Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [22-12-2006] Agnelli & Nelson @ Queen Club - Paris
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

pass avant 1h30 pour la soirée.

edit : ah maxx l'avait déjà dit. Raison de + pour y aller en tt cas.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-21-2006 19:23  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

Tu les as recup comment ??

Old Post Dec-21-2006 19:46  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lapinbilly
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2005

Up

On vient ce soir avec Kisscool
Quelle est l'astuce pour obtenir 2 pass ?

Merci

Old Post Dec-22-2006 13:19  France
Click Here to See the Profile for lapinbilly Click here to Send lapinbilly a Private Message Add lapinbilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Serait peut-être temps que je me prépare

J'sens qu'il va pas y avoir un chat...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-22-2006 22:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by stanymi
Serait peut-être temps que je me prépare

J'sens qu'il va pas y avoir un chat...

je donnerai cher pour être une souris alors...

Old Post Dec-22-2006 22:46  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods
je donnerai cher pour être une souris alors...

mdr

Old Post Dec-23-2006 06:09 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

OMG, OMG hey DJ !!!!!!!!!!!!!!

Quel pure moment de trance....

Mon Dieu, cette soirée fût splendide...

Y a eu qq titres un peu hard sur le milieu du set (qui a duré 3 heures) mais sinon

holding onto nothing m'a fait frissonner tout comme un tas d'autres musiques dont je ne connais pas les titres mais que j'ai reconnues.

Le warm up fut, ma foi, supportable et puis on a eu droit qu'à 45min de Kaiser donc ca va.
J'ai fait connaissance de 2 mecs trop barrés ds la trance, faut que je les maile pour qu'iils s'inscrivent ici...Et y avait une fille...euh...une très jolie nana à fond dans la trance, le truc de fou, quand Kaiser a repris les platines elle gueulait et lui faisait signe de dégager Y avait une seule nana à fond dans la trance en France, ça y est on l'a trouvé. Elle m'a parlé d'une soirée "trance" (?) le 30 au Mix, c'est quoi donc ??

enfin bref, on était 7 ta je crois, et les collègues ont bien mis l'ambiance.

Agnelli & Nelson, très très sympa, toujours à "communier" avec le public et apparemment très heureux de venir jouer en France, j'attends de lire leur feedback mais je crois qu'ils ont vraiment passé un bon moment.

C'est quand la prochaine, ça y est ca me redonne envie de sortir cette soirée

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-23-2006 12:28  France
DjDivaD
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2005

Merde j'ai encore loupé ça, a chaque fois qu'il se passe un truc au Queen,
paf ! je taf de nuit

merci pour la review stan

quote:
Y avait une seule nana à fond dans la trance en France, ça y est on l'a trouvé.

lol
c'est vrai que c'est plutot dur a trouver, mais en cherchant bien, y'en a d'autres

Old Post Dec-23-2006 12:41  France
Click Here to See the Profile for DjDivaD Click here to Send DjDivaD a Private Message Add DjDivaD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

Comme disait Stan ct vraiment une pure soirée, d'autant + qu'on n'a pas payé l'entrée , merci Max
Le before de Kaiser était moyen, il est meilleur d'habitude, mais il s'est rattrapé sur l'après-Agnelli.
Ils ont passé des grands classiques (genre du PVD ou Oceanlab ) et vraiment j'ai trouvé ca super. Je me rapelle de la nana trop vener lol, ca se fait pas quand même de gueuler comme ca apres un DJ
Au niveau des titres, j'ai reconnu :
Greg Downey - Vivid (Giuseppe Ottaviani Remix)
Markus Schulz - Are You fine
Oceanlab - Satellite
Gabriel and Dresden - Tracking Treasure Down
Agnelli and Nelson - Holding on to Nothing
Ferry Corsten - Junk
John o'Callaghan and Kearney - Exactly
Kuffdam and Plant - The one we loved (Dogzilla remix)
Above and Beyond - Good for me ou alone tonight je c +
Public Domain Feat Lucia Holm - I Feel Love (Bart Claessen Remix)
Paul van Dyk - ?? (xx remix)
Je me souviens + des autres, mais Laurent va nous aider à les retrouver, j'spr
On s'est bien marré avec les TA, on se reverra surement pour Armin ou les TE 2007

Last edited by aurel102001 on Dec-23-2006 at 15:29

Old Post Dec-23-2006 15:17  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

quote:
Y avait une seule nana à fond dans la trance en France, ça y est on l'a trouvé.

a ferry aussi il yen avai, 2 ou 3 si je me souvien bien 2 blonde et une brune.elle etait comment ? ta pas une photos lol

Old Post Dec-23-2006 15:52  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Et m.erde

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Dec-24-2006 15:07  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Defcon_7
Et m.erde

On peut pas tout faire

Old Post Dec-24-2006 15:55 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [22-12-2006] Agnelli & Nelson @ Queen Club - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcompletely inexplicable mystery track [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYuzo Koshiro - Overdrive Neurotransmitters [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:06.

Forum Rules: