Registered: Sep 2004
Location: Ruhrpott Valley / Germany
quote:
Originally posted by Rubenderonde
Not a surprise if I see your sig and avatar
Tiesto“s Set was technical the best, but the middle was just monotone and boring for me
and I“m not the only one with this statement
Greetings
___________________
"Originally posted by FerryTayle
So it's official everybody
If the next Le Saux & Tayle is not FF & TOTW on ASOT, ROTW & WW on TATW, Extrema Winner, Manny & me will start to produce Ragga/Dancehall "
Support the Artists and www.crystalclouds.com !! Thanks all
Nov-27-2006 08:55
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
I don't think Tiėsto's set was that great either, but the atmosphere was awesome. I didn't hear enough from Menno's set to fairly compare them, but Menno's first 30 minutes were pretty good
Nov-27-2006 11:24
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by Rubenderonde
Not a surprise if I see your sig and avatar
Hahahhaa, puntje Ruben
En doet us kappen met dat Engels lullen allemaal Of is NLTA zijn bestaansrecht kwijt ofzo?
Last edited by Loraine on Nov-27-2006 at 21:43
Nov-27-2006 20:09
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by eieregooie
I don't think Tiėsto's set was that great either, but the atmosphere was awesome.
Agree
___________________
Tuig van de eerste klasse!
Nov-27-2006 20:52
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Loraine
Hahahhaa, puntje Ruben
En doet us kappen met dat Engels lullen allemaal Of is NLTA zijn bestaansrecht kwijt ofzo?
Why heb je toch zo'n moeite met wat engelse taal op dit forum,whats the prob?
Zodra er meerdere nationaliteiten joinen in de thread isset toch logisch dat er op engels wordt overgegaan zodat iedereen t bij kan houden,je gedraagt je als een antieke mof.
Wees blij dat er uberhaupt nog gesproken wordt in deze dode tijden op TA.
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Nov-28-2006 07:01
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Donna
antieke mof.
lol
ahhhh... ze is dan geen kuikentje meer, maar dit is dan wel weer het andere uiterste...
Aan de andere kant... als iemand t mag zeggen ben jij 't wel Don
Check Tiestoworld.nl voor een filmpje van 40 minuten met Dinand
Nov-28-2006 12:16
miss_melody
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2006
Location: den haag, nederland
quote:
Originally posted by Loraine
Hahahhaa, puntje Ruben
En doet us kappen met dat Engels lullen allemaal Of is NLTA zijn bestaansrecht kwijt ofzo?
Considering that most of the dutch people i have met have no problems speaking english at all why would it be that bad?
Mijn nederlands is zo slecht dat het veel makelijker voor mij om in engles te schrijven.
halve van de mensen in nederland zijn toch van anderen landen
Nov-28-2006 20:26
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ja en daarom moet je hier lekker nederlands praten, optyfen met al die veranderingen van buitenlandse knaken. Je/jullie moeten je maar lekker aan ons aanpassen en wij niet aan jullie.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***