Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mattegåtor :-D
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

men shit. var negativ då.. jkag kommer fan inte ihåg dom där frågorna alls.. men om du ska vara sån, så ska jag svara rätt på alla frågor du ställer.

Old Post Mar-29-2002 12:31  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Mattekul

One of the few ones left

Old Post Mar-29-2002 12:42  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Mattekul

finns en lätt strategi för att alltid klara dom... ska jag säga den, eller vill ni testa lite först?

Old Post Mar-29-2002 12:51 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

säga den

Old Post Mar-29-2002 14:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Den där var ganska kul... men inte så svår... Efter en del lirkande så klarar man den även utan nån strategi... hur många pinnar/plattor man än tar...

Old Post Mar-29-2002 14:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

hajar ingenting!

quote:
Originally posted by Aendy
Öhhh... var det ens en gåta? Robsters sista svar (3) är ju rätt, men är inte det rätt självklart? Eller det är bara för att jag är naturare?

:-?
fatta noll nu!

Hur fan kan d räcka m att köpa endast tre för att vara säker på att du får två olika färger???

Förklara nu tack =)

Old Post Mar-29-2002 14:37  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

glöm d,...

Ja tänkte heeeelt fel ju...

tänkte att man skulle få 2 olika ju...

fan ja e FETT m BRÄND asså!!!

Old Post Mar-29-2002 14:40  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by fruktsoppa
men shit. var negativ då.. jkag kommer fan inte ihåg dom där frågorna alls.. men om du ska vara sån, så ska jag svara rätt på alla frågor du ställer.

Ok det verkade som att du mindes den för du var inte ens säker om det var rätt....ifall du hade räknat ut den själv så skulle du va säker på svaret men du skrev "om jag minns rätt så var det 59 min" vilket fick mig att tro att du mindes det svaret jag gått igenom i plugget....ledsen om det inte var så du menade...

Old Post Mar-29-2002 15:41 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Fan va hjärnstop man får efter ett tag med dom där pinnarna.....fast sen så förstår man vad man behöver....satt dock ganska länge på lvl 7.....puh....

Old Post Mar-29-2002 16:16 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by reveal

finns en lätt strategi för att alltid klara dom... ska jag säga den, eller vill ni testa lite först?

jag har kommit på

om man flyttar den minsta brickan varannan gång 1 steg åt höger när det e jämt antal brickor och ett steg åt vänster när det e ojämt klarar man det alltid

Old Post Mar-29-2002 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

ett sätt att alltid klara den är att varannan gång flytta den lilla brickan till höger hela tiden (och flytta den längst till vänster när den nått högra kanten) och varannan gång flytta på den andra som går att flytta (men inte lägga den på den minsta)

Old Post Mar-29-2002 18:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

iofs så sa jag inte alls så.. sa det blir 59 minuter.. om jag minns rätt..

men det e lugnt

checka min feta flashfilm jag gjorde ikväll. hehe, gick skitfort..
http://w1.864.telia.com/~u86428064/salen.swf

Old Post Mar-29-2002 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mattegåtor :-D
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:02.

Forum Rules: