Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ce samedi 24 Progressive Sessions 2007 à Gometz (91)
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Kartman
Non y avait ton explication du cout de la soirée notamment qui etait intéressante pour si quelqu'un cherche a monter une soirée de ce genre.

+1

quote:
Originally posted by Romain
Doucement hein

On ne met pas le smiley "rolleyes" quand on parle de la guerre des nations de TA. Par respect pour le passé; ses terribles moments d'invasion puis d'occupation, les humiliations, les salissures sur le drapeau TA-Fr. Et les victoires bien sûr. Oui mes frères, je n'ai pas honte de le dire : je suis fier de notre position, et pour rien au monde je ne retournerai à la rude époque où nous étions derrière les anglais.

+2

Old Post Feb-20-2007 17:50  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by d&b
j'espere, mais alors vraiment j'espere que tu n'as pas delete un post ou MOI, oui moi d&b avais écrit.
sinon ca va chier, oh oui putain ca va chier terrible

T mal MYTYK

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-20-2007 18:16  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by d&b
j'espere, mais alors vraiment j'espere que tu n'as pas delete un post ou MOI, oui moi d&b avais écrit.
sinon ca va chier, oh oui putain ca va chier terrible

Planquez-vous

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Feb-20-2007 19:32  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by _greggy_
bois pour oublier !

lol nan nan ce soir chuis sage

Old Post Feb-20-2007 19:50 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by anne348
lol nan nan ce soir chuis sage

pareil, j'me réserve pour demain soir

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Feb-20-2007 19:52  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007
Worm Popper

Ladies & Gentlemen!
Please welcome...
Mytyk!!!!!!!!!!!!! lol

Old Post Feb-21-2007 08:27  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003
Re: Milles excuses!

quote:
Originally posted by Dj MYTYK
Ok Greggy, c'est promis je ne recommencerai plus! Quand aux stats, je me charge de les faire monter en flèche!

Je me fais pas trop de souci à ce niveau là....

Old Post Feb-21-2007 11:17  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004
Re: Re: Milles excuses!

quote:
Originally posted by rafon3
Je me fais pas trop de souci à ce niveau là....

Surtout pour son thread...

Old Post Feb-21-2007 11:58 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Smoking ..umm..something Je m'demande qui deal la dope ici?

"Comment tu t'appelles? Attrape les lasers! Putain, c'est cool man!" lol

Old Post Feb-21-2007 12:38  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

C'est pas un peu prétentieu de vouloir faire 21h30-6h tout seul aux platines et etre sur que ca sera une soirée qui va peter?

Old Post Feb-21-2007 12:41  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Moi j'ai juste une question con sur l'avatar de DJ MYTYK : pourquoi son menton est presque blanc ?
1) il a bu du Yop
2) il a la rage aux platines
3) un problème de scanner
4) il a une barbichette décolorée, parce qu'il le vaut bien

Old Post Feb-21-2007 12:49 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Question de point de vue...

quote:
Originally posted by JLP
C'est pas un peu prétentieu de vouloir faire 21h30-6h tout seul aux platines et etre sur que ca sera une soirée qui va peter?

Pas quand on l'a dejà fait et qu'on se prépare pour ça, j'ai la crève cette semaine, donc je sais que ça risque d'etre dur physiquement si mon etat ne s'ameliore pas d'ici là...
La soirée va peter, que ce soit moi ou un autre Dj qui mixe, peu importe, le lieu, l'ambiance, les gens, c'est ça qui va faire que ça va peter, et pas le fait que ce soit moi qui mixe toute la nuit ou meme si je mixait 1h30...
Comme je l'ai dejà expliquer, je suis loin d'etre un pur DJ, je n'ai absolument aucune autre pretention que celle de vouloir organiser des soirées Trance qui sont encore trop rare en France et de faire decouvrir au fur et à mesure à plus de gens et crée une clientèle d'habitués qui prendront le meme plaisir que nous à venir dans ces soirées...

Old Post Feb-21-2007 12:53  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ce samedi 24 Progressive Sessions 2007 à Gometz (91)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackm zone @slammin vinyl tuneid2, 1999 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiesto - "Sparkles" (Transa remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:00.

Forum Rules: