Ik ga gewoon de hele dag aan mijn pik trekken! Dat is een keer wat anders als A'dam in!
Nee ik weet nog niet wat ik ga doen ik ben er nog niet helemaal over uit......
BRRRRRRRR
Ik moet geloof ik wel opschieten met bedenken wat ik ga doen.
Apr-06-2002 08:01
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
jij ging toch ook naar Qontact Mido?? Wat bazelje dan, of was je van plan die hard door te halen?
Apr-07-2002 00:58
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Eye-Riz
jij ging toch ook naar Qontact Mido?? Wat bazelje dan, of was je van plan die hard door te halen?
Hij gaat gewoon naar Qontact.. en dan als ie thuis in zn bed ligt gat ie niet slapen, maar de hele ochtend en middag likken sjorren
Apr-07-2002 09:16
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Overdag wordt het lekker Arnhem in en dan 's avonds (net als vorig jaar) naar een leuk feestje in de Westfalenhallen in Dortmund.....
Met vriendelijke groet.
Apr-07-2002 16:34
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Eerst naar Qontact denk ik. Daarna gewoon doorgaan op koninginnedag zoals er wel meer doen zie ik. Het wordt in ieder geval relaxt.
mzzls
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Last edited by ChooChoo on Apr-12-2002 at 14:25
Apr-08-2002 16:51
theoden
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
ik ga voor het eerst eens niet naar amsterdam...
aan dat hele amsterdam gebeuren een beetje een nare nasmaak overgehouden.
nee, dit jaar blijf ik in mijn eigen stadje, Dordrecht.
op de hoek bij mijn oude studio schijnt een party gehouden te worden.
ben er vorig jaar niet geweest maar het schijnt wel relaxed te zijn.... ik hoop dat de zon maar schijnt, want dan heb ik alleen wat lkkre beats & beers nodig voor een perfecte dag.
Apr-09-2002 09:38
stampertje
Senior tranceaddict
Dit jaar weer naar Rotterdam Plein1940/Zadkineplein. RSC organiseerd weer een feest daaro en ik gloof dat Gielen zelfs komt (over commercie gesproken). Maar het wordt dus door een studenten vereniging georganiseerd dus volop goedkoop BIERRRR Erna gewoon rustig de stadhuisplein opzoeken.
Apr-10-2002 12:35
eieregooie
Perceptions
me gaat ook naar Qontact jah... Vorig jaar ben ik na Massive hier in Delft de stad in gegaan, 's middags effe thuis wezen buurten en 's avonds hebben ze me overgehaald om naar "Disco Herman" te gaan... Een harige vent van een jaar of 50 met bijzonder leuke dochters met vriendinnetjes...
Don't ask...
Wat ik dit jaar na Qontact ga doen? Geen idee... als ik me verveel ga ik wel slapen...
Apr-11-2002 00:34
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
ja ik zit nou toch weer een beetje te twijfelen wat ik de 30e ga doen..
er is namelijk ook nog Static vs Cocoon in de Mazzo met Anthony Rother, Toni Rios, Steve Rachmad en Estroe..