Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Avartar Tråden
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

har tyvärr inte koll på vilka avatarer jag haft innan, vet bara en men hittar den inte i nuläget desvärre.

För att svara på Akias fråga, varför jag har en tjej som avatar är för att jag mer eller mindre avgudar tjejen i fråga på avataren, Imogen Heap
Dock har jag inte fått några PM's what so ever men jag misstänker att det beror på att folk antingen känner igen Immi på bilden eller så vet dom vem jag är (har ju ett par år på nacken här på forumen nu)

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-31-2006 02:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by zoric
Med all respekt

äh, bara jag och montana som har smak här

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Oct-31-2006 02:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by montana
ajuste, hade också en annan avatar. laszlo halvstörde sig på den. det stod sasha sucks fasr baklänges och sen för nån typ sekund så skiftade den så att det stod framlänges

Old Post Oct-31-2006 07:39 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Jag har funderat över varför jag inte vill ha nån kille som avatar och kommit fram till att det är just för att jag gillar killar som jag inte vill ha det! Det vore liksom att peka finger åt alla som inte ser ut som så, och det vill jag verkligen inte!

Old Post Oct-31-2006 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ska se om jag kan jaga fram alla avatars jag haft genom tiderna...

[edit] Om jag ens kommer ihåg alla... kommer ihåg min första avatar och första sig iaf!

Old Post Oct-31-2006 20:11  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Har kanske haft ett par andra också, enda jag är säker på rent tidsmässigt är den första... here it goes...

1:a

Senaste dårå såklart...

Old Post Oct-31-2006 20:55  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

apan & flat eric kommer man ihåg att du hade.

Old Post Oct-31-2006 21:13  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Avartar Tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLeila K - Open Sesame (which mix?) [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYakooza - "Drugs" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:34.

Forum Rules: