|
Ok, een reviewke van het album:
01. Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise
Geen misse plaat, maar niks speciaals. Er zit potentieel in, maar er kon meer uit gehaald worden, er kan een goeie remix van gemaakt worden.
02. Tiesto Feat Jes - Everything
Eén van de beste platen van het album, die zomerse beats op het einde vind ik wel zalig en de stem van Jes ook natuurlijk!
03. Tiesto Feat Julie Thompson - Do You Feel Me
Iets da je nie echt van hem zou verwachten, er zitten invloeden in van Oxia - Domino, maar die zijn nie zo groot. Geen misse plaat eigenlijk.
Edit: Eerste 2 seconden van deze plaat komen van "This World Is Watching Me". Valt wel nie zo op, zeg het gewoon even .
04. Tiesto - Carpe Noctum
Deze plaat moest eigenlijk Bodyrox - Yeah Yeah (Tiësto's Traffical Remix) geheten hebben. Wel dancefloorplaatje, het heeft iets, maar het is toch nie zo super.
05. Tiesto - Driving To Heaven
Samen met Ferry Corsten gemaakt? Het klinkt er toch erg naar. Niks speciaals.
06. Tiesto Feat Charlotte Martin - Sweet Things
Nog één van de beste platen van het album, catchy nummer. Deze plaat is erg goed door de stem.
07. Tiesto - Bright Morningstar
Het beste melodieuze nummer op het album.
08. Tiesto Feat BT - Break My Fall
Deze plaat heeft potentieel, ik denk dat ik deze wel liever ga horen na een tijdje. Een remix zou deze plaat misschien nog verbeteren.
09. Tiesto Feat Christian Burns - In The Dark
Deze plaat doet me beetje denken aan Rain Down On Me. Maar Rain Down On Me vind ik wel stukken beter. Deze vind ik maar niks.
10. Tiesto Feat Maxi Jazz - Dance4life
Slechte plaat, maar de plaat die mij eigenlijk het meest aan de commerciële Tiësto-sound doet denken. Moest hij het hatelijke geluidje vervangen door een ander dan kon dit nog een goeie plaat zijn.
11. Tiesto - Elements Of Life
Voor deze plaat zouden ze Tiësto moeten laten branden op de brandstapel, wat een kakplaat. Dit is gewoon een opvolger op Adagio For Strings en damn Adagio was zelfs nog veel beter. Ik vond Adagio For Strings zalig toen het net uit was, maar was het meer dan beu toen ik het de jaren er na bleef horen in dancings. Ze werd gewoon in je strot gedraaid tot je het beu was. En nu komt hij op de proppen met dit Ik ben het na al één keer beu. In de zomer of in het najaar komt deze plaat uit op Single, komt ze terecht in de Ultratop. Het commerciële publiek zal er van gaan houden en we zullen ze nog jaren mogen aanhoren. Mark my words!!
@Push: Natuurlijk doet het je aan Armin denken, hij maakte ook een Adagioripoff: Serenity, maar dat is dan ook de enige reden.
12. Tiesto - He's A Pirate (Tiesto Remix)
Deze plaat vind ik wel redelijk goed, deze doet het echt wel op de dansvloer!! Goeie remix door Tiësto!
Conclusie:
Everything, Sweet Things en Bright Morningstar zijn de parels van het album. Break My Fall en Do You Feel Me zijn ook nog redelijk goed eigenlijk en de remix van He's A Pirate is goed, maar kenden we al.
Ten Seconds Before Sunrise, Driving To Heaven en Carpe Noctum zijn toch niet wat ze moeten zijn, wel hoorbaar.
In The Dark, Dance4Life en vooral Elements Of Life zijn er te veel aan!
Er staan een paar goede platen op het album, maar echt baanbrekende dingen staan er niet op. Zeker niet beter dan Just Be.
Tiësto speelt met plaat 3 en 4 wat in op de electrohype. Oxia - Domino en Bodyrox. Bewust of onbewust, ik weet het niet.
Last edited by mrcanon on Mar-11-2007 at 14:06
|