Het verbaast mij dat NIEMAND nog Sacha Nieman heeft genoemd. Tis toch altijd een genot als zij het journaal presenteert, niet?
Mar-28-2002 19:14
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Er zijn zoveel mooie vrouwen.
En de mooiste die ik ooit gezien heb, zijn echt geen bekende TV-sterren.
Denk dat ik een week of drie geleden in de trein van eindhoven naar Den Bosch de mooiste meid van mun leven heb gezien.
Ze ging door naar Utrecht en ik maar twijfelen of ik echt uit zou stappen of blijven zitten om haar te bewonderen
Post straks nog wel mijn top 3 van mooie bekende vrouwen.
Originally posted by Cosmic Guy
Het verbaast mij dat NIEMAND nog Sacha Nieman heeft genoemd. Tis toch altijd een genot als zij het journaal presenteert, niet?
bedoel je sacha de boer? is ze getrouwd met rick nieman dan?
1. Froukje de Both
2. Katja Schuurman (kort haar staat haar leuk )
3. Fabienne de Vries
beetje standaard top 3tje
Mar-28-2002 21:28
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
bedoel je sacha de boer? is ze getrouwd met rick nieman dan?
Ja, sinds kort pas hoor. Ik kan merken dat jij geen roddelbladen leest, anders had je dit wel geweten...
Mar-28-2002 21:40
raoel
just addicted
Voor een nieuwslezeres is dat zeker wel een lekker wijf.
Ik heb een keer foto's van haar gezien terwijl dat ze normaal ergens liep. En ze heeft echt een mooie bips :P
Registered: Dec 2001
OOOOOOWW Dit forum is echt kik :P Wij willen meer foto's zien
Mar-28-2002 23:27
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ja k zat r ook te overwegen, maar ze heeft (of had, kweenie of t nog steeds zo is) een rare nek... van die vage enorme rimpels erin, lykt wel of er veel te veel vel zit daar, alsof ze liposuctie heeft gehad of zow.
maar tis idd wel prettig om naar haar te staren... k bedoel luisteren naar wat ze over de wereld te vertellen heeft
Mar-28-2002 23:50
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
1 Kelly van big brother
2 ibidem
3 ibidem
Fabien: Fijn fijn.. vooral in fear factory.. dies volgens mij wel puur enzo.. Haar love music is D:\NormalCDs\Marvin_Gaye's_Greatest_Hits
Beetje matig.. krimpt ie eerder van maarja..
Sonja: wel apart ja.. beetje dikke pootjes alleen.. Wel fijne borsten. Yes yes vleeskeuring
Katja: Fijn fijn fijn.. dies zeeekersss apart.. maakt me niet uit of dat haar van der van derzelf is of nie..
Froukje de both: Joehoe alienhoofdje al gecheckt.. blockheadje enzo.. Was daarnou mooi aan.. ja op die playboy fotos is ze nog wel leuk.. Maar das me moeder ook nog wel daarop.
Armanda: K ben t met je eens petrus dies naize hoor man man.. heupjes ook geillig zeg.. Hoe kwammie eiglijk aan die fotos
Georgina: Die heeft ook wel wat mmm.. ook fijn slank enzo.. goed goed.. alleen niet altijd even mooi helemaal niet als ze mongool speelt in costa ofzo (ja die film heb ik gezien..)
Mijn top 3 (kwa fotos en mooiie camera beelden)
Georgina verbaan
Katja
Fabien
/\ dat pas k nog wel ff aan binnekort.. eem fotos erbij ook