|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Config
Elaba!

Registered: May 2006
|
|
|
er zit inderdaad nog wel een groeimarge in dit genre. Ik heb er ook niets op tegen. Uplifting doet me al een tijdje bijna niets tot niets meer en dan is dit genre echt nog wel es een verademing voor mij. Bovendien nadert een plaat als 'Winter' echt dicht de grenzen van progressive trance, trance. DE stap maken naar trance is nu toch makkelijker. Zelf vind ik het al een heel positief punt dat we eindelijk nog eens wat deftige melodieën terughoren hierdoor, dit is gewoon puur trance voor mij. Die tragere bpm heb ik niets op tegen; zoals Jonas al zei geeft het wel een iets 'lekkerder' karakter aan een track, iets dansbaarder, en misschien is het voor een land als België waar Jump en Hiphop hard floreren de gulden middenweg voor mensen die van beiden weinig kaas gegeten hebben. Luc zei dat de tragere BPM van het nieuwe album van Tiesto door velen aanzien wordt als één van de grootste minpunten van het album, maar persoonlijk heb ik er niets op tegen, ik vind het zelfs beter zo. Tussen Tiesto & die neotrance ligt nu misschien nog een grote kloof, maar die kloof is kleiner geworden en de bpm is inderdaad al naar beneden aan het gaan. Dat die uplifting tranceproducers dat nu maar eens gaan zien als een teken aan de wand dat er verandering nodig is, en dat ze zich nu zelf maar es gaan dubbel plooien om terug kwaliteit in onze richting te sturen, want zoon tyasbrol moet ik niet meer.
Anyway, we zullen zien of er zich inderdaad een nieuwe kentering aan het vormen is. Het feit dat Stubru zoon track draait wil gewoon al iets zeggen.. StuBru is voor mij toch de alternatieve radio bij uitstek, als ze daar zo'n track spelen moet het misschien zijn dat trance als een alternatief genre aanzien wordt dezer dagen? Ik weet het persoonlijk niet, maar ik zou er best mee kunnen leven. Het zou tenminste een teken zijn van leven naar vele luisteraars die wellicht denken dat er niemand nog trance produced dezer dagen.
|
|
Mar-11-2007 23:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:56.
Forum Rules: