Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > F A I T H L E S S Live in Paris : Bataclan, [08/04/2007]
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Naal
C'est w00t ca!

KIKOO !!

Old Post Feb-28-2007 19:56 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

arf j'avais pas capté que le lundi était férié. Dommage, j'aurais pas pris mon retour le dimanche si j'avais su

Old Post Feb-28-2007 19:58 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Alors, personnellement, j'ai déjà eu l'occasion de voir Faithless en live ...

SUPER déçue !! 2 titres sur tt le live étaient bien ... le reste c'était lent et très mou ... pas du tout ce à quoi je m'attendais ...

J'espère pour ceux qui iront, que ça sera d'enfer ... mais j'ai des doutes.

Run baby run !

Old Post Feb-28-2007 20:31 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

We come ONE !! J'adore

Bon par contre dimanche et deja le vendredi ca sera pas jouable.

Par contre suis sensé repartir le samedi soir de Paris je pourrais limite passer tout le WE sur Paris a voir si certains d'entre vous enchainent above & beyond et Faithless

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Feb-28-2007 20:33  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Kartman
We come ONE !! J'adore

Clair !! moi aussi ... le problème c'est qu'il ne joue pas ce style en live ... il doit faire p-e 2 titres dans le genre ... mais le reste ... rien à voir ...

Vu le prix ... je croise vraiment les doigts pour vous ... J'espère sincèrement que j'ai pas eu de bol ...

Run baby run !

Old Post Feb-28-2007 20:44 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
tout ce que je sais c'est que quand je vois le concert à Alexandra Palace, je pleure, mais ptètre que maintenant ils vont plus jouer pareil

Old Post Feb-28-2007 20:51  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Kartman
Par contre suis sensé repartir le samedi soir de Paris je pourrais limite passer tout le WE sur Paris a voir si certains d'entre vous enchainent above & beyond et Faithless

Night et moi oui

Enfin moi je bosse peut être le Samedi soir donc bon à voir...

Anyway, je conseille à tous le Faithless - Live At Alexandra Palace, putain la claque

Ils jouent leurs classiques, mais aussi des morceaux plus mous qui arrachent le slip quand même (et si MOI je dis ça )

Putain ca va faire maaaaaaaaaaaaaaaaal

Old Post Feb-28-2007 20:52  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
faut dire aussi que le montage du concert est extremement bien fait.
ca contribue aussi pas mal à rendre le dvd excellent.
au contraire du montage du tic de 2004 qui est nullissime et qui gache tout

mais moi j'me tate... et j'ai une tente.. vous savez celle de pitc qui s'ouvre en 2sec

Old Post Feb-28-2007 21:01  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by d&b
mais moi j'me tate... et j'ai une tente.. vous savez celle de pitc qui s'ouvre en 2sec

copain
putain a&b + faithless mais c'est trop de la bombasse !!!!!!!

d'ailleurs j'ai vu sur youtube qu'ils ont chanté Bombs et Music Matters sur un plateau tv et putain voilà les frissons
Ce nouvel album est une tuerie !! Et le concert sera mémorable

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-28-2007 21:21  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

Pour info ils seront au Rock Werchter le dimanche 1er Juillet ce qui signifie qu'il y a de grandes chances qu'ils fassent un certain nombre de festival tout l'été

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Feb-28-2007 22:19  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by d&b

Toi là, fais gaffe le ********* de mamans...

Touche pas à ma Sister

Old Post Feb-28-2007 22:20  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

Si le lundi est férié, je ferai le combo above and beyond and faithless, j'habite Paris

Old Post Feb-28-2007 22:23  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > F A I T H L E S S Live in Paris : Bataclan, [08/04/2007]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Tracks PLEASE HELP TO ID !!!!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEverything But The Girl - "Five Fathoms" (Steve Porter & John Debo mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:08.

Forum Rules: