Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamaya
....You Are Sleeping....



Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk.


Volgens mij niet hoor Lex een vriend van me was er 2 jr. geleden heen geweest voor 2 maanden met z'n ouders en vond het ook erg vet!


___________________
This is my sig.

Old Post Mar-29-2002 16:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen.

ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe


___________________

Old Post Mar-29-2002 16:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by basvh
ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen.

ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe


Zo dat hoop ik ook. Maar er is 1 hele grote club hoorde ik ergens in athene, waar heel vaak goede dj's komen, maar daar moet je weer met de taxi heen ofso en dat kost 70 piek geloof ik.


___________________

Old Post Mar-29-2002 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LowRider
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Barneveld

(lol stond paar dagies trug ook al opput punt deze thread te starten)

en het word: TEXEL! met 5 man in de koog op zon jongerencamping shit, sommige zullen wel kennuh misschien, volgend jaar buitenland


___________________
Muawhahahahaha!

Old Post Mar-29-2002 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for LowRider Click here to Send LowRider a Private Message Add LowRider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic



Registered: May 2001
Location: Rotterdam

going to kreta, en dan lekker op starbeach liggen


___________________

Old Post Mar-29-2002 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Twello

Euhhhh ik ga met zn 5en naar Terschelling. En wel naar camping Appelhof ......... En dat voor 8 daagjes van 20 juli tot 28 juli

Volgend jaar gaan we naar Spanje of zo maar nu hadden we geen geld.
(ik was weer door mn knie gegaan en een tijd nie gewerkt, andere kameraad had zn auto total loss gereden en weer een nieuwe gekocht en nog een ander werkt, net als mij overigens, nog nie voor vast dus weinig geld )


___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!

Old Post Mar-29-2002 17:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock



Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands

Ik ga dit jaar samen met vriendin en een antal vrienden 3 hele weken naar turkije heb er nu al zin aan


___________________

Old Post Mar-29-2002 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Ik ging voor 16 dagen naar mexico,dus een gewone vakantie,heb daar op een eiland gezeten,dus niet t drukke cancun of porte vallarta,te toeristisch.
Heb nu echt cultuurdingen gedaan,overgebleven indianen dorpen bezocht,citzen itza (sisi reclame pyramide) en dat soort dingen,en heb door een maya indiaan 2 tattoos laten zetten (painfull):P
Heel mooie vakantie en dacht ook echt 2 weken van mn rust zonder kids te genieten maar na 10 dagen wilde ik al geen rust meer
Dus sjeem 5 maanden zou voor mij ongelovelijk lang zijn,en ook nog zonder je vriendje!!!!
Maaaaaaar,je bent dan wel een enorme ervaring rijker en ik denk ook dat als ik geen kids zou hebben dit soort dingen zeker niet uit de weg zou gaan.
En sja Lex,het is nu eenmaal bewezen dat vrouwen meer op dat gebied willen ontdekken en levenservaring op willen doen,mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen.
Je klasgenote zal ook zeker sterker in t leven komen te staan dan wat jij doet,als ik niet gebonden aan wat dan ook zou zijn zou ik nu in oorlogsgebieden verpleegkundige zijn.(Al zou ik niet mn eigen reis gaan betalen)

Wel veeeeeel foto's maken Proxje,want als je terug bent willen we aaaaaalles zien,ook 1tje van jou in kuisheidsgordel,lijkt me een zeer apart kiekje


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Mar-29-2002 21:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK

Voor meer info: http://go.to/degexte

Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn...


jaja, en zeker weten dat het supervetjes gaat worden, heb nu al zin in de zomer


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Mar-29-2002 21:13 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by Donna
mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen.



HAHAHA!!!! hoe ken jij mijn vriend!!!

Ik zal inderdaad echt veel foto's gaan maken

En wauw! Een indiaan laten tatoeëren? wow! wa ie nuchter dan

wel vet stoer! Ga ik zeker niet doen in Afrika...aangezien er zoveel aids-patienten rondlopen daaro...ik moet er niet aan denken!

Misschien komt die tatto vantevoren wel Eentje met I Love Andreas LOL


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Mar-29-2002 21:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict



Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City

Tsjechie, met de vriendin en haar ouders.......


___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance

Old Post Mar-29-2002 22:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict



Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
/me gaat lekker naar tuinesië, dus ik blijft zoalst nu staat @home


w0000t silver vcds!!! supplye!! pre pre!


___________________

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-30-2002 01:51 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID please this amazing tune!! listen or use links inside post [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPete Heller & Tedd Patterson Present Look & Feel - Big Room Drama (Dramatized) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:13.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!