|
Voor wie ik naar Impulz ging?
Sander Kleinenberg, Olav Basoski, Ferry Corsten & Lucien Foort...was erg gaaf.
Rank 1 op Impulz? Welke Impulz would that be??????
Ha, allemaal Picotto - lovers hier? Picotto was wel de beste die draaide op Trance NRG , dat moet ik toegeven. Hij draait wel aardig, maar het is niet helemaal mijn stijl.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|