|
| quote: | Originally posted by netroM
Tviler på det, ettersom jeg ikke veit hva SG er
Datt litt ut av trance-scena etter 2004... Da gikk det liksom mer i progressive... seinere elektro (mixene til Haak-stil)
Sjekka denne sida i går etter en pause på... hm... ett år eller to? |
hah.. ikke skryt på deg. du klarer ikke å holde deg borte fra trancemusikkens mekka så lenge. Jeg gjorde et søk, du lagde en post 16 september i år 
___________________
Bob Marley: One good thing about music, when it hits, you feel no pain...
|