|
Ik kwam binnen en toen hoorde ik idd Dubfire lekker draaien, maar het publiek was zo tam als wat, vond ik wel jammer. Want idd, pas bij Armin wou iedereen pas. Al met al toch een tof feestje geweest, ik dacht grotendeels op de trance uitgekeken te zijn maar het kan me nog steeds boeien klaarblijkelijk!
___________________
blaat en nu stampen
|