Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > 10 Years World League
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
GLD
John Digweed!

Registered: Mar 2004

ohne witz, die stuttgarter spinnen echt.

Old Post Sep-11-2006 17:12  Germany
Click Here to See the Profile for GLD Click here to Send GLD a Private Message Visit GLD's homepage! Add GLD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
STRANDJUNGE
generation golf

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by kernkraft
da dieser thread immer trashiger wird, wollte ich zum event nur loswerden, dass ich mathew jonson, eulberg und âme ziemlich geil finde und ich mir überlege, ob ich hingehen soll... aber naja.

jetzt will ich mich auch mal einmischen... ok, vielleicht ist man von worldleague gewohnt nur die besten global player am start zu haben aber das line-up ist auch so top. altmeister westbam mal ausgeklammert sorgten sämtliche headliner dieses jahr / diesen sommer überall für fuore, sei es aktiv als dj/live-act oder durch ihre produktionen.

Modeselektor, Benjamin Damage u.a.

Old Post Sep-11-2006 17:24  Germany
Click Here to See the Profile for STRANDJUNGE Click here to Send STRANDJUNGE a Private Message Visit STRANDJUNGE's homepage! Add STRANDJUNGE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by STRANDJUNGE
jetzt will ich mich auch mal einmischen... ok, vielleicht ist man von worldleague gewohnt nur die besten global player am start zu haben aber das line-up ist auch so top. altmeister westbam mal ausgeklammert sorgten sämtliche headliner dieses jahr / diesen sommer überall für fuore, sei es aktiv als dj/live-act oder durch ihre produktionen.

Na ja, woher soll unser_freund das wissen, der kommt ja aus seinem Ländle nie raus

Old Post Sep-11-2006 18:03  Finland
Click Here to See the Profile for Rockabye Click here to Send Rockabye a Private Message Add Rockabye to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexSprengberg
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by GLD
ohne witz, die stuttgarter spinnen echt.

Ey aber nur die, die da geboren sind!!!

Old Post Sep-11-2006 18:12  Germany
Click Here to See the Profile for AlexSprengberg Click here to Send AlexSprengberg a Private Message Add AlexSprengberg to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DigitalFreak
Tanzbär

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by kernkraft
da dieser thread immer trashiger wird, wollte ich zum event nur loswerden, dass ich mathew jonson, eulberg und âme ziemlich geil finde und ich mir überlege, ob ich hingehen soll... aber naja.

finde das lineup auch sehr gut.
wenn ich die möglichkeite hätte, würde ich mir das nicht entgehenlassen (zusammen? mit d? keine ahnung ...).

alles kinderkacke hier!
reagiert nicht drauf - fertig!
man hat hier auch nie ruhe vor son scheiss

Last edited by DigitalFreak on Sep-11-2006 at 19:15

Old Post Sep-11-2006 18:55  Germany
Click Here to See the Profile for DigitalFreak Click here to Send DigitalFreak a Private Message Add DigitalFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GLD
John Digweed!

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by AlexSprengberg
Ey aber nur die, die da geboren sind!!!

Hehe, bin Backnanger Junge (falls du das kennst), ich weiss wie die Stuttgarter druff sen.

Old Post Sep-11-2006 19:36  Germany
Click Here to See the Profile for GLD Click here to Send GLD a Private Message Visit GLD's homepage! Add GLD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dein_feind
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2006

quote:
Originally posted by Rockabye
Na ja, woher soll unser_freund das wissen, der kommt ja aus seinem L�ndle nie raus

schaffa schaffa häusle baua

wer will denn auch schon aus dem schwabenland raus ?! :P

wenn ich da an wilhelmshaven denke! habe ganz vergessen, dass dort das potential unseres landes sitzt ! )

Old Post Sep-11-2006 19:53  Ireland
Click Here to See the Profile for dein_feind Click here to Send dein_feind a Private Message Add dein_feind to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexSprengberg
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by dein_feind
schaffa schaffa häusle baua

wer will denn auch schon aus dem schwabenland raus ?! :P

Mal ehrlich? SEIT DEM ERSTEN TAG!!!!!!!!!!!

Scheißkaff! Bin so froh wenn ich hier rauskomm!
Und ein großteil macht davon auch das aus was hier ausgehtechnisch geht.
Nur schrulle alles.

Old Post Sep-11-2006 20:02  Germany
Click Here to See the Profile for AlexSprengberg Click here to Send AlexSprengberg a Private Message Add AlexSprengberg to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rockabye
Romosexual

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by dein_feind
wenn ich da an wilhelmshaven denke! habe ganz vergessen, dass dort das potential unseres landes sitzt ! )

hast zwar mich gequotet aber meinst wohl kasperhauser damit gell?

aber was sollen solche kommentare? langsam wirst deinem lächerlichen nickname wirklich gerecht hier und machst dir alle zum_feind

Old Post Sep-11-2006 20:10  Finland
Click Here to See the Profile for Rockabye Click here to Send Rockabye a Private Message Add Rockabye to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bulli
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by AlexSprengberg
Mal ehrlich? SEIT DEM ERSTEN TAG!!!!!!!!!!!

Scheißkaff! Bin so froh wenn ich hier rauskomm!
Und ein großteil macht davon auch das aus was hier ausgehtechnisch geht.
Nur schrulle alles.

eeeeeeeeeeeeeeey, wenn man einmal aus bawü rauskommt, merkt man dass stgt und konstorten garnicht sooooooo schlecht sind. als gebürtiger stgt kann ichs eventuell noch verstehen dass man nurnoch weg will, aber als hinzugezogener...

Old Post Sep-11-2006 20:20  Germany
Click Here to See the Profile for Bulli Click here to Send Bulli a Private Message Add Bulli to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arctic light
Schwabenjunge

Registered: Jun 2003

Back to topic .... ^^

Old Post Sep-11-2006 20:50  Germany
Click Here to See the Profile for arctic light Click here to Send arctic light a Private Message Visit arctic light's homepage! Add arctic light to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kasperhauser
Kai C. K.

Registered: Aug 2003

So um mal on Topic zu kommen (für einige ist es ja zu schwer eine PM zu schreiben): Das Line-Up finde ich persönlich gar nicht mal schlecht. Wenn es hier oben soetwas geben würde, wäre ich auf jeden Fall dabei.

TIEFSCHWARZ
DOMINIK EULBERG
GUY GERBER
ÂME

Die würden mich schon interessieren

19.04.2008 Armin Only @ Jaarbeurs @ Utrecht (NL)
10.05.2008 Vandit Night @ Arena @ Berlin (DE)
12.07.2008 Dance Valley @ Recreational Area @ Spaarnwoude (NL)
24.08.2008 - 04.09.2008 Ibiza Party Weeks!

Old Post Sep-11-2006 20:54  Germany
Click Here to See the Profile for Kasperhauser Click here to Send Kasperhauser a Private Message Visit Kasperhauser's homepage! Add Kasperhauser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > 10 Years World League
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track # 2 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarkus Schulz feat. Andy Moor - "Daydream" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:36.

Forum Rules: