Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Rotterdam, NL] Trancesetterz - Sat 18/11/2006 - Eddie Halliwell, Simon Patterson...
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

merci j'ai jusqu'a jeudi pour tout faire...
Je prédis la nuit blanche du jeudi à vendredi !!

Je me lève et je confirme

Old Post Nov-13-2006 01:22  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Bah effectivement, malheureux concours de circonstances pour ma part

Après avoir été super chaud pour cette soirée, mon budget dispo m'a calmé

De retour dans le positif a la banque, je me suis de nouveau réjoui, avant de devoir déchanter physiquement parlant (entorse du genou )

Après 10 jours relativement calmes, qui m'ont malgré tout fait louper 2 soirées Pulsiennes, je décide de tomber les bequilles.

Bien mal m'en as pris car jai re fait craquer mon genou dans un escalier, et hop rebelotte, nouvel epanchement/gonflement

Dieu sait que les 2 tarés (oui oui Patterson est fou aussi, me souviens de lui bien chaud au Woosah ) m'auraient fait le plus grand bien

désolé anne, jai bien envie de tenter l'aventure mais j'ai peur de le payer cher en cas de complication

Old Post Nov-13-2006 11:49  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Pas de souci Thib, le plus important c'est la santé, vaut mieux que tu ne prennes pas de risque. Pis des soirées y en aura plein d'autres!

Next time

Old Post Nov-13-2006 12:01 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Personne à cette soirée finalement ?

Old Post Nov-19-2006 21:15  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Dmg la line up était trop bien ...

@Severyana repose toi bien toi parce qu'un genou c'est sacré pour un clubber !!

Je me lève et je confirme

Old Post Nov-20-2006 08:37  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Rotterdam, NL] Trancesetterz - Sat 18/11/2006 - Eddie Halliwell, Simon Patterson...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune from pascal feos set [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJimmy The Sound - "M.O.D.U.L.O." [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:38.

Forum Rules: