Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Under The Sun@PI 24 Februar. Olav Basoski, Sean Tyas, Signum +++
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
KrissO
A boy is a TranceAddict

Registered: Feb 2002

Av erfaring fra forrige UTS så ville jeg IKKE tatt sjansen på å kjøpe i døra

AvB vs Laura Jansen - Coming Home vs Use Somebody (AvB Mashup)
Jose Amnesia - Louder (AvB Edit)
AvB - Fine Without You + Hold On To Me (Full Ext. 12" Mix)
Ilse Delange - The Great Escape (AvB Remix)

quote:
frostdude1 wrote:
Just because Deadmau5 has no class, you don't have to associate Tijs with him.

Old Post Feb-23-2007 12:55  Norway
Click Here to See the Profile for KrissO Click here to Send KrissO a Private Message Add KrissO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
netroM
42

Registered: Jan 2002

hva skjedde da?

Old Post Feb-23-2007 19:31  Norway
Click Here to See the Profile for netroM Click here to Send netroM a Private Message Add netroM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nordboh
tranceaddict

Registered: Apr 2005
Arrow billetter i døra?

var det ikke mange som kjøpte billetter idøra sist?
Virket sånn for meg. Fikk iallefall solgt en billett jeg hadde til overs i halv 1-tida sist, og da var det flere som kjøpte mener jeg å huske.

Ikke utsolgt ennå vel? Har ikke helt bestemt meg, venna svikter meg ser det ut som...

Old Post Feb-23-2007 20:39  Norway
Click Here to See the Profile for nordboh Click here to Send nordboh a Private Message Add nordboh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nordboh
tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by cre8or
http://www.underthesun.no/utsteaser.wmv

Liten teaser til Under The Sun@24 Feb. med Olav Baskoski, Sean Tyas, Signum, Under Sun, Hawk, Strictly og Reverberate.

Gled dere mer

Er denne teaseren tatt fra en hel låt? Isåfall ligger den ute noe sted? Fete greier

Old Post Feb-23-2007 20:43  Norway
Click Here to See the Profile for nordboh Click here to Send nordboh a Private Message Add nordboh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KrissO
A boy is a TranceAddict

Registered: Feb 2002

Nja når jeg kom så var det stor fare at jeg ikke kom inn. Fordi det var stappa fullt der inne. Men etter litt venting så kom vi inn til slutt Så derfor er det jo kjekt med billett =)

AvB vs Laura Jansen - Coming Home vs Use Somebody (AvB Mashup)
Jose Amnesia - Louder (AvB Edit)
AvB - Fine Without You + Hold On To Me (Full Ext. 12" Mix)
Ilse Delange - The Great Escape (AvB Remix)

quote:
frostdude1 wrote:
Just because Deadmau5 has no class, you don't have to associate Tijs with him.

Old Post Feb-23-2007 20:51  Norway
Click Here to See the Profile for KrissO Click here to Send KrissO a Private Message Add KrissO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Dark
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

Jeg har kjæpt billett, mest fordi jeg ikke vet når jeg kommer siden jeg må jobbe først. Doh!

UNDER THE SUN!

Old Post Feb-24-2007 08:34  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Dark Click here to Send DJ_Dark a Private Message Add DJ_Dark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Dark
Supreme tranceaddict

Jaja, var en flott kveld, selv om det sugde for min del i timene etter UTS. Mange husker meg sikkert med min UTS t-skjorte fra i fjor Stod å sang til A Diary Of Jane ved siden av Sean Tyas

UNDER THE SUN!

Old Post Feb-25-2007 13:47  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Dark Click here to Send DJ_Dark a Private Message Add DJ_Dark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Dark
Supreme tranceaddict

Jeg vil takke for et godt arrangement, men det er flere ting som jeg mener ødelegger ting for Under The Sun.
Dette gjelder flere ting:

1a. RUSSEN!
Hvordan kan dere la russen og bussen med det "utrolig kreative" navnet Under The Sun bruke dere til alt dere er verdt? På russ.no finner du dette: [Berusa Fruer blir tvillingbussen til Under the Sun, dette blir årets første busser som kjører samme navn og konsept. I forbindelse med dette holdes det et nytt event den 24. februar på Klubb Pi i Storgata 24 med store artister som Olav Basoski , Sean Tyas , Hawk og Signum.] Igjen, som forrige gang lar dere de late som de igjen har arrangert hele jævla driten, noe de ikke har. Igjen fører det at de bruker en sånn reklame/pr/whatever at de tiltrekker seg mange som ikke liker denne typen musikken. De gjør det for helt andre ting. Det er ikke bra. I tillegg fører dette med seg de jævla kommerse folka som ikke har hørt om noe annet enn Tiësto og jubler hue av seg når Silence blir spilt. Dette er kanskje verdens mest utgåtte sang, men de vet ikke bedre. Jeg har også hørt visse ting om at kun et fåtall av de som er på UTS bussen faktisk hører på / liker trance. Utnyttelse anyone?

1b. Hva fører dette til når de kjører en slik PR for seg selv?
Jo, flere ganger i går ble jeg spurt om jeg var på UTS bussen eller var russ fordi jeg gikk med t-skjorta jeg kjøpe på den første UTS forrige sommer. En skulle faen meg tro at de ikke visste at det var et konsept som var til lenge før den bussen så sitt lys, og at den t-skjorta ble laget etter bussen. Klarer de ikke lese at det står 29. juli 2006 med store bokstaver kanskje?

2. Pi er etter min mening alt for liten for et slikt konsept. Til andre events som Bang! og andre passer nok kanskje Pi greit, men for Under The Sun som har bygget seg opp slik det har gjort, blir Pi enkelt og greit for liten.

--

Dette blir kanskje litt mye whiner om det der, men det irriterer meg så inne helvete at russen og UTS bussen bruker dere til en sånn grad. Det virker nesten som dere selv ikke ser det!

Måten jeg skriver dette på får det til å høres ut som kvelden sugde. Det gjorde den seff ikke, fordi det er et godt arrangement, med god musikk og gode DJs. UTS er det beste som har skjedd Norge på lenge. Stå på!

UNDER THE SUN!

Last edited by DJ_Dark on Feb-25-2007 at 16:57

Old Post Feb-25-2007 16:52  Norway
personality_son
tranceaddict in training

Registered: Oct 2006
nei da det var gøy
liten filmsnutt fra igår
http://www.youtube.com/watch?v=5HZ3DNHo1Xk

Old Post Feb-25-2007 18:05  Norway
Click Here to See the Profile for personality_son Click here to Send personality_son a Private Message Add personality_son to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Dark
Supreme tranceaddict

Eneste kjipe med lyden på videoen var skurringen

UNDER THE SUN!

Old Post Feb-25-2007 18:36  Norway
personality_son
tranceaddict in training

Registered: Oct 2006
ja også er den ikke helt synkronisert
=))

Old Post Feb-25-2007 20:18  Norway
Click Here to See the Profile for personality_son Click here to Send personality_son a Private Message Add personality_son to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChrisWG
tranceaddict in training

Registered: Sep 2006

http://home.no/chris1414/IMG_1445.JPG

Good Times!! Helt enig med Dark forresten om UTS-bussen, ubrukelige folk. Skulle valgt en med fokus på skikkelig EDM. Kommer til å blæste den bussen til helvete, og med bedre musikk...
Uansett en rå kveld!

Old Post Feb-26-2007 18:15  Norway
Click Here to See the Profile for ChrisWG Click here to Send ChrisWG a Private Message Add ChrisWG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Under The Sun@PI 24 Februar. Olav Basoski, Sean Tyas, Signum +++
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMellow Trax - Outta Space (??? Remix) [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrian Sanhaji - "Nightlife" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:32.

Forum Rules: