Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

japp det stämmer jeremy!

Kommer du ner i år också?

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-13-2007 10:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Me undrar om någon kan verkligen beatmixa helt felfritt. tänker typ marco v som kollade på skivan satt den på spelarn och prickade beaten med nålen. rätt utan ens bpm testa sig fram. Är det mäjligt? Får nästan ens en att tänka om allt var playback. HUr mänga djs kör playback på sina set? Eller orka beatmatcha, kör en auto sync istället.

Old Post Jan-13-2007 13:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Snowave
Me undrar om någon kan verkligen beatmixa helt felfritt. tänker typ marco v som kollade på skivan satt den på spelarn och prickade beaten med nålen. rätt utan ens bpm testa sig fram. Är det mäjligt? Får nästan ens en att tänka om allt var playback. HUr mänga djs kör playback på sina set? Eller orka beatmatcha, kör en auto sync istället.

jag misstänker att Oakenfold körde playback under stora delar av 90-talet. jämför hans livesets då ned nu. typ helt olika personer.

Old Post Jan-13-2007 20:44  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Vizay
japp det stämmer jeremy!

Kommer du ner i år också?

Nae, stannar hemma för första gången på 4år faktiskt
Trots att jag helt tappat suget för musiken som spelas, så tror jag att jag skulle ha grymt kul iochmed resan och allt men.. sparar pengarna till annat iår

Old Post Jan-13-2007 23:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by RebeL9
jag misstänker att Oakenfold körde playback under stora delar av 90-talet. jämför hans livesets då ned nu. typ helt olika personer.

Ok. Bara studiomixar som verkar vara bra. För mig är det enda som paul oakenfold förknippas med är swordfish och det där han kommer vara om inte han ändrar sina skills.

Old Post Jan-14-2007 02:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

JAA snart ska vi ner o ha skoj på TE det är ju obligatorisk o brukar alltid kicka igång ON TOUR för varje iår

Följ med för ON TOUR för 7:e året irad det vill säga inte dåligt av mig =)

Så en extra hälsning till en som fyller år snart GRATTIS till mig själv hihihi

Old Post Jan-15-2007 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by EsseT
JAA snart ska vi ner o ha skoj på TE det är ju obligatorisk o brukar alltid kicka igång ON TOUR för varje iår

Följ med för ON TOUR för 7:e året irad det vill säga inte dåligt av mig =)

Så en extra hälsning till en som fyller år snart GRATTIS till mig själv hihihi

Jepp, sant sant. Grattis i efterskott.

Old Post Jan-16-2007 22:32  Sweden
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Tjohejsan det här ska bli så skoj att jag hoppar runt av glädje redan

Men STEVE utan dig på TE *snyft* Du måste med Ska mudda in dina öron så att du klarar dig :P
Illa för dig. Får hoppa runt o jag får väl helt enkelt ta över din roll på TE

Tillbaka lite i topicen så är det som steve säger Har du tur får du först login till pressområdet och har du ennu mer tur blir det presspass.
Jag har lyckats fått det på Sensation och Mysteryland dock av två skilda personer Nu har har fått tag på en person som jag tror jag kan ha bra kontakt med i forsättningen.

Det är bara o försöka Var öppen och riktig så brukar svaren vara ganska vänliga Ett tips kan vara att skriva att du är från Sverige o att du brukar åka ner till Holland o så
NU har jag varit väldigt hjälpsam tycker jag men ju fler svenskar som får lite tur desto roligare SEE YOU ON TE

Old Post Feb-08-2007 11:06  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Botol&Cebok
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

sander van doorn will spin its great im also going to this mabye seeing you guys on this party

Old Post Feb-08-2007 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Botol&Cebok Click here to Send Botol&Cebok a Private Message Add Botol&Cebok to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

A just d det börjar närma sig =) nu fyf och jag som känner mig helt oförberedd =P

Old Post Feb-08-2007 19:11  Sweden
[SWE]Helios
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2006

Jag har biljetter =) =D

Old Post Feb-09-2007 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for [SWE]Helios Click here to Send [SWE]Helios a Private Message Add [SWE]Helios to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Vi har en plats i TC-bussen till salu, avgång från Göteborg!
Det går eventuellt att byta mot en annan avgångshållplats men då får man kolla detta med TC-crew.

Hör av dig på PM om du är intresserad!

Pris, 1600:- (bussresa T&R, inträde till festen)

Old Post Feb-15-2007 08:40  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ID&T presents Trance Energy 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Needed (Trancey ID) [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Hill vs. Stealth - Looking Back [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:25.

Forum Rules: