 |
|
|
|
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
Location: Groningen
|
|
|
| quote: | Originally posted by robin
Ah, grunn leeft ook nog kom ens op msn of dc man 
Nu dit topic er toch is, iemand een idee hoelang je je rijbewijs moet hebben om een slipcursus te mogen volgen, begreep dat veel 'scholen' hier een minimum tijd voor hebben staan (anwb in lelystad zou het worden dan.. niet echt tijd gehad om te zoeken nog, hoor net 10 min terug dat ik het, als het mag, krijg voor mijn verjaardag lijkt me wel kicken hehe ) |
Ja, Grunn leeft zeker. Over je vraag weet ik niet dude. Ik denk minstens 2 jaar ofzo? 
En ja, ik zal binnenkort eens op DC komen. Op msn ben ik echt NOOIT. Vind MSN al heel lang echt geen FUCK aan. 
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|
|
Sep-20-2006 16:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ZZandirt
Checkmate

Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
|
|
|
| quote: | Originally posted by magrec
hoe bedoel je dit? Niet zo snugger om zonder rij instructeur te rijden als je een ongeluk krijgt of wordt aangehouden tijdens controle ben je flink het haasje. |
inderdaad (zei hij die vanaf zijn 14e op alles wat meer dan 2 wielen heeft reed.) goed oppassen. als een of andere dronkelap jou aanrijdt, ben jij de lul. als ie dan nog voor de rest van zijn leven arbeidsongeschikt wordt, dan ben je je hele leven aan het betalen....
het is af te raden... ik heb in de 10 jaar (vanaf mijn 19e) dat ik zonder rijbewijs reed 2 ongelukjes gehad. beide blikschade met minder dan 50 km/h, maar een ongeluk blijkt in een heel klein hoekje te zitten..beide gelukkig in de minne geschikt.
ik heb op een gegeven moment (leasebak, moestwel) een paar lesjes genomen, met daarin een proefexamen. ideaal. daarin mag je alvast je bijzondere verrichtingen doen, en als je daarvoor slaagt, neem je dat mee naar het "echte" examen.. (wist je trouwens dat je niet eens op je spiegels mag inparkeren...???? gek zeg!!) dat betekent, dat je dat dan kan overslaan.... dat is met de zenuwen van het moment toch prettig. ik had destijds een aardige vent (rechercheur/ parttime examinator...) die mij na 15 mins al terugstuurde naar het cbr.. (ondanks een ruk aan het stuur van hem, toch gewoon geslaagd... (hij stuurde mij overigens wel over de doorgetrokken streep van een busbaan.... niet duidelijk geweest zei 'ie achteraf, verder leek het alsof ik al jaren reed....)
als je jonger bent (was toen 30 ofzo) doen ze moeilijker. en laten we wel zijn, jongeren (18-22) zijn nou niet de meest verstandige rijders....:-) plus het feit dat er bij het CBR een opgelegde ratio is van 66,6 t/o 33,3 procent. raad maar eens wat de zakkers en slagers zijn. hufters.... creeren gewoon werk...:-)
geslaagd?
___________________
|
|
Sep-21-2006 15:41
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:07.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|