|
Jeg vil takke for et godt arrangement, men det er flere ting som jeg mener ødelegger ting for Under The Sun.
Dette gjelder flere ting:
1a. RUSSEN!
Hvordan kan dere la russen og bussen med det "utrolig kreative" navnet Under The Sun bruke dere til alt dere er verdt? På russ.no finner du dette: [Berusa Fruer blir tvillingbussen til Under the Sun, dette blir årets første busser som kjører samme navn og konsept. I forbindelse med dette holdes det et nytt event den 24. februar på Klubb Pi i Storgata 24 med store artister som Olav Basoski , Sean Tyas , Hawk og Signum.] Igjen, som forrige gang lar dere de late som de igjen har arrangert hele jævla driten, noe de ikke har. Igjen fører det at de bruker en sånn reklame/pr/whatever at de tiltrekker seg mange som ikke liker denne typen musikken. De gjør det for helt andre ting. Det er ikke bra. I tillegg fører dette med seg de jævla kommerse folka som ikke har hørt om noe annet enn Tiësto og jubler hue av seg når Silence blir spilt. Dette er kanskje verdens mest utgåtte sang, men de vet ikke bedre. Jeg har også hørt visse ting om at kun et fåtall av de som er på UTS bussen faktisk hører på / liker trance. Utnyttelse anyone?
1b. Hva fører dette til når de kjører en slik PR for seg selv?
Jo, flere ganger i går ble jeg spurt om jeg var på UTS bussen eller var russ fordi jeg gikk med t-skjorta jeg kjøpe på den første UTS forrige sommer. En skulle faen meg tro at de ikke visste at det var et konsept som var til lenge før den bussen så sitt lys, og at den t-skjorta ble laget etter bussen. Klarer de ikke lese at det står 29. juli 2006 med store bokstaver kanskje?
2. Pi er etter min mening alt for liten for et slikt konsept. Til andre events som Bang! og andre passer nok kanskje Pi greit, men for Under The Sun som har bygget seg opp slik det har gjort, blir Pi enkelt og greit for liten.
--
Dette blir kanskje litt mye whiner om det der, men det irriterer meg så inne helvete at russen og UTS bussen bruker dere til en sånn grad. Det virker nesten som dere selv ikke ser det!
Måten jeg skriver dette på får det til å høres ut som kvelden sugde. Det gjorde den seff ikke, fordi det er et godt arrangement, med god musikk og gode DJs. UTS er det beste som har skjedd Norge på lenge. Stå på!
Last edited by DJ_Dark on Feb-25-2007 at 16:57
|