|
Ik ging voor 16 dagen naar mexico,dus een gewone vakantie,heb daar op een eiland gezeten,dus niet t drukke cancun of porte vallarta,te toeristisch.
Heb nu echt cultuurdingen gedaan,overgebleven indianen dorpen bezocht,citzen itza (sisi reclame pyramide) en dat soort dingen,en heb door een maya indiaan 2 tattoos laten zetten (painfull):P
Heel mooie vakantie en dacht ook echt 2 weken van mn rust zonder kids te genieten maar na 10 dagen wilde ik al geen rust meer
Dus sjeem 5 maanden zou voor mij ongelovelijk lang zijn,en ook nog zonder je vriendje!!!!
Maaaaaaar,je bent dan wel een enorme ervaring rijker en ik denk ook dat als ik geen kids zou hebben dit soort dingen zeker niet uit de weg zou gaan.
En sja Lex,het is nu eenmaal bewezen dat vrouwen meer op dat gebied willen ontdekken en levenservaring op willen doen,mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen.
Je klasgenote zal ook zeker sterker in t leven komen te staan dan wat jij doet,als ik niet gebonden aan wat dan ook zou zijn zou ik nu in oorlogsgebieden verpleegkundige zijn.(Al zou ik niet mn eigen reis gaan betalen)
Wel veeeeeel foto's maken Proxje,want als je terug bent willen we aaaaaalles zien,ook 1tje van jou in kuisheidsgordel,lijkt me een zeer apart kiekje