Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > ASOT 300th Episod, Jeudi de l'Ascension [17/05/2007], 15h-22h, Den Bosch, NL
Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

ca sent bon

si seulement j'avais la voiture

Old Post Mar-18-2007 16:57  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vas
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by DJ FloPolska

Aly & Fila

18/02/11 - Luminosity pres Before the Energy @ Westerunie, Amsterdam (NL)
19/02/11 - Trance Energy @ Jaarbeurs, Utrecht (NL)
09/04/11 - ASOT 500 @ Brabanthallen, Den Bosch (NL)

Old Post Mar-18-2007 16:58  Greece
Click Here to See the Profile for Vas Click here to Send Vas a Private Message Add Vas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by DJ FloPolska
OMG la line up !

Armin van Buuren
Marco V
Menno de Jong
Markus Schulz
Marcel Woods
Sean Tyas
Aly & Fila

Déééééééééééééééééééééééééééééééégggggggggggggggggggggggggggggggg

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-18-2007 17:03  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Bon, j'vais pt etre m'intéresser un peu plus à ce thread moi!

Ca sent le doublé avec Tiesto

Old Post Mar-18-2007 17:37 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
héhé j'adore vous voir tous rater ca

Old Post Mar-18-2007 17:47  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by d&b
héhé j'adore vous voir tous rater ca

2h30 de route grand maxi pour moi, je motive le colloc' et rulez !!!!!!!!!!!!!!!!!!

putain Tyas et Aly & Fila, wtf

çaymal un line up comme ca en plein air

Old Post Mar-18-2007 18:29  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

VOGGLE !

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-18-2007 18:41  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Putain je viens de voir que mes évals finissaient le 16 et non le 17 putain je check pour l'avion là...

Prions pour que ce ne soit pas trop cher...

Edit : vous savez si en arrivant à Eindhoven, je peux facilement rejoindre le site ???
Sinon y'aura une âme charitable qui serait prêt à faire un détour pour venir me chercher (moyennant finance of course )??

Putain je me demande si je ne ferais pas mieux de faire l'asot 300 et pas tiesto là honnêtement

Je me lève et je confirme

Last edited by PyrofraG on Mar-18-2007 at 19:08

Old Post Mar-18-2007 18:56  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

'tain plus çà va plus je suis dégouté moi!!!

1-pas de tune pour la sensation
2-mariage d'un pote le 19 mai donc pas d'ASOT 300, ni de TIC en Belgique avec tous les Ta-Fr
3-60€ la place pour Arnhem
4-Je sens que personne ne va y aller au Gelredome, je vais me retrouver tout seul, mais en même temps j'ai pas envie de louper un TIC cette année

les boules quoi

Old Post Mar-18-2007 20:11  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fnacsilver
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2006

Line up ahurissant!!!!!!!!!!!!!!

Edit : Ca sent la tatouille pour un wk du côté des Pays Bas!!

Old Post Mar-18-2007 20:17  France
Click Here to See the Profile for fnacsilver Click here to Send fnacsilver a Private Message Add fnacsilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by rafon3
'tain plus çà va plus je suis dégouté moi!!!

4-Je sens que personne ne va y aller au Gelredome, je vais me retrouver tout seul, mais en même temps j'ai pas envie de louper un TIC cette année

les boules quoi

60€ ca me trou le cul mais je crois que je vais me démerder pour les trouver, t'iras pas tout seul mec

Old Post Mar-18-2007 20:41  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fnacsilver
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2006

Apparemment le lien qu'il y a sur le site d'Armada pour acheter les billets marche pas...

Old Post Mar-18-2007 22:05  France
Click Here to See the Profile for fnacsilver Click here to Send fnacsilver a Private Message Add fnacsilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > ASOT 300th Episod, Jeudi de l'Ascension [17/05/2007], 15h-22h, Den Bosch, NL
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This Song Please.. [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrauma - Higher (Mix Cut) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:37.

Forum Rules: