in Utrecht zijn er zat lokaties te vinden voor 100 man ofzo (groter zouden jullie niet moeten doen), die hooguit een paar honderd piek (geen Euro's) kosten.
Starlight is een discotheek en vraag dus sowieso hogere prijzen
Opzich heel cool idee.
In Utrecht is lekker centraal (mocht dat mogelijk zijn)
En moet nie teveel kosten, maar ik ga dan waarschijnlijk wel.
Staat alleen niet in de poll, ik kom met TA's (dan zou ik wel gaan met Kolkiewolkie en RubDub )
Mar-31-2002 15:52
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ja, wel leuk idee maar reeds al geprobeerd zonder enig succes. Maar misschien krijgen jullie t wel voor elkaar
Mar-31-2002 15:58
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
*teveel GEDOE*
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Mar-31-2002 17:26
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Eye-Riz
right...
organisatie moet echt geen probleem zjin, een zeer goede vriend van mij heeft al diverse feestjes georganiseerd, dus die weet wel hoe dat moet gebeuren.
quote:
Staat alleen niet in de poll, ik kom met TA's (dan zou ik wel gaan met Kolkiewolkie en RubDub )
die kunnen zelf stemmen
Mar-31-2002 19:14
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Trouwens, nu we het toch over een partijtje hebben..........................der wordt stiekem al een beetje wat voorbereid bij sommige wazige bepaalde mensen KNIPOOG
maarja, gheghegheghe, Heeft iemand in augustus al een beetje vrij offuh niet?
Mar-31-2002 19:28
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote:
organisatie moet echt geen probleem zjin, een zeer goede vriend van mij heeft al diverse feestjes georganiseerd, dus die weet wel hoe dat moet gebeuren.
ik zeg niet dat het een probleem is (anders zouden wij het ook niet voor onze lol doen), maar het ligt eraan wat je wil. Een feestje kan opgebouwd worden in een paar uur. alleen gaat er wel wat meer werk aan vooraf. Hoe meer je wil, hoe meer werk het kost...
Mar-31-2002 19:29
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Er wordt elke 3 maanden toch al een leuk feessie in Utrecht georganiseerd, dus waar hebben we het over?
Originally posted by Dago "B" Duck
Er wordt elke 3 maanden toch al een leuk feessie in Utrecht georganiseerd, dus waar hebben we het over?
Ja idd
Ik ben er dan nog wel nooit geweest, maar HALLO! Utrecht is lekker centraal, je treft hier mensen die ervaring met feesten geven hebben en dus weten hoe het GOED moet, en je hebt niet dat ellenlange gezeur over hoe alles nou moet enzo...
Nexus is bovendien toch een perfecte plek om eenzame TA's aan nieuwe partners/vrienden te helpen?
Apr-01-2002 17:42
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben er dan nog wel nooit geweest, maar HALLO! Utrecht is lekker centraal, je treft hier mensen die ervaring met feesten geven hebben en dus weten hoe het GOED moet, en je hebt niet dat ellenlange gezeur over hoe alles nou moet enzo...
Nexus is bovendien toch een perfecte plek om eenzame TA's aan nieuwe partners/vrienden te helpen?
LOL, en dan kom je ook haha
Apr-01-2002 17:57
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by New Wave
Trouwens, nu we het toch over een partijtje hebben..........................der wordt stiekem al een beetje wat voorbereid bij sommige wazige bepaalde mensen KNIPOOG
maarja, gheghegheghe, Heeft iemand in augustus al een beetje vrij offuh niet?