|
klart man såg kalle anka, missade en bit för jag höll på slå in julklappar då men sen kollade man ju med resten av barnen!
faktiskt aldrig sett på dansk tv på jul, kanske är för att man inte är äkta skåning men snöbollskriget var skönt ju, vet att det är lite bortcensurerat från kalles djungelexpedition där också.
god jul i efterskott jenny och alla andra såklart!
|