ska nog till ett fyrtal i ess ur rockärmen för att jag ska åka på Luciakryssningen istället. Båda lär jag inte ha råd med

Och så kommer Dave Seaman till göteborg i Oktober. PROGEN HAR ÅTERVÄNT TILL SVERIGE! Låt oss nu också hoppas att dessa för vanliga medelsvenssons lite mindre kända namn inte lockar till sig alla bråkstakar och annat vanligt krogfolk som gärna bara förstör. Detta kommer bli årtiondets kryssning

Att sen Deep Dish också skulle vara bokade finner jag högst osannolikt, av den enkla anledning av det helt enkelt skulle vara för jävla bra för att vara sant. Skulle så vara fallet kommer jag lägga mig ner och dö av lycka.

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Sep-05-2006 at 17:03

Old Post Sep-05-2006 16:54 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

verkar som att det kan komma att bli att man åker på två kryssningar i vinter

vet dock inte hur jag ställer mig till att det är en 36 eller 40 timmars kryssning. känns tungt..

Old Post Sep-05-2006 17:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer gå förbi utan att vi ens kommer hinna blinka...

www.laszlo.se

Old Post Sep-05-2006 17:53 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer gå förbi utan att vi ens kommer hinna blinka...

Precis. För mig får skeppet gärna gå på grund någonstans bara de fortsätter lira. Kommer bli huge detta.

Old Post Sep-05-2006 18:55 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Är ruskigt sugen på att släpa mig upp på detta...
LAWLER! <3

Old Post Sep-05-2006 19:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

kommer inte kunna gå på denna (pga massa skäl), trots att linan är väldigt intressant, det enda namnet man kommer missa är warren, blev så sne när tribalism hade bokat warren och jag missade det med en dag för jag skulle åka utomlands.

Old Post Sep-05-2006 20:25  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-05-2006 20:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Vizay
linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...

??? vanura ? .. för övrigt är dom 2st, vet du om d va Dubfire lr Sharam du såg ? .. varför va han kass ?

Old Post Sep-05-2006 20:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag såg honom inte lira men dels hörde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och såg intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varför ställer du frågor till mig, vem är du" när dernulf intervjuade honom.

Minns dock inte om det var båda eller bara ena killen men misstänker att det bara var ena eftersom jag benämnde dom som en person nyss

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-05-2006 20:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Vizay
jag såg honom inte lira men dels hörde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och såg intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varför ställer du frågor till mig, vem är du" när dernulf intervjuade honom.

Minns dock inte om det var båda eller bara ena killen men misstänker att det bara var ena eftersom jag benämnde dom som en person nyss

hehe okej, diviga kan ja mkt väl tänka mig att dom är, med tanke på hur stora dom är och vad dom åstakommit i branschen, + att dom bor i usa :P .. framgångens baksida, tokgrymma djs och producenter anyhow imo

Old Post Sep-05-2006 21:00  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Another Twisted Halloween Kryssning
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic trancer from 2000 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMicheal Burns - Forwards [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:39.

Forum Rules: