|
|
|
|
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
Ha, zalig topic, ik heb nog maar de titel gelezen; de rest volgt wel.
De mijne verstaan er niks van.
|
|
Oct-16-2006 17:15
|
|
|
 |
 |
1Million$shot
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Oct-16-2006 19:54
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Progrez
Onze pa overklast al de rest want die mens is jaren geleden eens in Illusion geweest. De volle drie kwartier lang en toen Freefall ft. Jan Johnson - Skydive werd gespeeld, zei hij dat hij het wel kon apprecieren. Klasse.
In Highstreet is hij ook eens binnengestapt maar dat is nu niet echt een referentie. |
Hihi, mijn ouders zijn beide meermaals naar Tië(alt+137 op numpad, kelly )sto gigs geweest 
Toegegeven, me pa doet t niet zozeer om de muziek maar gaat gewoon mee voor de gezelligheid... Alleen als de bas TE zwaar dreunt trekt ie het niet meer hehe. Hij is een echte jazzliefhebber, van klassiek tot modern (maar niet het vage moderne zeg maar )... Momenteel helemaal weg van Jamie Cullum, en de Buena Vista Social Club en verwanten staan ook hoog in het vaandel. Dingen als Saint Germain en Massive Attack gaan er ook wel in...
Bij m'n ma is het inderdaad het melodieuze wat haar aanspreekt in trance, verder heeft ze niet zo'n uitgebreide smaak... Ouwe rock eigenlijk... Rolling Stones, David Bowie, Guns & Roses, Herman Brood (maar da's wss vanwege het artistieke karakter van die vent)... Aerosmith ook nog wel geloof ik...
Zusterlief heeft een voorliefde voor Keltische / Goth muziek... Van The Corrs tot Nightwish zeg maar Wat ze van trance vindt... geen idee eigenlijk, maar ik verwacht niet echt een positief oordeel Alhoewel ze dus remixen van Delerium bijv wel weer kan waarderen...
|
|
Oct-17-2006 03:50
|
|
|
 |
 |
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004
|
|
|
Oct-17-2006 11:33
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:22.
Forum Rules: