Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Afrijden..Hoe erg is het?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
robin
OMGTTFOWTISFBIDK



Registered: Feb 2003
Location: Almere

Ah, grunn leeft ook nog kom ens op msn of dc man

Nu dit topic er toch is, iemand een idee hoelang je je rijbewijs moet hebben om een slipcursus te mogen volgen, begreep dat veel 'scholen' hier een minimum tijd voor hebben staan (anwb in lelystad zou het worden dan.. niet echt tijd gehad om te zoeken nog, hoor net 10 min terug dat ik het, als het mag, krijg voor mijn verjaardag lijkt me wel kicken hehe )

Old Post Sep-20-2006 15:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??



Registered: Jan 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by robin
Ah, grunn leeft ook nog kom ens op msn of dc man

Nu dit topic er toch is, iemand een idee hoelang je je rijbewijs moet hebben om een slipcursus te mogen volgen, begreep dat veel 'scholen' hier een minimum tijd voor hebben staan (anwb in lelystad zou het worden dan.. niet echt tijd gehad om te zoeken nog, hoor net 10 min terug dat ik het, als het mag, krijg voor mijn verjaardag lijkt me wel kicken hehe )


Ja, Grunn leeft zeker. Over je vraag weet ik niet dude. Ik denk minstens 2 jaar ofzo?

En ja, ik zal binnenkort eens op DC komen. Op msn ben ik echt NOOIT. Vind MSN al heel lang echt geen FUCK aan.


___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home


- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Sep-20-2006 16:29 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

quote:
Originally posted by AirPole

En ja, ik zal binnenkort eens op DC komen. Op msn ben ik echt NOOIT. Vind MSN al heel lang echt geen FUCK aan.



heb je geen vrienden? of heb je geen msn sletjes?

pffff msn is dope man


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Sep-20-2006 16:49 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic



Registered: Jul 2003
Location: Sequence Realm

Heh nee ik had het dus niet gehaald. Reden was dat ik 3 momenten niet ver voor me keek of zo en de situatie niet goed had afgehandeld.

Voorbeeld was ik rij op een straatt met veel zebrapaden. Ik zie juist dus in de verte een meisje 3 meter of zo er voor staan. maar zijn stond naar de rechter kant staren (ik kom van links) echt 5-10 seconden of zo. Dit zie ik op 50-70 meter afstand en in mijn achterhoofd had ik zo iets ga je nou oversteken niet..Toen ik er bijna was bij die zebrapad. draaid die hoer de kop om opeens naar me toe en toen moest ik wel remmen. Maar volgens die gast was dat te plotseling of zo en als ik ver voor me keek had ik dat wel kunnen voorkomen.. Vaag he? ik had wel een botsing met een busje kunnen voorkomen omdat hij bijna mij geen voorrang verleende toch zag ik dit van .."ver". maar ja rest was goed behalve dit dus.

Tja ik rij al een jaar zonder rijbewijs..dus ik blijf door rijden zonder of met Maar ga het hoop ik volgende week weer proberen..of het niks kost


___________________
quote:
Originally posted by Octanesyco
Greetings. My name is Casey. You can call me Moose.
-Moose

Old Post Sep-20-2006 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location:

Hehe

Over een half jaartje ga ik denk ik met theorie beginnen

Old Post Sep-20-2006 20:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj_Day-V Click here to Send Dj_Day-V a Private Message Add Dj_Day-V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Massive84

Tja ik rij al een jaar zonder rijbewijs..dus ik blijf door rijden zonder of met Maar ga het hoop ik volgende week weer proberen..of het niks kost


hoe bedoel je dit? Niet zo snugger om zonder rij instructeur te rijden als je een ongeluk krijgt of wordt aangehouden tijdens controle ben je flink het haasje.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Sep-21-2006 15:28  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??



Registered: Jan 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by Siesta
heb je geen vrienden? of heb je geen msn sletjes?

pffff msn is dope man


Ik heb gelukkig vrienden zat. Misschien dat ik daarom juist niet op msn zit. Ik zie ze liever in het echt, gezellig babbelen en een pilsje er dan dat ik op vrijdagavond op MSN zit met ze te kletsen en dan gesprekken voeren die nergens over gaan. Pfff. En nee ik heb geen msn sletjes. Ik heb een vriendin, heb dus geen Breezertjes nodig.


___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home


- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Sep-21-2006 15:40 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate



Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands

quote:
Originally posted by magrec
hoe bedoel je dit? Niet zo snugger om zonder rij instructeur te rijden als je een ongeluk krijgt of wordt aangehouden tijdens controle ben je flink het haasje.


inderdaad (zei hij die vanaf zijn 14e op alles wat meer dan 2 wielen heeft reed.) goed oppassen. als een of andere dronkelap jou aanrijdt, ben jij de lul. als ie dan nog voor de rest van zijn leven arbeidsongeschikt wordt, dan ben je je hele leven aan het betalen....

het is af te raden... ik heb in de 10 jaar (vanaf mijn 19e) dat ik zonder rijbewijs reed 2 ongelukjes gehad. beide blikschade met minder dan 50 km/h, maar een ongeluk blijkt in een heel klein hoekje te zitten..beide gelukkig in de minne geschikt.

ik heb op een gegeven moment (leasebak, moestwel) een paar lesjes genomen, met daarin een proefexamen. ideaal. daarin mag je alvast je bijzondere verrichtingen doen, en als je daarvoor slaagt, neem je dat mee naar het "echte" examen.. (wist je trouwens dat je niet eens op je spiegels mag inparkeren...???? gek zeg!!) dat betekent, dat je dat dan kan overslaan.... dat is met de zenuwen van het moment toch prettig. ik had destijds een aardige vent (rechercheur/ parttime examinator...) die mij na 15 mins al terugstuurde naar het cbr.. (ondanks een ruk aan het stuur van hem, toch gewoon geslaagd... (hij stuurde mij overigens wel over de doorgetrokken streep van een busbaan.... niet duidelijk geweest zei 'ie achteraf, verder leek het alsof ik al jaren reed....)

als je jonger bent (was toen 30 ofzo) doen ze moeilijker. en laten we wel zijn, jongeren (18-22) zijn nou niet de meest verstandige rijders....:-) plus het feit dat er bij het CBR een opgelegde ratio is van 66,6 t/o 33,3 procent. raad maar eens wat de zakkers en slagers zijn. hufters.... creeren gewoon werk...:-)

geslaagd?


___________________

Old Post Sep-21-2006 15:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??



Registered: Jan 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by ZZandirt
goed oppassen. als een of andere dronkelap jou aanrijdt, ben jij de lul. als ie dan nog voor de rest van zijn leven arbeidsongeschikt wordt, dan ben je je hele leven aan het betalen....


geslaagd?


Volgens mij is diegene die alcohol opheeft dan toch nog steeds de schuldige hoor, vooral als ie jou aanrijdt.


___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home


- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Sep-21-2006 15:51 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate



Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands

quote:
Originally posted by AirPole
Volgens mij is diegene die alcohol opheeft dan toch nog steeds de schuldige hoor, vooral als ie jou aanrijdt.


deels gelijk:

ja hij is schuldig aan beschonken rijden, en zal daar ook voor berecht worden, edoch, aangezien jijzelf geen rijbewijs hebt (= onbekwaam bent zo'n voertuig te besturen), noch verzekerd bent......)

trust me... dat wil je NIET uitproberen voor welke rechter dan ook...



het is net zoiets als door rood rijden op een voorrangsweg en geschept worden van rechts.... diegene is in beginsel in overtreding, aangezien jij op een voorrangsweg rijd...:-( dat jij door rood rijdt, kost je een boete...


___________________

Old Post Sep-21-2006 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK



Registered: Feb 2003
Location: Almere

quote:
Originally posted by ZZandirt
plus het feit dat er bij het CBR een opgelegde ratio is van 66,6 t/o 33,3 procent. raad maar eens wat de zakkers en slagers zijn. hufters.... creeren gewoon werk...:-)



Das echt gemekker.. in een hoop regio's is het 50/50, sommige 60/40 of 40/60. Das al jaren zo en het lijkt me niet meer dan logisch dat dat ongeveer op pijl blijft om eerlijk te zijn. Als je hoort wat voor fouten sommige maken op hun examen snap ik best dat er een hoop zakken.. schuld van de rijschool die ze veel te snel op examen stuurd imo.. 90% van die 'onterecht gevallen' zijn volgens mij ook nogal eenzijdig bekeken

Old Post Sep-21-2006 19:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

Ik vind zonder rijbewijs rijden wel ZO debiel! Buiten het feit dat je een fikse beuk kunt verwachten als je me ooit zou T-bonen in het verkeer (en ik nog in die staat zou zijn dat ik dat zou kunnen) zou ik echt NIET in jouw schoenen willen staan als je rijbewijsloos een keer een koter van iemand ondersteboven beukt. Zoiets kan op zich zomaar gebeuren (heb het nooit gehad, hoop het nooit te hebben en lijkt me verschrikkelijk óm te hebben) maar als el pappie van die koter hoort dat jij ook nog eens het gore rotlef hebt gehad om zonder rijbewijs te gaan karren .... pffff. See you in court or in prison zeg maar .

Geen excuses ook trouwens, ik ben vrij rechttoerechtaan als het op zulke dingen aankomt .


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Sep-22-2006 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Afrijden..Hoe erg is het?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[7Clips]Some older very easy ID's! (No. 4) [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor pres. Sworn - "Dark Amendments (Detract Dub)" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!