Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ouders en trance
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Hydra
Leeftijd ma: ergens tussen 46 of 48 denkek
Leeftijd pa: leeftijd ma - 2

Mijn ma houdt écht van trance! Haar favoriete platen: Chicane - Saltwater en Chicane - Offshore. Ze is dan ook met mij meegeweest naar 15 Years Illusion in het sportpaleis toen Chicane live kwam optreden. Die avond draaide ook Armin Van Buuren en daar zat ze helemaal vooraan totaaaaaaaal op los te gaan. Ik kreeg echt een smile op mijn gezicht toen ik ze bezig zag op Cern - The message . Verder hoort ze ook graag Paul van dyk - for an angel, en andere dinges in die stijl.

Mijn pa luistert ook redelijk graag trance. Als ik zijn auto leen en ik steek bv A state of trance 2004 in de CD-speler, dan zit die er soms weken nadien nog steeds in .

Tech trance moeten ze niks van weten.

Als ge niet aant zeveren zijt: zaaaalig

Old Post Oct-16-2006 14:15  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

vroeger was da van mij 'geboenk' . Maar sinds kort heeft men broertje ook deftige speakers op zen PC en das zo'n wannabee jumperke (16 jaar, wa wetet nog ni goe. Want soms vraagtem wel is een paar trance nummers die ik veel speel om is op cd te branden) Nu is da van mij dus toch al 'boenk boenk' en da van hem 'geboenk'

Old Post Oct-16-2006 14:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Pumaz
Mijn pa is iets anders, bij hem hoor je vooral jazz en blues.
Ook Buscemi, Ian Pooley, Sven Van Hees en alle Sonar Kollectiv-cd's zitten in zijn collectie

Same here, ik heb men pa zelfs sven van hees leren ontdekken

Ook kevin yost en dergelijke deep house heeft men pa ontdekt dankzij mij. Das wel nice

Men pa is 49 btw

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Oct-16-2006 15:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ha, zalig topic, ik heb nog maar de titel gelezen; de rest volgt wel.
De mijne verstaan er niks van.

Old Post Oct-16-2006 17:15  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Hydra
Leeftijd ma: ergens tussen 46 of 48 denkek
Leeftijd pa: leeftijd ma - 2

Ge kent de verjaardata, hoop ik

Old Post Oct-16-2006 17:34  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Mijn moeder is een fan van Will Tura, en mijne pa luistert naar Tina Turner enzo. Soit, respect voor die mensen hun muzikale carrière. Ouders hebben niet zozeer een probleem met mijn muziek, maar wel met het volume

Wat mij vooral kan opboeien is de muziek waar mijn broer naar luistert. JUMP / HARDCORE

ma soit, hij vindt mijne muziek stillekes aan wel cooler !!! dus em is goed bezig!!

ik betrap hem zelfs dikwijls met zijn vingers op mijn vinyl

I make things move! On the job and in my room !

Old Post Oct-16-2006 19:54  Belgium
Click Here to See the Profile for 1Million$shot Click here to Send 1Million$shot a Private Message Add 1Million$shot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Mijn ma moet niet veel van trance weten.. Nuja ze luistert in het algemeen dan ook weinig muziek, enkel Radio 2 in de auto of in de keuken..

Mijn pa daarentegen kan mijn muziek nog wel appreciëren. Vroeger heeft die zelfs nog cd's van Atmoz en Dance Opera gekocht..

Tegenwoordig blijft het vooral beperkt tot dance, met hier en daar afentoe eens een trance-hit (à la As The Rush Comes, Delerium - Silence,...)

Maar hier is het vooral in de omgekeerde richting.. Mijn pa is al sinds hun eerste optreden in Werchter een megafan van U2, en daardoor heb ik van kinds af aan die muziek met de paplepel binnengekregen en heb ik nu dus ook de microbe te pakken..

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Oct-16-2006 21:47  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tomorrow Traxx
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2005

Mijn vader is een Lou Reed fan in hart en nieren en mijn moeder heeft het meer voor kleinkunst en zo. Tja, niet echt mijn ding maar ik probeer hun muzieksmaak toch te appreciëren.

Mijn zus en broer zijn dan weer zware muse en placebo fans.

Ik sta der thuis dus alleen voor met mijnen trance

Mijn vader en moeder zijn eind de 40.

Old Post Oct-16-2006 21:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Tomorrow Traxx Click here to Send Tomorrow Traxx a Private Message Visit Tomorrow Traxx's homepage! Add Tomorrow Traxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2006

Ik ben echt zo jaloers op jullie die ouders hebben die trance weten te appreciëren. Mijn moeder weet amper wat een cd is dus laat staan dat ze weet wat elektronische muziek is. Ze luistert af en toe naar de radio en als er dan een oldie passeert van Adamo, Abba of Boudewijn de Groot begint ze plots luidkeels mee te zingen waar ik mij mateloos aan irriteer. Geen haar op haar hoofd dat er aan denkt om naar moderne muziek te luisteren...
Mijn vader lacht mij uit als ik dj-materiaal koop en zegt dat het tijd wordt dat ik eens volwassen word. Ja, begrip of interesse voor mijn hobby is echt wel ver te zoeken bij ons thuis. Ik heb het hen al vaak proberen uitleggen wat de taak van een dj is maar ze snappen er dus de ballen van. Ze zeggen dan: "Nen diskjockey moet toch maar gewoon plaatjes opleggen? daar is toch niks moeilijk aan?" Ik heb ze al kunnen uitleggen wat een beat is, dus missch lukt het me volgende keer wel om een introductie te geven in het beatmatchen...

ons moeder is just 50 geworden ons vader 49

Old Post Oct-16-2006 22:27  Belgium
Click Here to See the Profile for jeronimo_jd Click here to Send jeronimo_jd a Private Message Visit jeronimo_jd's homepage! Add jeronimo_jd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Progrez
Onze pa overklast al de rest want die mens is jaren geleden eens in Illusion geweest. De volle drie kwartier lang en toen Freefall ft. Jan Johnson - Skydive werd gespeeld, zei hij dat hij het wel kon apprecieren. Klasse.

In Highstreet is hij ook eens binnengestapt maar dat is nu niet echt een referentie.

Hihi, mijn ouders zijn beide meermaals naar Tië(alt+137 op numpad, kelly )sto gigs geweest

Toegegeven, me pa doet t niet zozeer om de muziek maar gaat gewoon mee voor de gezelligheid... Alleen als de bas TE zwaar dreunt trekt ie het niet meer hehe. Hij is een echte jazzliefhebber, van klassiek tot modern (maar niet het vage moderne zeg maar )... Momenteel helemaal weg van Jamie Cullum, en de Buena Vista Social Club en verwanten staan ook hoog in het vaandel. Dingen als Saint Germain en Massive Attack gaan er ook wel in...

Bij m'n ma is het inderdaad het melodieuze wat haar aanspreekt in trance, verder heeft ze niet zo'n uitgebreide smaak... Ouwe rock eigenlijk... Rolling Stones, David Bowie, Guns & Roses, Herman Brood (maar da's wss vanwege het artistieke karakter van die vent)... Aerosmith ook nog wel geloof ik...

Zusterlief heeft een voorliefde voor Keltische / Goth muziek... Van The Corrs tot Nightwish zeg maar Wat ze van trance vindt... geen idee eigenlijk, maar ik verwacht niet echt een positief oordeel Alhoewel ze dus remixen van Delerium bijv wel weer kan waarderen...

Old Post Oct-17-2006 03:50 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Ik ben echt zo jaloers op jullie die ouders hebben die trance weten te appreciëren. Mijn moeder weet amper wat een cd is dus laat staan dat ze weet wat elektronische muziek is. Ze luistert af en toe naar de radio en als er dan een oldie passeert van Adamo, Abba of Boudewijn de Groot begint ze plots luidkeels mee te zingen waar ik mij mateloos aan irriteer. Geen haar op haar hoofd dat er aan denkt om naar moderne muziek te luisteren...
Mijn vader lacht mij uit als ik dj-materiaal koop en zegt dat het tijd wordt dat ik eens volwassen word. Ja, begrip of interesse voor mijn hobby is echt wel ver te zoeken bij ons thuis. Ik heb het hen al vaak proberen uitleggen wat de taak van een dj is maar ze snappen er dus de ballen van. Ze zeggen dan: "Nen diskjockey moet toch maar gewoon plaatjes opleggen? daar is toch niks moeilijk aan?" Ik heb ze al kunnen uitleggen wat een beat is, dus missch lukt het me volgende keer wel om een introductie te geven in het beatmatchen...

ons moeder is just 50 geworden ons vader 49

I know the feeling...

Old Post Oct-17-2006 07:16  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by eieregooie
Hij is een echte jazzliefhebber, van klassiek tot modern (maar niet het vage moderne zeg maar )... Momenteel helemaal weg van Jamie Cullum, en de Buena Vista Social Club en verwanten staan ook hoog in het vaandel. Dingen als Saint Germain en Massive Attack gaan er ook wel in...

lol grappig, men pa is niet zo lang geleden naar een optreden geweest van Jamie Cullum en iets daarvoor naar een optreden van de Buena Vista Social Club

En nog grappiger: door men pa heb ik St. Germain - Tourist leren kennen ook
Kvind dat nu 1 van de beste cds uit men collectie
Grappig want toen ik jonger was (5 jaar terug ofzo) was ik er niet zo van onder de indruk als nu.
En massive attack hoort men pa ook wel graag soms.

Hebben we misschien dezelfde vader?

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Oct-17-2006 11:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ouders en trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrance id please [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFunkopath - Regenerate (Deepsky Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules: