Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by PyrofraG
Mais franchement je voudrais trop le voir en boîte, mais c'est chiant que ce soit toujours le Queen, ce serait bien qu'on voit différent clubs de la capitale....

encore heureux qu'ils nous offrent en 4 mois PVD, Tiesto, Corsten et Marco V

Old Post Oct-30-2006 11:25  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
La formation que je fais a lieu la bonne semaine donc je suis de retour au Queen frais de port payés par la boite

Old Post Oct-30-2006 15:46  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by BlackHole
La formation que je fais a lieu la bonne semaine donc je suis de retour au Queen frais de port payés par la boite

et ils te payent pas l'entrée dans la boîte et les consos ?

ça me fait penser, j'ai une collègue Suédoise qui m'as dit que Tiesto passait à Stockholm le mois prochain ... ça se fait de demander à mon boss une formation dans les locaux à Stockholm ?

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Oct-30-2006 15:49  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

bon alors before ? C'est bon, ça y est j'ai envie d'y aller cette fois...Et puis j'ai un William Orbit à faire signer moi !

La donne change cette fois par contre pour le before...faut que je vois pour m'arranger avec ma coloc' pour qu'elle nous prete la chambrée
bon sinon je déplace les platines ds le salon, on fera de la place. Espérons être un peu plus que ce week-end et que les gens qui s'engagent soient pas mort de fatigue au dernier moment au point de "faire dodo" avant de sortir M'en souviendrais de ça tiens...

Voilà qui vient ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-30-2006 16:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Désolé de pas avoir été très vivant pendant le before de vendredi mais ce put*** de Quick j'ai mis 6h pour le digérer et j'ai bien cru que j'allais gerber chez toi...

Je serai la pour le before et en pleine forme vue que ma formation ne m'aura pas tuée... je vais les faire bosser les vieux !!!

Old Post Oct-30-2006 16:54  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

I'm IN.
Let's all go make merry with Ferry!!!

Par contre Stan s'il n'y a pas de plus de dix personnes pour la before on pourra le faire chez moi si c’est difficile chez toi. A penser. Tu peux passer par chez moi pour décider pour toi-même.

Old Post Nov-02-2006 15:42  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Je vais négocier ça avec ma coloc...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-03-2006 10:16  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Je vais négocier ça avec ma coloc...

pics my PM

Old Post Nov-03-2006 17:43  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

à creuser Ferry Corsten, ça pourrait être bien coolos ça...

Old Post Nov-04-2006 00:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Ils distribuent déjà des flyers...
J'en ai récup' un...enfin je sais aps trop si c les officiels car il est tout piti.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-04-2006 08:05  France
BaPoR
tranceaddict

Registered: May 2005

Hi les gens. Vous savez quand seront dispo les places pour ferry et ou? Merci.

Old Post Nov-04-2006 19:49  France
Click Here to See the Profile for BaPoR Click here to Send BaPoR a Private Message Add BaPoR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

preventes??

J'en doute....

Old Post Nov-04-2006 22:42  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease!! Define this track (6) :)) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYelle - A cause des garçons (Tepr remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:26.

Forum Rules: